Page 23 - TRACTION 137
P. 23

Messerschmitt



                     Στον αντίποδα η Messerschmitt, έχοντας
                        χάσει το δικαίωμα να κατασκευάζει
                     αεροπλάνα, προσπαθούσε να επιβιώσει
                     με άλλες δημιουργίες. Το 1952 ο μηχα-
                       νικός αεροσκαφών Fritz Fend έβαλε
                      στην παραγωγή το Messerschmitt KR
                      200 με το υποκοριστικό Kabinenroller
                      (σκούτερ με καμπίνα) και, σε αντίθεση
                     με την Isetta, οι δυο επιβάτες καθόντου-
                      σαν ο ένας πίσω από τον άλλον, όπως
                        και στις μοτοσυκλέτες. Παράλληλα,
                        η είσοδος γινόταν με την οροφή να
                       ανοίγει παρασύροντας μαζί της και τα
                     παράθυρα. Το σχήμα του θύμιζε, λόγω
                      καταβολών του δημιουργού, καμπίνα
                      αεροσκάφους, όπως και το τιμόνι, ενώ
                        για την κίνηση φρόντιζε ένας δίχρο-
                       νος μονοκύλινδρος κινητήρας Sachs,
                      191 κυβικών, απόδοσης 10 ίππων, με
                       μέγιστη ταχύτητα άνω των 90 χλμ. Η
                      τιμή πώλησης του KR 200 ήταν 2.500
                       γερμανικά μάρκα και παρέμεινε στην
                      παραγωγή με διάφορες εκδόσεις από
                      το 1955 έως το 1964, που η οικονομία
                       της Γερμανίας είχε ανθίσει πλέον, και
                      παράλληλα η Messerschmitt απέκτησε
                      πάλι το δικαίωμα να κατασκευάζει αε-
                     ροπλάνα, οπότε το ενδιαφέρον μειώθη-
                      κε. Να τονίσουμε ότι το Messerschmitt
                                       ήταν τρίκυκλο.
































                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28