Peugeot Sport Engineered 508 PSE: Πρώτες φωτό της έκδοσης παραγωγής

Η Peugeot δημοσίευσε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του plug-in υβριδικού Peugeot Sport Engineered 508 PSE και μας βάζει πάλι στην... πρίζα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Peugeot Sport Engineered 508 PSE 2020

Το νέο και ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε επιδόσεις plug-in υβριδικό Peugeot Sport Engineered 508 PSE έκανε την εμφάνιση του ως πρωτότυπο στο περσινό Σαλόνι της Γενεύης. Οι Γάλλοι είχαν την πρόθεση να παρουσιάσουν τηνβ έκδοση παραγωγής στη φετινή Γενεύη που τελικά ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας.

Τώρα οι Γάλλοι επιστρέφουν με την δημιουργία τους δίνοντας στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίιες της έκδοσης παραγωγής, τις οποίες και μπορείτε να δείτε στην gallery που ακολουθεί.

Οι φωτογραφίες της Peugeot δεν συνοδεύτηκαν από πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου sport sedan τους που συνδυάει τις υψηλές επιδόσεις με την υβριδική τεχνολογία χωρίς φυσικά να ξεχνά το κράτημα. Λογικα΄τις επόμενες ημέρες θα γνωριζουμε περισσότερα για το 4κίνητο plug-in υβριδικό.


Ως πρωτότυπο πάντως το sedan των Γάλλων με την άκρως δυναμική γιατην κατηγορία σχεδίαση φέρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για τον εμπρός και ένα για τον πίσω άξονα αλλάκ και έναν PureTech κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 410 ίππους, με το σύστημα να συμπληρώνεται από μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 11,9 kWh.

Για το concept (μάθετε περισσότερα γι αυτό εδώ) η Peugeot ανακοίνωνε 0-100 σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Φωτογραφίες από το εσωτερικό του Peugeot Sport Engineered 508 PSE δεν έχουν δοθεί ακόμη στη δημοσιότητα και κάτι μας λέει ότι αυτό θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες. Μείνετε συντονισμένοι.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]