Polestar Precept: Το ηλεκτρικό μέλλον της εταιρίας στη Γενεύη

Μια πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό της μέλλον μας δίνει η Polestar με το concept Precept που θα αποκαλυφθεί επίσημα στο Σαλόνι της Γενεύης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Polestar Precept concept Γενεύη 2020

Η διεθνής έκθεση της Γενεύης πλησιάζει και όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αποκαλύπτουν, ένα μέρος τουλάχιστον, των “πραγμάτων” που θα μας παρουσιάσουν. Ένας από αυτούς είναι και η Polestar που προχώρησε στην αποκάλυψη του πρωτότυπου Precept.

Το ομολογουμένως εντυπωσιακό Precept μας δείχνει το ηλεκτρικό μέλλον της εταιρίας, τουλάχιστον αναφορικά με το σχεδιαστικό μονοπάτι που έχει επιλέξει. Το Precept “εσωκλείνει” στη σχεδίαση του την ουσία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Polestar, τα “βιώσιμα”, όπως τα χαρακτηρίζει η εταιρία, υλικά που έχουν επιλεχθεί για την καμπίνα του αλλά και τη διαρκή εξέλιξη του εσωτερικού και του τρόπου το όχημα επικοινωνεί με τον χρήστη του.

“To Precept είναι μια διακήρυξη, το όραμα που αντικατοπτρίζει αυτά που πρεσβεύει η Polestar. Το αυτοκίνητο είναι μια απάντηση στις ξεκάθαρες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η κοινωνία και η βιομηχανία μας. Δεν είναι ένα όνειρο από ένα μακρινό μέλλον, το Polestar Precept είναι η προεπισκόπηση των μελλοντικών οχημάτων μας και δείχνει πως θα εφαρμόσουμε την καινοτομίες μας για να ελαχιστοποιήσουμε τον περιβαλλοντικό μας αντίκτυπο.”, δήλωσε σχετικά ο CEO της εταιρίας, Thomas Ingenlath.


Σύμφωνα με την Poloestar η αεροδυναμική απόδοση έπαιξε τεράστιο ρόλο στη σχεδίαση του 4θυρου Precept, ένα grand tourer όπως το χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι της εταιρίας που θα φέρει μια μεγάλης χωρητικότητας συστοιχία μπαταριών τοποθετημένη στο πάτωμα του, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 3,1 μέτρα.

Το Precept φέρει δύο ραντάρ και μια κάμερα υψηλής ευκρίνειας σε μια ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στο ρύγχος του την οποία η εταιρία ονομάζει “SmartZone”, εκεί όπου στα συμβατικά αυτοκίνητα φέρουν τη γρίλια για την ψύξη του μοτέρ εσωτερικής καύσης. Στην οροφή έχει τοποθετηθεί το Lidar για βέλτιστη επιτήρηση του χώρου. Πάνω από την SmartZone με το διάφανο πάνελ το Precept φέρει μια ενσωματωμένη στη σχεδίαση του εμπρός μέρους αεροτομή που επιταχύνει τη ροή του αέρα πάνω από το καπό του αυτοκινήτου και βελτιώνει την αεροδυναμική και κατά συνέπεια και την αυτονομία του μοντέλου.

Στη σχεδίαση του πίσω μέρους κυριαρχούν τα φωτιστικά σώματα υπό τη μορφή φωτεινής μπάρας που διατρέχει το πίσω μέρος από άκρη σε άκρη και “τελειώνει” στους τονισμένους θόλους των τροχών που επηρεάζουν με τη σχεδίαση τους όλο το πίσω μέρος. Με την οροφή να είναι γυάλινη σχεδόν σε όλο το μήκος της, από το πίσω μέρος απουσιάζει το… συμβατικό παράθυρο της πίσω πόρτας. Ο οδηγός λαμβάνει οπτικές πληροφορίες για τα “μετόπισθεν” μέσω κάμερας που προβάλλονται στον μεσαίο “καθρέπτη” οθόνη, ενώ κάμερες χρησιμοποιούνται και για τους πλαϊνούς “καθρέπτες”.

Στο μίνιμαλ σχεδίασης εσωτερικό, με την κάθετη οθόνη αφής των 15 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, έχει γίνει ευρεία χρήση προηγμένων υλικών που μειώνουν την επιβάρυνση του περιβάλλοντος με την Polestar να κάνει λόγο για μείωση του βάρους έως και 50% έναντι πιο συμβατικών υλικών αλλά και 80% μείωση στα πλαστικά απόβλητα. Συγκεκριμένα η εταιρία αναφέρει πως το νήμα που έχει χρησιμοποιηθεί για τις επενδύσεις των καθισμάτων προέρχεται από πλαστικά μπουκάλια. Την πληροφόρηση του οδηγού έχει αναλάβει μια οθόνη με διαγώνιο στις 9 ίντσες.

Περισσότερα στοιχεία για τα concept Polestat Precept θα γνωρίζουμε σε μερικές ημέρες, όταν και θα ανοίξει τις πύλες του στο κοινό το Σαλόνι της Γενεύης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]