Πιο κοντά στην παραγωγή ο κινητήρας υδρογόνου με αντίθετα έμβολα

Η ιδιαίτερη ιδέα του κινητήρα με αντίθετα έμβολα μας είναι γνωστή εδώ και χρόνια. To υδρογόνο τον ξανά φέρνει στο προσκήνιο...
αντίθετα έμβολα

Η ριζοσπαστική ιδέα του κινητήρα με τα αντίθετα κινούμενα έμβολα δεν είναι νέα, φαίνεται όμως ότι τα συνθετικά καύσιμα είναι σε θέση να τον φέρουν πιο κοντά στην παραγωγή. Η εταιρεία που έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξή του, γνωστοποίησε ότι κατάφερε να τον βελτιώσει ακόμα περισσότερο και βλέπει αισιόδοξα ένα μελλοντικό πέρασμα στην παραγωγή.

Πίσω από το εγχείρημα βρίσκεται η εταιρεία “Achates Power” και έχει αναπτύξει μία νέα έκδοση του κινητήρα που τροφοδοτείται πλέον με υδρογόνο. H εταιρεία αναφέρει πως το εν λόγω μοτέρ, στην δεύτερη γενιά του βελτίωσε την κατανάλωση καυσίμου κατά 20%. Βέβαια, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η μείωση κατά 60% του βάρους. Η δε ροπή, θυμίζει περισσότερο diesel κινητήρα.

Πώς λειτουργούν οι κινητήρες με αντίθετα έμβολα (opposed-pistons engine);
Οι εν λόγω κινητήρες δεν εφευρέθηκαν τώρα. Στο παρελθόν, έχουν περάσει στην παραγωγή τέτοιου είδους μοτέρ. Ουσιαστικά, έχουν πάντα διπλάσια πιστόνια απ’ ότι κυλίνδρου. Για παράδειγμα ένα τέτοιου είδους μοτέρ μπορεί να είναι τρικύλινδρο με έξι έμβολα. Τα πιστόνια κινούνται ανά ζεύγος αντίθετα μέσα στον ίδιο κύλινδρο, ακριβώς όπως θα δείτε στο video που ακολουθεί. Η ομάδα “Hydrogen Opposed-Piston Engine” αναφέρει ότι η απουσία κυλινδροκεφαλών και εκκεντροφόρων καθιστά πολύ πιο οικονομικούς αυτούς τους κινητήρες, ενώ σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των παλινδρομικών είναι το γεγονός ότι
μετατρέπουν περισσότερη από την ενέργεια του καυσίμου σε μηχανική ισχύ, μειώνοντας την ενέργεια που αποβάλλεται ως θερμότητα στο περιβάλλον.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
30.000 διαδοχικές εικόνες σε κάθε δευτερόλεπτο. Πάμε να δούμε τι συμβαίνει στο εσωτερικό του κινητήρα με τη βοήθεια ενός super slow-motion video!...
Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να... περιμένει! Ένας από τους πιο εμβληματικούς V12 κινητήρες του πλανήτη θα συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμη να... ενοχλεί! Η εταιρεία που...
H οικογένεια κινητήρων "Β16" της Honda θα μείνει για πάντα στις μνήμες μας ως εκείνη που έφερε στον κόσμο το "μαγικό" σύστημα VTEC....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ