Page 23 - TRACTION 137
P. 23
Messerschmitt
Στον αντίποδα η Messerschmitt, έχοντας
χάσει το δικαίωμα να κατασκευάζει
αεροπλάνα, προσπαθούσε να επιβιώσει
με άλλες δημιουργίες. Το 1952 ο μηχα-
νικός αεροσκαφών Fritz Fend έβαλε
στην παραγωγή το Messerschmitt KR
200 με το υποκοριστικό Kabinenroller
(σκούτερ με καμπίνα) και, σε αντίθεση
με την Isetta, οι δυο επιβάτες καθόντου-
σαν ο ένας πίσω από τον άλλον, όπως
και στις μοτοσυκλέτες. Παράλληλα,
η είσοδος γινόταν με την οροφή να
ανοίγει παρασύροντας μαζί της και τα
παράθυρα. Το σχήμα του θύμιζε, λόγω
καταβολών του δημιουργού, καμπίνα
αεροσκάφους, όπως και το τιμόνι, ενώ
για την κίνηση φρόντιζε ένας δίχρο-
νος μονοκύλινδρος κινητήρας Sachs,
191 κυβικών, απόδοσης 10 ίππων, με
μέγιστη ταχύτητα άνω των 90 χλμ. Η
τιμή πώλησης του KR 200 ήταν 2.500
γερμανικά μάρκα και παρέμεινε στην
παραγωγή με διάφορες εκδόσεις από
το 1955 έως το 1964, που η οικονομία
της Γερμανίας είχε ανθίσει πλέον, και
παράλληλα η Messerschmitt απέκτησε
πάλι το δικαίωμα να κατασκευάζει αε-
ροπλάνα, οπότε το ενδιαφέρον μειώθη-
κε. Να τονίσουμε ότι το Messerschmitt
ήταν τρίκυκλο.
TRACTION MAGAZINE 23