Προφανώς και στην Ιαπωνία τον πρώτο λόγο έχουν οι ιαπωνικές μάρκες. Αυτό είναι λογικό. Ποια μάρκα όμως είναι αυτή που έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των Ιαπώνων τους οποίους τόσο έχουμε σε εκτίμηση για τις τετράτροχες κατασκευές τους; Ποια είναι η μάρκα που προτιμούν και ποιο μοντέλο αγοράζουν περισσότερο;
Δείτε επίσης: Ιαπωνικά τα αυτοκίνητα που κρατάνε πάνω από 15 χρόνια οι Αμερικάνοι
Όπως θα δείτε λοιπόν πιο κάτω, η Toyota είναι αυτή που έχει τα ηνία στην Ιαπωνία καθώς ήταν πρώτη και στις πωλήσεις του 2019 και μάλιστα με διαφορά που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης.
Συγκεκριμένα, η Toyota έκλεισε την χρονιά με 1.551.204 ταξινομήσεις, αφήνοντας πίσω της στην δεύτερη θέση τη Nissan με 358.120 ταξινομήσεις. Διαφορά που είναι συγκλονιστική, καθώς μιλάμε για λίγο περισσότερα από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα.
Διαβάστε επίσης: Η SONY ως ο νέος Ιάπωνας κατασκευαστής
Πρακτικά λοιπόν στην Ιαπωνία είναι η Toyota και οι άλλοι… Την τριάδα κλείνει η Honda πολύ κοντά στη Nissan με 348.061 ταξινομήσεις. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται Η Mazda με 166.563 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων, ενώ την πεντάδα κλείνει η Suzuki με 117.284 αυτοκίνητα. Συνολικά η αγορά νέων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία σημείωσε οριακή πτώση, αφού συνολικά ταξινομήθηκαν το 2019 3.284.870 νέα αυτοκίνητα, έναντι 3.347.943 το 2018.
Όσον αφορά τα μοντέλα τώρα, στην πρώτη θέση των πωλήσεων για το 2019 είναι το Toyota Prius. Αυτό πούλησε 125.587 αυτοκίνητα, ακολουθούμενο από το Nissan Note με 118.472 πωλήσεις. Στην τρίτη θέση βρέθηκε το Toyota Sienta με 110.880 πωλήσεις. Την πεντάδα έκλεισαν ακόμη δύο μοντέλα της Toyota, τα Corolla και Aqua με 104.406 και 103.803 πωλήσεις αντίστοιχα.
*Τα στοιχεία προέρχονται από τον JADA (Japan Automobile Dealers Association)