Page 22 - TRACTION 137
P. 22
cover story
ΒΜW Isetta
Την ίδια εποχή η BMW κινδύνευε με χρεωκο-
πία, ένα στέλεχός της όμως εντυπωσιάστηκε
από την Iso Isetta στο σαλόνι αυτοκινήτου της
Γενεύης το 1954, αντιλήφθηκε ότι αυτό το λιλι-
πούτειο κατασκεύασμα θα έσωζε την εταιρεία
από την καταστροφή και, έναν χρόνο αργό-
τερα, ύστερα από διαπραγματεύσεις, πήρε τα
δικαιώματα κατασκευής στη Γερμανία.
Η BMW προχώρησε σε αλλαγές, όπως για πα-
ράδειγμα η χρήση τετράχρονου κινητήρα από
τη μοτοσυκλέτα της R25/3 με μετατροπές φυ-
σικά, αλλά και η μετονομασία σε BMW Isetta
Moto Coupe, κάνοντας σαφές ότι επρόκειτο
για κάτι μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοποδηλά-
του. Φυσικά, υπήρξαν πολλές εκδόσεις, με την
παραγωγή να αρχίζει τον Απρίλιο του 1955
και να σταματά τον Μάιο του 1962, έχοντας
πραγματοποιήσει τον εντυπωσιακό αριθμό των
161.728 πωλήσεων.