Μετά από την παρουσίαση του DS 9 αλλά και του εντυπωσιακού ηλεκτρικού concept Aero Sport Lounge των 680 ίππων η DS συνεχίζει να βολιδοσκοπεί τις αντιδράσεις του κοινού. Οι Γάλλοι, με αφορμή την συμπλήρωση 50 ετών από την παρουσίαση της εμβληματικής SM, τον Μάρτιο του 1970 στο Σαλόνι της Γενεύης, μιας παρουσιάζουν μια σειρά από σχέδια μιας μελλοντικής SM που δημιουργήθηκαν από το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρίας Design Studio Paris.
Η εταιρία θα παρουσιάσει συνολικά έξι διαφορετικά σχέδια, έχοντας δώσει ήδη δύο στη δημοσιότητα, τα οποία μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν. Παράλληλα ζητά από το κοινό να ψηφίσει το καλύτερο, στους λογαριασμούς της στο Facebook και το Twitter, ενώ προσκαλεί και ανεξάρτητους σχεδιαστές να δείξουν στον κόσμο την δική τους εκδοχή για μια μελλοντική DS, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας τα tags “@DS_Official” and “#SM2020”.
Τα σχέδια θα ψηφίζονται ανά ζευγάρια με το νικητή να προχωρά στην επόμενη φάση, ενώ ένας από τους συμμετέχοντες στην ψηφοφορία θα έχει την ευκαιρία (μέσω κλήρωσης φανταζόμαστε) να κερδίσει μια λιθογραφία του σχεδίου που θα φέρει και την υπογραφή του σχεδιαστή.
Το πρώτο ζευγάρι βρίσκεται ήδη στην κρίση του κοινού με τα επόμενα να ανακοινώνονται στις 12 και 14 Μαρτίου και την τελική φάση να ξεκινά στις 16 Μαρτίου. Δώστε και εσείς τη δική σας ψήφο με την επίσκεψη σας στους ακόλουθους λογαριασμούς.
https://www.facebook.com/DSOfficial
https://twitter.com/DS_Official
https://www.instagram.com/ds_official
Λίγα λόγια για την μοναδική Citroen SM
H SM “ξεπήδησε” μέσα το project “S” των Γάλλων που επιθυμούσαν να παρουσιάσουν και μια σπορ έκδοση της DS. Το project κράτησε ούτε λίγο ούτε πολύ εννέα χρόνια και τελικά αντί να δημιουργήσει μια σπορ παραλλαγή, η Citroen σχεδίασε και κατασκεύασε ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο, ένα GT που κατέπληξε κοινό και κριτικούς με τη σχεδίαση αλλά και τις προηγμένες λύσεις που το χαρακτήριζαν.
Στις φλέβες της SM έτρεχε και ιταλικό DNA αφού η Citroen εξαγόρασε την Maserati (!) για να αξιοποιήσει τη μαεστρία της στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και κάτω από το καπό της η SM έφερε αρχικά έναν V6 με χωρητικότητα 2,7 λίτρα και απόδοση 174 ίππους. Η καινοτομική υδροπνευματική ανάρτηση και τα φώτα που έστριβαν προς τη μεριά κατεύθυνσης του αυτοκινήτου από τη DS διατηρήθηκαν με την SM να παρουσιάζει στο κοινό και μια ακόμη σειρά από καινοτομίες που βλέπουμε έως και σήμερα όπως, το ρυθμιζόμενο τιμόνι σε ύψος και απόσταση (το 1ο αυτοκίνητο στην Ευρώπη), η μεταβλητή υποβοήθηση του τιμονιού, η αυτόματη κατανομή της πέδησης μεταξύ των δύο αξόνων. Απίστευτος για εκείνη την εποχή και από τους κορυφαίους ακόμη και σήμερα ήταν ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας που βρισκόταν μόλις στο 0,26. Η SM έμεινε στην παραγωγή μέχρι και το 1975 με την παραγωγή να περιορίζεται στις 12.290 μονάδες εξαιτίας της υψηλής τιμής αλλά και του υψηλού κόστους συντήρησης αυτού του μοναδικού αυτοκινήτου.