Η Mazda κέρδισε τις εντυπώσεις από όλους, όταν παρουσίασε τον SkyActiv-Χ, τον πρώτο κινητήρα βενζίνης με ανάφλεξη λόγω υψηλής συμπίεσης. Αυτή τη φορά, «στρέφει» και πάλι όλους τους προβολείς προς το μέρος της. Αιτία είναι ένας νέος κινητήρας που θα δούμε στα μελλοντικά αυτοκίνητα της ιαπωνικής φίρμας.
Το σχέδιο ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε, με αριθμό αίτησης JP 2020-16189, αφορά έναν κινητήρα με έξι κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά. Αν συνδυάσουμε αυτό το σχέδιο, με τις πρόσφατες πληροφορίες για διεύρυνση της γκάμας των Skyactive-X καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα. Το πιθανότερο σενάριο είναι το συγκεκριμένο μοτέρ να είναι ο νέος 3λιτρος εξακύλινδρος σε σειρά της οικογένειας SkyActiv-X.
Στο σχέδιο ευρεσιτεχνίας δεν αναφέρει κάτι για το κιβώτιο ταχυτήτων που θα συνοδεύει το νέο μοτέρ. Παρ’ όλα αυτά, φημολογείται ότι ένα νέο αυτόματο σασμάν οκτώ σχέσεων βρίσκεται στο τελικό στάδιο ανάπτυξης. Το πιθανότερο σενάριο είναι να το δούμε να «συνεργάζεται» με το νέο εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης.
Η Mazda έχει ήδη καταθέσει τα σχέδιά της για τη μελλοντική γκάμα των μοντέλων της. Αυτά περιλαμβάνουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Kodo και ήπια υβριδική τεχνολογία 48v. Μέρος αυτής θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, και το νέο Mazda6 με κίνηση στον πίσω άξονα.