Page 26 - TRACTION 137
P. 26
MOTO: SEAT MO eScooter 125
Και εγένετο
ΜΟ
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μια
«ιδιαίτερη» σχέση με τις μοτοσυκλέτες,
οι διαχωριστικές είναι πάντα ορατές,
όμως το αύριο φέρνει αλλαγές
και σε αυτόν τον τομέα...
το πλαίσιο που πλέον φέρνει η ηλεκτροκίνηση στη μετακίνηση.
Υπάρχουν τρεις επιλογές απόδοσης: η Eco φροντίζει για τη μέγιστη
αυτονομία με πιο ήρεμες επιταχύνσεις και τελική 70 χ.α.ώ., η Sport
φροντίζει για τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις και η City κινείται κάπου
ανάμεσα, καθώς εξισορροπεί τη χρήση της μπαταρίας και τις επιδόσεις.
Πατώντας ένα μπουτόν στο αριστερό άκρο του τιμονιού, το ΜΟ
κινείται με την όπισθεν, παράγοντας ταυτόχρονα ένα ηχητικό σήμα
ώστε να είναι σαφές ότι συμβαίνει κάτι μη αναμενόμενο από ένα
δίκυκλο.
Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 7kW (9,3HP) και «εκτο-
ξεύει» το ΜΟ από στάση στο φανάρι – επιταχύνει πιο γρήγορα
Η ισπανική Seat έχει μια ταυτότητα με έντονη τη sport παράμετρο, ακόμη και από αρκετές μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού.
δίνοντας έμφαση στην οπτική ταυτότητα και στον νεανικό χαρακτή- Η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή, φτάνοντας από 0 στα 50 χ.α.ώ.
ρα των μοντέλων της. σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ξεπερνά αρκετά (110
Μέχρι πριν λίγα χρόνια κανείς δεν θα πίστευε ότι ένας κατασκευα- χ.α.ώ.) τα 95 χ.α.ώ. που δηλώνει η εταιρεία (στις επιλογές City και
στής αυτοκινήτων, θα έμπεινε στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Όμως Sport). Η συνολική απόδοση καλύπτει απόλυτα τις απαιτήσεις που
οι νέες τάσεις που φέρνει η ηλεκτροκίνηση και η μικροκινητικότητα θα μπορούσε κάποιος να έχει από ένα μικρό αστικό όχημα για την
στις πόλεις φαίνεται να αλλάζουν τα δεδομένα. καθημερινότητα.
Η σειρά ΜΟ λοιπόν, περιλαμβάνει τρία μοντέλα, ένα scooter και Το ίδιο ισχύει και για την αυτονομία, καθώς με 137 χλμ. (σύμφωνα
δύο πατίνια, όλα με ηλεκτροκινητήρες. Το eScooter 125 που είναι με το εργοστάσιο και στην επιλογή Eco) είναι υπεραρκετή για τις
στις εικόνες, το 125eKickScooter και το 65eKickScooter που είναι οι αστικές διαδρομές, υπό συνθήκες ακόμη και για επαγγελματική
δύο παραλλαγές σε πατίνια. χρήση, τύπου διανομέων.
Στο ΜΟ eScooter 125 το όνομα παραπέμπει στην απόδοση μιας Η φόρτιση είναι ένα από τα ατού του ΜΟ, καθώς με μια έξυπνη
μοτοσυκλέτας με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης 125 διευθέτηση των χώρων η μπαταρία αφαιρείται από το όχημα.
κ.εκ. Ωστόσο η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα του θα λέγαμε ότι Ένας μοχλός στον αποθηκευτικό χώρο της σέλας ελευθερώνει την
ξεπερνά τις επιδόσεις ενός συμβατικού 125, ειδικά κατά τη διάρκεια μπαταρία που βρίσκεται στο μέσο του οχήματος, κάτω από τη σέλα,
της επιτάχυνσης. κοντά στο κέντρο βάρους.
Εύλογο, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει τη μέγιστη ροπή του Με τον τρόπο αυτό παρέχεται και ασφάλεια για την μπαταρία, καθώς
σε όλο το φάσμα, από την εκκίνηση μέχρι την τελική του. Και κά- η σέλα κλειδώνει. Κι εδώ υπάρχει μια έξυπνη εφαρμογή, καθώς η
που εδώ ξεκινούν οι τεχνολογικές παρεμβάσεις και οι επιλογές που σέλα ξεκλειδώνει είτε συμβατικά από το κλειδί είτε πολύ πιο εύκολα,
φέρνουν νέα δεδομένα στα δίκυκλα γενικότερα. Διαμορφώνοντας πατώντας ταυτόχρονα τα δύο φρένα, ενώ το σταντ είναι ανοιγμένο!
26 TRACTION MAGAZINE