Porsche: Νέες εκδόσεις GTS 4.0 για 718 Boxster και Cayman

H Porsche διευρύνει την γκάμα των 718 Boxster και Cayman με τις δύο νέες εκδόσεις GTS 4.0 με 400 ίππους και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Βρείτε μας στο
Porsche 718 Boxster GTS 4.0, 718 Cayman GTS 4.0

Οι νέες εκδόσεις GTS 4.0 της Porsche για τις 718 Boxster και Cayman φέρουν των ίδιο boxer εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των τεσσάρων λίτρων που βλέπουμε και στις GT4 εκδόσεις των 718.

Για την συγκεκριμένη περίσταση το μοτέρ αποδίδει 400 ίππους (14 λιγότερους) και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων για να μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Η Porsche ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα και τελική που αγγίζει τα 293 χλμ./ώρα. Να σημειωθεί πως ο ισχυρός ατμοσφαιρικός κινητήρας με το σύστημα άμεσου ψεκασμού μπορεί και απενεργοποιεί τους τρεις από τους έξι κυλίνδρους του, για εξοικονόμηση καυσίμου, όταν ο οδηγός δεν απαιτεί το μέγιστο δυνατό της απόδοσης του. Παράλληλα, στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και σπορ εξάτμιση με τις δύο απολήξεις που βελτιώνει ανάλογα τον παραγόμενο ήχο.

Στάνταρ στις GTS 4.0 είναι και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM), αλλά και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης Porsche Torque Vectoring (PTV), ενώ το ύψος της ανάρτησης παρουσιάζεται χαμηλωμένο κατά 20 χλστ.

Από τον βασικό εξοπλισμό δεν απουσιάζει και το πακέτο Sport Chrono που συνοδεύεται από την αναβαθμισμένη εφαρμογή Porsche Track Precision αλλά και το σύστημα πολυμέσων της Porsche με την οθόνη αφής των επτά ιντσών.

Σχεδιαστικά οι νέες εκδόσεις διαφέρουν από τις υπόλοιπες από τις ζάντες των 20 ιντσών σε μαύρο χρώμα αλλά και τις λεπτομέρειες εκτός και εντός επίσης σε μαύρο χρώμα (εμπρός σπόιλερ, εισαγωγή αέρα), με την καμπίνας να φέρει παράλληλα επενδύσεις από σκουρόχρωμο Alcantara. Ανασχεδιασμένο τέλος είναι και το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα.

Δείτε τις νέες εκδόσεις GTS 4.0 των Porsche 718 στο ακόλουθο βίντεο.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr