Η νέα BMW iX1 ολοκλήρωσε τις δοκιμές της σε πολικές συνθήκες στο κέντρο χειμερινών δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, στη βόρεια Σουηδία που περιλαμβάνει χιονισμένους δρόμους και ειδικά προετοιμασμένες πίστες πάγου γύρω από την ομώνυμη πόλη, η οποία βρίσκεται κοντά στον Αρκτικό Κύκλο.
Στις δοκιμές για τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και πλαισίου συμμετείχαν όλες οι εκδόσεις της νέας γενιάς BMW iX1, οι συμβατικές, οι plug-in υβριδικές και φυσικά η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Διαβάστε επίσης: Οδηγός BMW M3 κάνει το σώσιμο της ζωής του με… 155 χλμ./ώρα (+video)
Αυτό το τεστ δύναμης και αντοχής σε παγωμένες θερμοκρασίες και χειμερινές οδικές συνθήκες υπέβαλλε τους ηλεκτροκινητήρες, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης, την μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και την τεχνολογία φόρτισης της BMW iX1, σε μία πολύ απαιτητική δοκιμασία. Η πέμπτη γενιά του BMW eDrive χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών και την έξυπνη τεχνολογία διαχείρισης της θερμότητας, ώστε να επιτυγχάνονται σύντομοι χρόνοι φόρτισης και μεγάλη αυτονομία ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα, η ισχύς κατανέμεται με ακρίβεια για τη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και της δυναμικής απόδοσης και σύμφωνα με τους Βαυαρούς η BMW iX1 είναι άριστα εξοπλισμένη για να προσφέρει οδήγηση με αυτοπεποίθηση σε όλα τα εδάφη.
Διαβάστε επίσης – BMW: Έλεγχος του σπιτιού από το… αυτοκίνητο (+video)
το κέντρο χειμερινών δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και πλαισίου των νέων μοντέλων υπόκεινται σε μία διαδικασία εξαιρετικά λεπτομερών ρυθμίσεων. Χιονισμένοι δρόμοι και επιφάνειες πάνω σε παγωμένες λίμνες, ειδικά προετοιμασμένες για αυτά τα προγράμματα δοκιμών, δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για τους μηχανικούς εξέλιξης και δοκιμών του BMW Group, προκειμένου να τελειοποιήσουν την αλληλεπίδραση των ηλεκτροκινητήρων, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης και τα συστήματα ελέγχου της ανάρτησης στα δυναμικά τους όρια ως προς τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα. Οι παγωμένες επιφάνειες ειδικότερα, αποτελούν τις τέλειες αναπαραγώγιμες συνθήκες για να μπορούν οι μηχανικοί να διερευνούν λεπτομερώς και να βελτιστοποιούν τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το πλαίσιο συνεργάζονται.
Η BMW iX1 είναι το τρίτο SAV της μάρκας που διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και θα προστεθεί στην γκάμα μοντέλων αμέσως μετά το λανσάρισμα της νέας BMW X1, που προγραμματίζεται για το φθινόπωρο του 2022.