Porsche Cayenne: Έκλεισε τα 21 το εμβληματικό SUV των Γερμανών

Ήταν Σεπτέμβρης του 2002 όταν η Porsche αποκάλυψε στο κοινό την έκπληξη που όλοι περίμεναν, την Cayenne, το πρώτο SUV στην ιστορία της που κλείνει φέτος 21 χρόνια.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Porsche Cayenne 20 χρόνια 2002-2022

Η Cayenne είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της Porsche. Είναι εκείνο που έβαλε την εταιρεία σε εντελώς νέα για την ίδια κατηγορία των SUVs. Η Cayenne το έκανε μάλιστα με απαράμιλλη εμπορική επιτυχία, εξασφαλίζοντας την ίδια στιγμή τους οικονομικούς πόρους για την μελλοντική ανάπτυξη και επιβίωση της Porsche. Αμέσως μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι του Παρισιού το 2002, η Cayenne έγινε παγκόσμια επιτυχία, ξεπερνώντας γρήγορα τους στόχους στις πωλήσεις που είχαν θέσει οι Γερμανοί.

Porsche Cayenne: Ένα ελληνικό παραμύθι χωρίς… happy end!

Αρχικά, αναμένονταν να πωλούνται 25.000 μονάδες ετησίως, όμως στα οκτώ χρόνια παραγωγής των μοντέλων της πρώτης γενιάς, πουλήθηκαν 276.652 αυτοκίνητα, κάτι λιγότερο από 35.000 κάθε χρόνο. Η Cayenne που έφτασε την παραγωγή στο 1.000.000 μονάδες βγήκε από την γραμμή παραγωγής το καλοκαίρι του 2020, ενώ το 2021, πουλήθηκαν παγκοσμίως πάνω από 80.000 Cayenne. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και ας δούμε την ιστορία της Porsche Cayenne μέσα από τα μάτια των Γερμανών.


Στις αρχές της 10ετίας του 90 η Porsche βρισκόταν σε κρίση με την παραγωγή της να βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα (μόλις 23.060 αυτοκίνητα τη σεζόν 91-92) και τους οικονομικούς της δείκτες στα “κόκκινα”. Εκείνη την περίοδο η εταιρεία πήρε πολύ σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον της με πρώτη και καλύτερη την Boxster, η οποία και την έβαλε ξανά σε τροχιά ανάπτυξης το 1996.

Σε ένα παρόν που άλλαζε διαρκώς και με την κατηγορία των SUVs να βρίσκεται στα αρχικά της στάδια, οι Γερμανοί αντιλήφθηκαν επίσης έγκαιρα ότι για να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα τους και στο μέλλον θα πρέπει να βγουν από την “πεπατημένη” της παραγωγής των σπορ αυτοκινήτων και να αναζητήσουν νέο κοινό σε άλλες κατηγορίες που θα ήθελε μια Porsche αλλά όχι την εμβληματική 911 ή την κεντρομήχανη Boxster. Έτσι ξεκίνησαν οι πρώτες σκέψεις και τα σχέδια για μία “τρίτη Porsche” άρχισαν να παίρνουν κάποια μορφή χωρίς ωστόσο να υπάρχει ξεκάθαρη απόφαση σε ποια κατηγορία θα ανήκει.

Διαβάστε επίσης: Νέα Porsche 911 Sport Classic: Η ισχυρότερη 911 με manual κιβώτιο

Με βάση υποδείξεις από τις ΗΠΑ, μιας από τις σημαντικότερες αγορές για εκείνη, η Porsche αποφάσισε τελικά να εξελίξει ένα αυτοκίνητο off-road αντί για ένα πολυμορφικό MPV που ήταν επίσης υπό εξέταση. Ο διευθύνων σύμβουλος των Γερμανών, Wendelin Wiedeking, είχε την προσοχή του παράλληλα στραμμένη, στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας. Οι φιλοδοξίες ήταν από την αρχή πολύ υψηλές: Η Porsche δεν θα αρκούνταν να κατασκευάσει απλώς ένα sport SUV που να συνάδει με το brand, αλλά να θέσει εκτός τον ανταγωνισμό στην κορυφαία κατηγορία των αυτοκινήτων off-road. Αυτό το μεγαλεπήβολο εγχείρημα πραγματοποιήθηκε εν τέλει ως μέρος ενός κοινού project με τη Volkswagen, που ονομάστηκε “Colorado” και το οποίο ανακοινώθηκε επίσημα τον Ιούνιο του 1998: η Porsche Cayenne και το Volkswagen Touareg θα μοιράζονταν την ίδια πλατφόρμα.

Παρά την παρόμοια “αρχιτεκτονική” της πλατφόρμας, κάθε κατασκευαστής θα χρησιμοποιούσε τους δικούς του κινητήρες και διαφορετικές ρυθμίσεις για το αυτοφερόμενο αμάξωμα. Η Porsche ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη της κοινής πλατφόρμας στην αρχικά άκρως απόρρητη τοποθεσία της στο Hemmingen, ενώ η Volkswagen συνεισέφερε την τεχνογνωσία της για την παραγωγή του αυτοκινήτου σε μεγάλους όγκους.

Το 1999, το Zuffenhausen αποφάσισε να κατασκευάσει το αυτοκίνητο στην Γερμανία και όχι σε άλλη χώρα, χτίζοντας μια νέα μονάδα παραγωγής στην Λειψία, η οποία επίσημα εγκαινιάστηκε τον Αύγουστο του 2002. Από την άλλη, το Touareg θα κατασκευάζονταν στην μονάδα παραγωγής της Volkswagen στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας. Από κει, έρχονταν και τα έτοιμα αμαξώματα της Cayenne, των οποίων η τελική συναρμολόγηση γίνονταν στην Σαξονία.

Τα μοντέλα πρώτης και δεύτερης γενιάς της Cayenne -γνωστά εσωτερικά στην εταιρεία ως Ε1 και Ε2- παράγονταν στην Λειψία, αργότερα δε και στο Osnabrück. Με το λανσάρισμα της 3ης γενιάς (Ε3) το 2017, η Porsche μετέφερε όλη την παραγωγή της Caynenne στην Μπρατισλάβα, προκειμένου να αυξήσει τις δυνατότητες της γραμμής παραγωγής της Λειψίας για την παραγωγή των Panamera και Macan.

Sport αυτοκίνητο και off-road μεγάλων αποστάσεων
Οι τεχνικές προδιαγραφές της έκαναν την Cayenne ένα εύχρηστο οικογενειακό αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων και ταυτόχρονα ένα σκληροτράχηλο off-road και sport με τις κλασσικές επιδόσεις Porsche. Έχοντας αυτά τα χαρακτηριστικά η Cayenne τα τελευταία 20 χρόνια δημιούργησε την κατηγορία των κορυφαίων sport utility vehicle (SUV). Η πρώτη γενιά (Ε1) είχε όλα όσα θα περίμενε κανείς από μια Porsche: Με επιλογή ανάμεσα σε δύο κινητήρες V8. Στην Cayenne S, ο νέος κινητήρας των 4,5 λίτρων είχε απόδοση 340 ίππων ενώ στην Cayenne Turbo από την ίδια χωρητικότητα κινητήρα, η απόδοση ανέβαινε θεαματικά στους 450 ίππους.

Η τελική ταχύτητα έφθανε τα 242 και 266 χλμ/ώρα – ένα πολύ σημαντικό μήνυμα για τους κλασσικούς οδηγούς sport αυτοκινήτων, των οποίων οι προσδοκίες για την συμπεριφορά του αμαξώματος στον δρόμο και τις επιδόσεις, ικανοποιούνταν απόλυτα. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ελέγχονταν από νεοεμφανιζόμενα ηλεκτρονικά συστήματα: Το Porsche Traction Management (PTM) διαμοίραζε κατά βάση την δύναμη σε πίσω και εμπρός άξονα σε ποσοστό 62:38. Μέσω ενός συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων, η δύναμη εμπρός – πίσω μπορούσε να είναι από 100:0 έως 0:100, ανάλογα με τις συνθήκες. Στην κίνηση εκτός δρόμου, οι οδηγοί των Cayenne μπορούσαν να βασίζονται «στα κοντά» ώστε να βελτιώνουν την έλξη σε δύσκολες συνθήκες. Το full locking κεντρικό διαφορικό εξασφάλιζε ότι δεν θα υπάρχει άσκοπο σπινάρισμα ακόμη και αν οι τροχοί έχαναν την επαφή με το έδαφος. Με τέτοιον εξοπλισμό, η πρώτη off-road Porsche ήταν τουλάχιστον ισάξια με τα κορυφαία και πιο γνωστά ως τότε off-road του ανταγωνισμού και αυτό φάνηκε ήδη από τις δοκιμές στον δρόμο στην φάση εξέλιξης του αυτοκινήτου.

Η Cayenne πρώτης γενιάς (Ε1) ήταν επίσης η πρώτη Porsche που ενσωμάτωσε το ολοκαίνουριο τότε PASM. Το σύστημα Porsche Active Suspension Management προσφέρονταν σε συνδυασμό με πνευματική ανάρτηση. Υπολόγιζε συνεχώς τις δυνάμεις που επενεργούσαν στις αναρτήσεις, την κατάσταση του δρόμου και τον τρόπο και το στυλ οδήγησης, ενώ βοηθούσε και την οδήγηση εκτός δρόμου: Η ήδη εντυπωσιακή απόσταση από το έδαφος των 21,7 εκατοστών της συμβατικής ανάρτησης, αυξάνονταν στα 27,3 εκατοστά στην πνευματική ανάρτηση. Η Porsche, βελτίωσε ακόμη περισσότερο την συμπεριφορά στον δρόμο και τις επιδόσεις της Cayenne, στις αρχές του 2006, με την εμφάνιση της πρώτης Cayenne Turbo S με απόδοση 521 ίππων με τον κινητήρα V8 biturbo των 4,5 λίτρων. Απόδοση και επιδόσεις πέρα από τα standard της εποχής.

“Το σκεφτόμαστε, το φτιάχνουμε, το ρυθμίζουμε και το τελειοποιούμε” είναι η ουσιαστική περιγραφή του επικεφαλής σχεδιασμού της Porsche, Michael Mauer, για την εξέλιξη από την πρώτη Cayenne, στη σημερινή τρίτη γενιά. Αυτό θα μπορούσε να είναι και μια ακριβής περιγραφή της τεχνολογικής εξέλιξης: Προκειμένου να βελτιώσει την σχέση ανάμεσα στο βάρος και τις επιδόσεις, η δεύτερη γενιά (Ε2) αντί για το δεύτερο κιβώτιο με τις κοντές σχέσεις, εξοπλίστηκε με ένα “on-demand” σύστημα τετρακίνησης που ελέγχονταν από πολύδισκο συμπλέκτη, σύστημα που υπάρχει και σήμερα. Η Porsche εξέλιξε επιπλέον νέους plug-in υβριδικούς κινητήρες, στην, από την βάση της ξανασχεδιασμένη Ε2. Αυτές οι εκδόσεις εξοπλίζονταν με κεντρικό διαφορικό Torsen. Όλοι οι κινητήρες είχαν αυξημένη απόδοση και μειωμένη έως και 23% κατανάλωση.

Από την άλλη, το στοιχείο που τραβούσε την προσοχή στο επανασχεδιασμένο εσωτερικό ήταν η μεγάλη κεντρική κονσόλα που ανέβαινε ψηλά στο ταμπλό. “Ο στόχος μας με την Ε3 ήταν να αυξηθεί ακόμη περισσότερο το εύρος δυνατοτήτων του μοντέλου» τονίζει ο Hans-J Jürgen Wöhler, αντιπρόεδρος των γραμμών παραγωγής SUV από το 2013 έως το 2020, ενθυμούμενος την εξέλιξη της 3ης γενιάς των Cayenne. “Όλα είχαν να κάνουν με το πως θα γίνει το αυτοκίνητο ακόμη πιο sport, με καλύτερη συμπεριφορά και άνεση στον δρόμο, διατηρώντας ταυτόχρονα τις εκτός δρόμου δυνατότητές του” λέει προσθέτοντας πως η πνευματική ανάρτηση τριών θαλάμων και η τετραδιεύθυνση, αναπτύχθηκαν ειδικά για αυτόν τον σκοπό.

Το νέο αλουμινένιο αυτοφερόμενο πλαίσιο, μείωσε το βάρος, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο αποδοτικό και ευέλικτο, ενώ η Ε3 ενσωμάτωνε μια ευρεία σειρά συστημάτων που βοηθούσαν τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, μια κεντρική μονάδα ήλεγχε όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Επιπλέον, το μεγάλο SUV των Γερμανών απέκτησε ότι νεότερο σε συνδεσιμότητα: Συμβατότητα με τα smartphone, WiFi, Bluetooth. Mε την παρουσίαση της 3ης γενιάς της Cayenne, η Porsche αποχαιρέτησε τους κινητήρες diesel, επικεντρώνοντας την προσοχή της στην εξέλιξη της τεχνολογίας των υβριδικών plug-in. Μια ακόμη σημαντική στιγμή, ήταν η πρώτη παρουσίαση την άνοιξη του 2019 της ακόμη πιο sport έκδοσης της Cayenne Coupé, με οροφή που χαμήλωνε με αρκετή κλίση στο πίσω μέρος, όπως στην 911.

Πρωτοπόρος στα υβριδικά
Κινούμενες μόνο ηλεκτρικά, οι plug-in εκδόσεις της Cayenne 3ης γενιάς έχουν την δυνατότητα για ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα και αυτονομία έως 44 χιλιόμετρα, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Η τυπική κατανάλωση κατά τα πρότυπα WLTP είναι από 3,1 έως 4,1 λίτρα/100 χλμ, σε συνάρτηση με το γενικό configuration του αυτοκινήτου και τα ελαστικά. Οι υβριδικές εκδόσεις, χρησιμοποιούν 17,9 kWh high-voltage μπαταρία, και έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW, όχι μόνο για την ηλεκτροκίνηση, αλλά για μια εμφατικά δυναμική εμπειρία οδήγησης. Πίσω από αυτή την στρατηγική, κρύβεται η τεχνολογία που εφαρμόστηκε στην 918 Spyder, το super sport που ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην εποχή του στην πίστα του Nürburgring-Nordschleife, ακριβώς λόγω της υβριδικής τεχνολογίας που ενσωμάτωνε.

Η πιο δυνατή έκδοση στην γκάμα της Cayenne είναι η Turbo S E-Hybrid, διαθέσιμη από το 2019, με απόδοση 680 ίππων. Όπως σε όλα τα υβριδικά μοντέλα της Porsche ο οδηγός της κορυφαίας έκδοσης επωφελείται από την παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια για περισσότερη δύναμη σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Για παράδειγμα η Cayenne Turbo S E-Hybrid, έχει διαθέσιμη μέγιστη ροπή στρέψης 900 Νm, διαθέσιμη μάλιστα από την αρχή, κάτι που επιτρέπει στο μεγάλο αυτό SUV να επιταχύνεται από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Στις καθημερινές του μετακινήσεις, ο οδηγός επωφελείται από τα έξυπνα, διαφορετικά driving modes και από την χαμηλή κατανάλωση.

Οι βάσεις για τις σημερινές electrified διαφορετικές εκδόσεις τέθηκαν πίσω το 2007 με την ανανέωση του μοντέλου της πρώτης γενιάς των Cayenne: από τα πρώτα κιόλας concept των Cayenne S Hybrid, η Porsche, σε αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές της, δεν βασιζόταν σε ένα υβριδικό μοντέλο με διαχωρισμό ισχύος, αλλά σε ένα πλήρες υβριδικό που θα μπορούσε να κινηθεί με τον ηλεκτροκινητήρα του όχι μόνο κατά την εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα αλλά και στην συνέχεια με υψηλότερες ταχύτητες. Η επιλογή αυτή επέτρεψε στο πρωτότυπο να επιτύχει ταχύτητες έως και 120 χλμ/ώρα, χωρίς να εμπλέξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας, βελτίωνε τόσο την επιτάχυνση όσο και την ελαστικότητα.

Η πλήρως υβριδική κίνηση, παρουσιάστηκε εν τέλει στην αγορά το 2010, με την 2η γενιά Cayenne, ως το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής της Porsche. O συνδυασμός του τρίλιτρου V6 υπετροφοδοτούμενου κινητήρα των 333 ίππων, με τον ηλεκτροκινητήρα των 47 ίππων, έδινε μια συνολική απόδοση 380 ίππων.

Ακολούθησε τέσσερα χρόνια αργότερα η πρώτη plug-in υβριδική έκδοση που ήταν μια πρωτοπορία στην κατηγορία των μεγάλων premium SUV. Η Cayenne S E-Hybrid, είχε αυτονομία κινούμενη μόνο ηλεκτρικά πάνω από 30 χιλιόμετρα. Η μπαταρία νικελίου υδριδίου είχε αντικατασταθεί από μια ιόντων λιθίου, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παρέμεινε ο ίδιος, αλλά η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα αυξήθηκε στους 95 ίππους, ανεβάζοντας και την συνδυασμένη απόδοση στους 416 ίππους.

Supercar επί παντός εδάφους: Επιτυχίες σε rally και ρεκόρ γύρου
Η Cayenne είναι ένα sport all-round SUV και αυτό το έχει αποδείξει σε μια σειρά από ακραίες καταστάσεις. Το 2006, δύο ιδιωτικές ομάδες συμμετείχαν με Porsche Cayenne S, στο rally Transsyberia από την Μόσχα στον Ουλάν Μπατόρ στην Μογγολία διασχίζοντας την Σιβηρία, καταλαμβάνοντας εν τέλει, την πρώτη και δεύτερη θέση. Η Porsche εμπνεόμενη από αυτή την επιτυχία, παρουσίασε μια επιτυχημένη, περιορισμένη έκδοση 26 Cayenne S Transsyberia, ειδικά για τους πελάτες της που ήθελαν ένα αυτοκίνητο για αυτού του είδους τους αγώνες αντοχής.

Το 2007, στον αγώνα Transsyberia εκείνης της χρονιάς, τρία αυτοκίνητα τερμάτισαν στις θέσεις ένα, δύο, τρία, με συνολικά 7 Cayenne να τερματίζουν στην πρώτη 10άδα. Ο ειδικός εξοπλισμός των Cayenne S Transsyberia, περιελάμβανε ειδικά ελαστικά all-terrain, κλωβό ασφαλείας, μπλοκέ διαφορικό, ενισχυμένα εμπρός ψαλίδια και ενισχύσεις στο δάπεδο του αυτοφερόμενου αμαξώματος. Η απόδοση του κινητήρα V8 παρέμεινε στους 385 ίππους. Ως αγωνιστικές εκδόσεις που βασίζονταν στην ανανεωμένη Cayenne πρώτης γενιάς, είχαν ενσωματωμένες όλες τις βελτιώσεις του μοντέλου: Οι νέοι κινητήρες άμεσου ψεκασμού, είχαν κατά 15% χαμηλότερη κατανάλωση και το νέο Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) σε συνδυασμό με τις ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους, έδιναν μικρότερες κλίσεις στο αμάξωμα. Το 2008, δεκαεννιά Cayenne S Transsyberia, ξεκίνησαν το rally Siberia τερματίζοντας σε όλες τις θέσεις (εκτός από την 6η) της πρώτης δεκάδας.

Ενώ το rally Transsyberia (που δεν έχει επαναληφθεί από τότε), κάλυπτε μια απόσταση πάνω από 7.000 χιλιόμετρα και απαιτούσε οδήγηση για δύο σχεδόν εβδομάδες, η σημερινή Cayenne Turbo GT, χρειάστηκε μόλις 20,832 χιλιόμετρα για να αποδείξει το απόλυτο των επιδόσεών της, με χρόνο 7:38,925. Στις 14 Ιουνίου 2021, ο οδηγός δοκιμών και εξέλιξης Lars Kern έθεσε το νέο ρεκόρ γύρου για αυτοκίνητα SUV στο περίφημο Nürburgring-Nordschleife.

Ρυθμισμένη με έμφαση στο να στρίβει ακαριαία και να επιταχύνει το ίδιο η Turbo GT είναι κορυφαία έκδοση στην γκάμα της Cayenne. Οι 640 ίπποι του τετράλιτρου biturbo V8 κινητήρα, είναι ό,τι χρειάζεται για υποστηρίξει τα εξαίρετα οδηγικά της χαρακτηριστικά. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα, είναι μόλις 3,3 δεύτερα και δεν σταματά να επιταχύνει έως τα 300 χλμ/ώρα της τελικής της ταχύτητας. Με έντονες sport γραμμές και αποκλειστικά ως τετραθέσιο Coupé, η Cayenne Turbo GT διατίθεται με όλον τον πιθανό εξοπλισμό ως standard και ειδικά ελαστικά επιδόσεων. Πλαίσιο και κινητήρας έχουν τύχει ιδιαίτερων ρυθμίσεων και το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με μοναδικά χαρακτηριστικά οδήγησης σχεδόν αγωνιστικά.

H έμπνευση: Από roadrunner στο πρώτο GTS της νέας εποχής
Αυτοί που εμπνεύστηκαν την πρώτη Cayenne είχαν ήδη στο μυαλό τους αρκετές διαφορετικές εκδόσεις ώστε να διευρύνουν την γκάμα του μοντέλου, σχετικά σύντομα, μετά την πρώτη του επιτυχημένη εμφάνιση.

Ο Oliver Laqua, σήμερα επικεφαλής project manager της Cayenne, εργαζόταν ήδη ως concept engineer για την Ε1 το 1998 και το 2004, του ανατέθηκε να σχεδιάσει μια Cayenne που θα ήταν ιδιαίτερα sport από κάθε άποψη. Η φιλοδοξία του νεαρού μηχανικού ήταν ξεκάθαρη από την αρχή, καθώς ο Laqua είχε στόχο να αναπτύξει ένα ιδιαίτερα ελαφρύ αυτοκίνητο με κωδικό όνομα “Roadrunner”. “Σχεδιάζαμε ένα αυτοκίνητο που δεν θα είχε την ανάγκη άξονα μεταφοράς της κίνησης, καθώς έτσι θα γλιτώναμε άλλα 80 κιλά βάρους. Και σκεφτόμασταν τέσσερα αγωνιστικά bucket καθίσματα για μεγαλύτερη μείωση βάρους και πιο άμεση αίσθηση”, θυμάται σήμερα ο Laqua. Ωστόσο, το γεγονός ότι το “Roadrunner” το σχεδίαζαν ως αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς αντιμετωπίστηκε με ελάχιστο ενθουσιασμό από το διοικητικό συμβούλιο, το ίδιο και τα μάλλον καθόλου πρακτικά bucket καθίσματα.

Ωστόσο οι σχεδιαστές κέρδισαν κάτι: έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα, αντί για έναν με υπερτροφοδότηση. “Σε αυτό το project το ζητούμενο δεν ήταν μόνο η δύναμη του κινητήρα.Το αυτοκίνητο έπρεπε να έχει άμεση απόκριση στο γκάζι” τονίζει ο Laqua. Η αρχική σχεδίαση περιελάμβανε ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και ένα ειδικά σχεδιασμένο αυτοφερόμενο πλαίσιο. Για πρώτη φορά, μια κλασσική ανάρτηση, συνδυάζονταν με το σύστημα ελέγχου PASM,κάτι που ως τότε εξόπλιζε μόνο τα δίπορτα sport μοντέλα. Το εμπρός και πίσω μέρος έμοιαζαν με την Cayenne Turbo. Οι προεκτάσεις του θόλου των τροχών εξείχαν κατά περίπου 14 χιλιοστά σε κάθε πλευρά, καθιστώντας το νέο μοντέλο ένα από τα πιο εντυπωσιακά. Ήταν επίσης 24 χλστ. χαμηλότερο από την Cayenne S. Το όνομα, προήλθε μέσα από τα βιβλία ιστορίας της Porsche- από την 928 GTS η παραγωγή της οποίας σταμάτησε το 1995 και η ονομασία της με τη σειρά της είχε τη βάση της στην Porsche 904 Carrera GTS της δεκαετίας του 1960. Κατά παράδοση στην Porsche, τα μοντέλα με τα διακριτικά GTS (Gran Turismo Sport) συνδύαζαν εξαιρετικά sport χαρακτηριστικά με μοναδικές δυνατότητες στο να ταξιδεύουν για μεγάλες αποστάσεις.

Η πρώτη Cayenne GTS, παρουσιάστηκε το 2007 με την ανανέωση της πρώτης γενιάς Ε1. Οι 405 ίπποι από τον κινητήρα των 4,8 λίτρων, έθεταν το αυτοκίνητο στην κορυφή της λίστας των εκδόσεων Cayenne εξοπλισμένων με ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Στην GTS δεύτερης γενιάς, η απόδοση αυξήθηκε στους 420 ίππους και στα ανανεωμένα μοντέλα του 2015, η Porsche αντικατέστησε τους ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες, με V6 biturbo, για λόγους αποδοτικότητας. Παρά την μικρότερη χωρητικότητα, οι V6 απέδιδαν 20 ίππους περισσότερους και κατανάλωναν λιγότερο καύσιμο. Στην τρέχουσα έκδοση GTS, η Porsche επανέρχεται και πάλι στους 8κύλινδρους , με τους τετράλιτρους biturbo V8. Εμπνεόμενη από την επιτυχία της Cayenne GTS, κάθε σειρά μοντέλων της Porsche πλέον έχει τώρα μια ιδιαίτερη sport παραλλαγή στις διαθέσιμες εκδόσεις.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.