Porsche 911 GT3 RS: Tέσσερα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει

Κινητήρας που "στροφάρει" μέχρι τις 9.500 σ.α.λ., ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και μελετημένη ανάρτηση είναι μερικά στοιχεία που κάνουν την Porsche 911 GT3 RS να ξεχωρίζει!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Porsche 911 GT3 RS

Η νέα Porsche 911 GT3 RS είναι πλέον εδώ, πιο ισχυρή, πιο αεροδυναμική, μία ειδική έκδοση από την Στουτγάρδη που συνδυάζει τεχνολογία αγωνιστικών αυτοκινήτων και ικανότητα νόμιμης κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους. Πάμε να γνωρίσουμε τα τέσσερα στοιχεία που την μεταμορφώνουν σε ένα τεχνολογικό θαύμα.

Κινητήρας: Ατμοσφαιρικό μοτέρ που “στροφάρει” στις 9.500 σ.α.λ
Η νέα Porsche 911 GT3 RS τροφοδοτείται από έναν εξακύλινδρο, boxer κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λτ., ο οποίος αποδίδει 525 ίππους και 470 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους πίσω τροχούς μέσω 7αχυτου κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) που έχει κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης απ´ ότι η 911 GT3. Η 911 GT3 RS επιταχύνεται από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτ. και έχει τελική ταχύτητα -με την 7η- 296 χλμ/ώρα. Βέβαια, τέτοια επιτάχυνση πρέπει να συνδυάζεται και με βίαιη επιβράδυνση, γι’ αυτό η Porsche 911 GT3 RS φέρει αλουμινένια monobloc φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες και  δίσκους διαμέτρου 408 χλστ. στους εμπρός τροχούς. Προαιρετικά μπορούν να επιλεχθούν και κεραμικά φρένα (Porsche Ceramic Composite Brake – PCCB).

Κεντρικό σύστημα ψύξης: Τεχνική αγωνιστικών για αεροδυναμική βελτίωση
Η ιδέα του κεντρικά τοποθετημένου συστήματος ψύξης εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην 911 RSR, -ένα αυτοκίνητο που κέρδισε την κατηγορία του στο Le Mans. Αντί των τριών διαφορετικών τμημάτων του συστήματος ψύξης, η νέα 911 GT3 RS διαθέτει ένα μεγάλο κεντρικό σύστημα ψύξης στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, εκεί όπου στα άλλα μοντέλα της 911 είναι ο χώρος αποσκευών. Κάπως έτσι, δημιουργείται χώρος για ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία. Πτερύγια εμπρός συνεχώς ρυθμιζόμενα και πίσω πτέρυγα δυο τμημάτων, σε συνδυασμό με έναν ακόμη αριθμό αεροδυναμικών στοιχείων, δημιουργούν 409 κιλά κάθετης δύναμης στα 200 χλμ/ώρα. Αυτό σημαίνει, ότι η νέα 911 GT3 RS έχει την διπλάσια κάθετη δύναμη απ´ ότι η προηγούμενη γενιά της 991.2 και τρεις φορές απ´ ότι η 911 GT3. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι στα 285 χλμ./ώρα, η συνολική κάθετη δύναμη που δημιουργείται φτάνει τα 860 κιλά.


Ανάρτηση που ρυθμίζεται από το cockpit
Η 911 GT3 RS, διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport και Track. Στο τελευταίο, οι βασικές ρυθμίσεις μπορούν να γίνουν κατά βούληση. Ανάμεσα στις διαφορετικές ρυθμίσεις, η συμπίεση/αποσυμπίεση της ανάρτησης τόσο εμπρός όσο και πίσω, μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά και σε διαφορετικά στάδια. Το πίσω διαφορικό, μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ως προς τον βαθμό εμπλοκής του από περιστροφικό διακόπτη στο τιμόνι. Η ρύθμιση γίνεται άμεσα καθώς διακόπτες και ενδείξεις προέρχονται κατευθείαν από τους αγώνες: τέσσερις περιστροφικοί διακόπτες καθώς και το button για το Drag Reduction System (DRS) είναι τοποθετημένοι πάνω στο τιμόνι, ξεχωρίζουν δε με καθαρά γραφικά σε κάθε ρύθμιση.

Ελαφρωμένη κατασκευή από την αρχή ως το τέλος
Η έξυπνα μελετημένη κατασκευή, ήταν βασικό μέλημα σε όλα τα μοντέλα RS ήδη από την εποχή της θρυλικής 911 Carrera RS 2,7. Χάρις σε αυτή, καθώς και με την εκτεταμένη χρήση υλικών CFRP, η 911 GT3 RS ζυγίζει μόλις 1.450 κιλά (κατά σύστημα DIN). Οι πόρτες τα εμπρός φτερά, η οροφή και το καπό είναι κατασκευασμένα από CFRP. Από το ίδιο υλικό είναι επίσης κατασκευασμένα και τα full bucket καθίσματα που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.