Ο εξηλεκτρισμός των εταιριών του ομίλου PSA βρίσκεται εδώ και καιρό σε εξέλιξη. Σύμφωνα μάλιστα με τις τελευταίες πληροφορίες στο Διαδίκτυο, δεν υπάρχει “γραμμή” από την κεντρική διοίκηση και αυτό σημαίνει ότι κάθε μια από τις Citroen, Peugeot, DS και Opel μπορεί να χαράξει από μόνη της τη στρατηγική που θα ακολουθήσει αναφορικά με την παρουσίαση νέων ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων.
Εντός του PSA, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας “C” (σ.σ. μικρομεσαία) μπορούν να βασίζονται σε δύο πλατφόρμες την eCMP ή την EMP2, οπότε οι εταιρίες θα μπορούσαν να έχουν την επιλογή για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ή ένα plug-in υβριδικό. Είναι περισσότερο μια απόφαση της μάρκας να διαλέξει πιο είναι καλύτερο.”, δηλώνει στο βρετανικό Autocar, η Anne-Lise Richard, η επικεφαλής ηλεκτρικών οχημάτων του γαλλικού ομίλου, κάτι που ισχύει σε μεγαλύτερο βαθμό για τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Αναφορικά με τις μελλοντικές προθέσεις του ομίλου για τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του η βρετανική ιστοσελίδα αναφέρει ότι σύντομα πρόκειται να δούμε τον αντικαταστάτη των Citroen C4 και C4 Cactus, ο οποίος αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του τις επόμενες εβδομάδες.
Η επικεφαλής του ομίλου ανέφερε επίσης ότι υπάρχει περιθώριο επέκτασηςη της γκάμας των εξηλεκτρισμένων μοντέλων και προς τα κάτω, ωστόσο δεν έχει παρθεί ακόμη η απόφαση για τη δημιουργία ενός νέου Peugeot 108, καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή ανάμεσα στην τελική τιμή αλλά και την αυτονομία που θα προσφέρει το μοντέλο πόλης της γαλλικής εταιρίας.