Η Toyota εξακολουθεί να είναι μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως αλλά και πρώτη ανάμεσα στις εταιρείες αυτοκινήτου, στην κατάταξη Best Global Brands 2019, που εκπονήθηκε από την Interbrand.
Μία κατάταξη που λαμβάνει υπόψιν διάφορους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την οικονομική αξία ενός εμπορικού σήματος όπως τη χρηματοοικονομική απόδοση των προϊόντων της εταιρείας, των υπηρεσιών της, την ικανότητα επηρεασμού των αγορών παγκοσμίως, την ανταγωνιστικότητα, την δυναμική της εταιρείας και την αφοσίωση των πελατών της. Χαρακτηριστικά που συμβάλουν στην εμπορική της αξία αλλά και στην ικανότητα δημιουργίας βιώσιμων κερδών με την πάροδο του χρόνου.
Η κατάταξη των εταιρειών αυτοκινήτου: Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ο τομέας της βιομηχανίας που έχει τις περισσότερες παρουσίες εταιρειών στην 20άδα. Η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων είναι η Toyota, όπως αναφέρθηκε πιο πριν με εκτιμώμενη αξία 56,246 δισ. δολάρια (5% περισσότερο από πέρυσι).
Πίσω από αυτήν είναι η Mercedes-Benz με εκτιμώμενη αξία 50.832 δισεκατομμύρια δολάρια και παρόμοιο ρυθμό ανάπτυξης, ενώ η BMW είναι τρίτη με εκτιμώμενη αξία 41.44 δισεκατομμύρια.
Πιο κάτω βρίσκονται οι Honda, η Ford, η Hyundai, η Volkswagenκαι ακολουθούν οι Porsche, η Nissan, η Ferrari, η Kia, η Land Rover και η Mini.
Στην γενική κατάταξη, να πούμε πως πρώτη είναι η Apple, δεύτερη η Google και τρίτη η Amazon. Στην πιο κάτω εικόνα μπορείτε να δείτε τις 32 πρώτες εταιρείες σε εκτιμώμενη αξία, ενώ εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα.