PSA: Με δική της στρατηγική στα ηλεκτρικά η κάθε εταιρία

Την ελευθερία να αποφασίσουν μόνες τους τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν αναφορικά με τα ηλεκτρικά τους μοντέλα έχουν οι μάρκες του γαλλικού ομίλου.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Peugeot 208 e 2020

Ο εξηλεκτρισμός των εταιριών του ομίλου PSA βρίσκεται εδώ και καιρό σε εξέλιξη. Σύμφωνα μάλιστα με τις τελευταίες πληροφορίες στο Διαδίκτυο, δεν υπάρχει “γραμμή” από την κεντρική διοίκηση και αυτό σημαίνει ότι κάθε μια από τις Citroen, Peugeot, DS και Opel μπορεί να χαράξει από μόνη της τη στρατηγική που θα ακολουθήσει αναφορικά με την παρουσίαση νέων ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων.

Εντός του PSA, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας “C” (σ.σ. μικρομεσαία) μπορούν να βασίζονται σε δύο πλατφόρμες την eCMP ή την EMP2, οπότε οι εταιρίες θα μπορούσαν να έχουν την επιλογή για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ή ένα plug-in υβριδικό. Είναι περισσότερο μια απόφαση της μάρκας να διαλέξει πιο είναι καλύτερο.”, δηλώνει στο βρετανικό Autocar, η Anne-Lise Richard, η επικεφαλής ηλεκτρικών οχημάτων του γαλλικού ομίλου, κάτι που ισχύει σε μεγαλύτερο βαθμό για τη συγκεκριμένη κατηγορία.

Αναφορικά με τις μελλοντικές προθέσεις του ομίλου για τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του η βρετανική ιστοσελίδα αναφέρει ότι σύντομα πρόκειται να δούμε τον αντικαταστάτη των Citroen C4 και C4 Cactus, ο οποίος αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του τις επόμενες εβδομάδες.


Η επικεφαλής του ομίλου ανέφερε επίσης ότι υπάρχει περιθώριο επέκτασηςη της γκάμας των εξηλεκτρισμένων μοντέλων και προς τα κάτω, ωστόσο δεν έχει παρθεί ακόμη η απόφαση για τη δημιουργία ενός νέου Peugeot 108, καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή ανάμεσα στην τελική τιμή αλλά και την αυτονομία που θα προσφέρει το μοντέλο πόλης της γαλλικής εταιρίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]