Porsche 911 Carrera S Cabriolet: Δοκιμάζουμε τη νέα γενιά του θρυλικού μοντέλου!

H Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Cabriolet με την κωδική ονομασία 992 και φυσικά το traction.gr ήταν εκεί για να γνωρίσει την επόμενη γενιά του διαχρονικότερου, σπορ μοντέλου στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Βρείτε μας στο


Για 2η φορά, σε σύντομο χρονικό διάστημα, η Porsche επιλέγει τη χώρα μας για να πραγματοποιήσει την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας 911 Cabriolet. Είχε προηγηθεί πριν από περίπου 2 χρόνια η παρουσίαση της νέας Cayenne στην Κρήτη. Ο ανοιξιάτικος καιρός σε συνδυασμό με την λιγοστή κίνηση που συναντά κανείς αυτή την εποχή στις νοτιοανατολικές ακτές της Αττικής αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό για να γνωρίσουμε τη νέα 911 Carrera S Cabrio. Εντυπωσιακή σε εμφάνιση, καθώς είναι φαρδύτερη σε σχέση με την προκάτοχό της, κλέβει τις εντυπώσεις από τη πρώτη στιγμή που την αντικρίζεις. Οι σχεδιαστικές αλλαγές διατηρούν αναλλοίωτα τα βασικά της στοιχεία χαρίζοντας ταυτόχρονα πιο μοντέρνα εμφάνιση που συνδυάζεται αρμονικά με τον κλασσικό χαρακτήρα της 911. Tα πίσω φωτιστικά σώματα ενώνονται με μια λεπτή, ενιαία γραμμή με το αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά, ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες. Όμως αυτό που περιμένεις από ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι η στιγμή που θα καθίσεις αναπαυτικά στο bucket και θα γυρίσεις την μίζα με το αριστερό σου χέρι, όπως σε όλες τις Porsche! Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της εξέλιξης του νέου μοντέλου σε όλα τα σημεία και ιδιαίτερα στα ηλεκτρονικά συστήματα, που πλέον είναι λιγότερο ευαίσθητα στην ενεργοποίηση τους εκμεταλλευόμενα ακόμα καλύτερα τα όρια της πρόσφυσης. Η δύναμη από τον κινητήρα είναι γραμμικά διαθέσιμη σε όλο το εύρος των στροφών και η αίσθηση από τους 450 ίππους θυμίζει 911 turbo από το πρόσφατο παρελθόν.

992 Carrera S, όπως 997 Τurbo

Ήταν Ιούλιος του 2007, όταν βρέθηκα στη Φραγκφούρτη γα την παρουσίαση της νέας τότε 911 Turbo Cabrio που απέδιδε 480 ίππους. Δεν μπορούσα με τίποτα να φανταστώ πως περίπου δέκα χρόνια μετά η «απλή» Carrera S θα σου έδινε την ίδια αίσθηση και παραπλήσιες επιδόσεις με την θηριώδη turbo. Ακούγοντας μάλιστα το σφύριγμα από τα διπλά turbo και τα χαρακτηριστικά «σκασίματα» ένιωσα στιγμιαία πως βρισκόμουν ξανά στη Φραγκφούρτη του 2007. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα σε όλα τα επίπεδα. Ακριβέστερη πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης, βελτιωμένη ρύθμιση των αναρτήσεων και περισσότερη ακαμψία με στιβαρότερη αίσθηση γεφυρώνουν τις δυο διαφορετικές εκδόσεις με διαφορά μιας δεκαετίας. Οι επιδόσεις μοναδικές από τον biturbo κινητήρα των 3,0 λίτρων που αποδίδει 450 ίππους και ροπή 530 Νm, η οποία μάλιστα είναι διαθέσιμη γραμμικά από τις 2.000 σ.α.λ. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 306 χλμ./ώρα. H μετάδοση περνά μέσα από το αυτόματο κιβώτιο, διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών από τα puddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Τεχνολογικά προηγμένη με αναλλοίωτο χαρακτήρα

Πληθώρα νέων συστημάτων ασφαλείας και τεχνολογιών έχει προστεθεί στη νέα Porsche 911. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το νέο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 10,9 ιντσών που ενσωματώνει και το σύστημα πλοήγησης. To στερεοφωνικό σύστημα της Burmester με τα 13 ηχεία έχει σχεδιαστεί ειδικά για την 911 προσφέροντας μοναδικό ήχο που παραπέμπει σε studio ηχογράφησης. Στον πίνακα οργάνων ξεχωρίζει το αναλογικό στροφόμετρο στο κέντρο ενώ δεξιά και αριστερά έχουν τοποθετηθεί δύο οθόνες 7 ιντσών οι οποίες προβάλλουν πολλές και διαφορετικές χρήσιμες πληροφορίες για τον οδηγό. Ένας περιστροφικός διακόπτης που βρίσκεται στο τιμόνι επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει τα διαφορετικά προφίλ οδήγησης. Στα ήδη 4 γνωστά (Normal, Sport, Sport+ και Individual) ήρθε να προστεθεί η ρύθμιση Wet η οποία προσφέρει ακόμα καλύτερη διαχείριση της πρόσφυσης σε επιφάνειες με μειωμένο… traction. H επανασχεδιασμένη, υφασμάτινη οροφή ανοίγει σε μόλις 12 δευτερόλεπτα και η λειτουργία είναι διαθέσιμη με ταχύτητες έως 50 χλμ.

Ο ανεμοθραύστης ανοίγει ηλεκτρικά σε μόλις 2 δευτερόλεπτα μειώνοντας σημαντικά τους αεροδυναμικούς θορύβους στο εσωτερικό της καμπίνας. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας συνθέτουν το τεχνολογικό παζλ της νέας Porsche 911 Carrera S που καταφέρνει να διατηρεί αναλλοίωτο τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα ακροβατώντας με απόλυτη επιτυχία ανάμεσα στις απαιτήσεις του σήμερα και τον συναισθηματισμό του χθες!

Δείτε το video

mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: mstefanis@traction.gr