Peugeot 508 PSE: Έρχεται στη Γενεύη το σπορ υβριδικό sedan

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Peugeot 508 Sport Engineered PSE

Η Peugeot παρουσίασε το concept 508 Sport Engineered στο περσινό Σαλόνι της Γενεύης, έκει όπου φέτος θα κάνει το ντεμπούτο της η έκδοση παραγωγής του πανίσχυρο plug-in υβριδικού sedan, το οποίο έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της Peugeot Sport.

Η εταιρία προχώρησε στη δημοσίευση των φωτογραφιών που σας παραθέτουμε, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κρατώντας ωστόσο τα χαρτιά της κλειστά αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του μοντέλου παραγωγής.

Να θυμήσουμε ότι για το Concept του 508 Sport Engineered η γαλλική εταιρία ανακοίνωνε 0-100 σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, 80-120 χλμ./ώρα και 80-180 χλμ./ώρα σε 2,5 και 9,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα αλλά και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.


Το υβριδικό σύστημα κίνησης του 4κίνητου concept μοντέλου αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν πίσω 204 ίππων και έναν μπροστά 113 ίππων, ενώ το “παρών” δίνει και ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης PureTech ο οποίος αποδίδει 200 ίππους. Συνδυαστικά η μέγιστη η ισχύς ανέρχεται στους 410 ίππους. Μέρος του συστήματος είναι και το πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 11,9 kWh που μπορούν να κινήσουν το μοντέλο των Γάλλων αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Το πρωτότυπο έφερε παράλληλα μεγάλους δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. εμπρός που συνεργάζονται με 4πίστονες δαγκάνες, μεγαλύτερο μετατρόχιο κατά 24 χλστ. εμπρός και κατά 12 πίσω -έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων του 508- αλλά και νέα αμορτισέρ και ελατήρια που φέρνουν το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος.

Μένει να δούμε αν αυτές οι εντυπωσιακές ομολογουμένως επιδόσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά θα ισχύουν και για το μοντέλο παραγωγής.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]