Ποιας εταιρείας τα μοντέλα θα βγαίνουν μόνα τους από τη γραμμή παραγωγής;

Τεχνολογία που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάζει η Ford στη Γερμανία ώστε τα αυτοκίνητά της να βγαίνουν από τη γραμμή συναρμολόγησης χωρίς οδηγό στο τιμόνι.
τα Ford θα βγαίνουν μόνα τους από την γραμμή παραγωγής 2023

Για περισσότερα από 100 χρόνια, οχήματα της Ford σε όλο τον κόσμο βγαίνουν από τις γραμμές συναρμολόγησης των εργοστασίων της. Μέχρι τώρα, υπήρχε κάποιος στο τιμόνι τους, αλλά αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει μέσω του προγράμματος E-SELF.

Διαβάστε επίσης: Η Ford στο δρόμο προς ένα βιώσιμο μέλλον

Το πρόγραμμα E-SELF αποτελεί μέρος μιας σειράς πρωτοβουλιών που διερευνά η Ford καθώς προετοιμάζει το Κέντρο EV της στην Κολωνία της Γερμανίας – με επένδυση ύψους 1,81 δισ. – όπου η παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων θα ξεκινήσει φέτος.

Τον περασμένο μήνα, η Ford παρουσίασε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Explorer, το οποίο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό επιβατικό όχημα της εταιρείας που θα κατασκευαστεί σε ευρεία παραγωγή στο Κέντρο EV της Ford στην Κολωνία.

Διαβάστε επίσης: Η Ford αποκαλύπτει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit Courier

Με το εν λόγω πρόγραμμα η Ford δοκιμάζει μια νέα τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης που αξιοποιεί λογισμικό Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) και έχει σχεδιαστεί για να καταστήσει τη διαδικασία πιο αποτελεσματική. Στο πλαίσιο του project, τα οχήματα όχι μόνο βγαίνουν μόνα τους από τη γραμμή συναρμολόγησης, αλλά κινούνται επίσης αυτόνομα στους σταθμούς τελικών δοκιμών και αυτοφορτίζονται πριν σταθμεύσουν έτοιμα για παράδοση στους πελάτες.

Το E-SELF χρησιμοποιεί την επικοινωνία οχήματος-υποδομής (vehicle-to-infrastructure) για τον έλεγχο και την παρακολούθηση των οχημάτων. Οι αισθητήρες και οι κάμερες που βρίσκονται γύρω από το εργοστάσιο μπορούν να εντοπίσουν κινδύνους στην πορεία του οχήματος, όπως ένα άτομο ή ένα άλλο αυτοκίνητο, με τα τελευταία να επιβραδύνονται ή να ακινητοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες χωρίς να χρησιμοποιούνται τα συστήματα και οι αισθητήρες του αυτοκινήτου.

Το παραπάνω ισχύει για όλα τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας, ηλεκτρικό χειρόφρενο και υποβοήθηση διεύθυνσης. Το μόνο που χρειάζεται επιπλέον είναι μια έξυπνη μονάδα επικοινωνίας για να καταστεί δυνατή η αλληλεπίδραση με την υποδομή. Και επειδή σε αυτές τις περιπτώσεις τα λόγια δεν είναι αρκετά για να απδόσουν το τελικό αποτέλεσμα, δείτε το ακόλουθο video όπου η νέα τεχνολογία της Ford εφαρμόζεται στην πράξη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης και μίσθωσης από την Ford! Δείτε πιο αναλυτικά τι ισχύει και ποιοι είναι οι όροι......
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Είναι το πιο δημοφιλές pick-up στην Ευρώπη τα τελευταία 10 χρόνια και τώρα διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής