Porsche 718 Cayman GT4 RS: Επίσημο ντεμπούτο για την πιο “hardcore” Cayman

Είναι η πιο ακραία έκδοση με άδεια χρήσης για δημόσιο δρόμο, μία Cayman με τα "σωθικά" της 911 GT3. Ντεμπούτο για την Porsche 718 Cayman GT4 RS!
Porsche 718 Cayman GT4 RS

Στη αποκάλυψη της πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης της Porsche Cayman προχώρησε η γερμανική εταιρεία. Μπορεί να φέρει άδεια χρήσης σε δημόσιο δρόμο, αλλά έχει αποδείξει και τις αρετές της στην “πράσινη κόλαση”. Ας γνωρίσουμε την Porsche 718 Cayman GT4 RS, αλλά και την Clubsport που προορίζεται αποκλειστικά για πίστα.

Εξωτερικά, η εν λόγω έκδοση φέρει κάποιες σημαντικές αλλαγές, όπως για παράδειγμα την σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, την μειωμένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και τις εισαγωγές αέρα πίσω από τα παράθυρα. Αρκετές από τις “επεμβάσεις” στο αμάξωμα βελτιώνουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα το carbon καπό που μειώνει το κέντρο μάζας, αλλά και το bodykit που εξασφαλίζει μία αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 25% συγκριτικά με την Cayman GT4.

Στο εσωτερικό το κλίμα είναι πολεμικό και φέρει ένα roll cage που έχει δημιουργηθεί από τιτάνιο. Υπάρχουν κι άλλα εξαρτήματα κατασκευασμένα από εξωτικά υλικά, όπως για παράδειγμα οι ζάντες από μαγνήσιο και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης που έχουν κατασκευαστεί από τιτάνιο. Κάπως έτσι, το βάρος της Porsche 718 Cayman GT4 RS περιορίστηκε στα μόλις 1.415 κιλά.

Μεγάλο ενδιαφέρον στην περίπτωση της κορυφαίας Porsche 718 Cayman GT4 RS εντοπίζεται και στα μηχανικά μέρη. Τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα που έρχεται απευθείας από την Porsche 911 GT3, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση έχει γίνει μία αύξηση του ορίου περιστροφής στις 9.000 σ.α.λ. Αποτέλεσμα είναι η αύξηση της ισχύος στους 500 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 450 Nm. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου PDK 7 σχέσεων. Ούτε αυτό παρέμεινε ως έχει, μιας και έχουν “κοντύνει” οι σχέσεις του.

Πάμε στην πράξη τώρα και αξίζει να αναφέρουμε πως η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 3,2 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 315 χλμ./ώρα. Επιπλέον, όπως ήδη αναφέραμε, η Porsche 718 Cayman GT4 RS έχει αποδείξει τις αρετές της στην πίστα, μιας και “γύρισε” το Nurburgring 23,6 δλ. ταχύτερα από την Cayman GT4.

Όσο για την Clubsport, πρόκειται για ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό που φέρει το μοτέρ της 911 GT3 Cup των 500 ίππων και 465 Nm ροπής. Εννοείται πως εφοδιάζεται με roll cage, σύστημα πυρόσβεσης και αγωνιστικά καθίσματα Recaro. Για την εξασφάλιση ακόμα χαμηλότερου βάρους, σχεδόν όλα της τα πάνελ έχουν κατασκευαστεί από σύνθετα υλικά (NFRP).

Ακολουθεί το “καυτό” γυρολόγιο της Porsche 718 Cayman GT4 RS στην “πράσινη κόλαση”, το οποίο δημοσιεύθηκε πριν από μερικές εβδομάδες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα