Puma ST-Line Design: Eτοιμοπαράδοτo για περιορισμένο αριθμό και με 8ετή εγγύηση

Η Ford Motor Ελλάς εξασφάλισε την άμεση διάθεση του πλουσιοπάροχου Ford Puma ST Line Design, χωρίς χρόνο αναμονής, για περιορισμένο αριθμό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford PumaST Design Line νέα ετοιμοπαράδοτη έκδοση

Πιο συγκεκριμένα, για περιορισμένο αριθμό οχημάτων του νέου Ford Puma ST-Line Design είναι τώρα ετοιμοπαράδοτος στη χώρα μας στην έκδοση EcoBoost mHEV με τον 1000άρη κινητήρα των 125 ίππων, τόσο με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με το προηγμένο 7τάχυτο αυτόματο Powershift.

Διαβάστε επίσης: Το M-Sport Puma Hybrid Rally1 αποκαλύπτεται

Η έκδοση ST-Line Design με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι διαθέσιμη στην τιμή των 23.833 και με το αυτόματο κιβώτιο στα 26.221 ευρώ, διαθέτοντας ένα υψηλό επίπεδο εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης, το οποίο αξίζει να δείτε αναλυτικά παρακάτω.


Και οι δύο εκδόσεις μπορούν να αποκτηθούν μέσω του ελκυστικού χρηματοδοτικού προγράμματος της ελληνικής αντιπροσωπείας με τον καταναλωτή να έχει την επιλογή για χαμηλό επιτόκιο ή ακόμη πιο χαμηλή μηνιαία δόση.

Για παράδειγμα το Ford Puma ST-Line Design με το χειροκίνητο κιβώτιο μπορεί να γίνει δικό σας με προκαταβολή 11.000 ευρώ, ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 2,99%, μηνιαία δόση 287,41 ευρώ και διάρκεια αποπληρωμής 48 μήνες.

Επίσης, μπορείτε να το αποκτήσετε με την ίδια προκαταβολή, μηνιαία δόση 179 ευρώ και διάρκεια αποπληρωμής που φτάνει στους 84 μήνες, με το SUV της Ford να συνοδεύεται και στις δύο περιπτώσεις από 8 χρόνια εγγύηση.

Η νέα έκδοση ST-Line Design βασίζεται στην ήδη ολοκληρωμένη σειρά ST-Line, διαθέτοντας πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αναλογικό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, λειτουργία πλοήγησης μέσω σύνδεσης κινητού τηλεφώνου (Android Auto και Apple CarPlay), SYNC 3 και ενσωματωμένο μόντεμ, αλλά και μία πλούσια σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της υποβοήθησης έναντι σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης και προειδοποίησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης ορίων ταχύτητας και προειδοποίησης κόπωσης οδηγού.

Διαβάστε επίσης – Ford: Έτσι λέει αντί στα θολωμένα παρμπρίζ

Στο ποιοτικό, μοντέρνο αλλά και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό του νέου Puma ST-Line Design ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της πρακτικότητας και των μεταφορικών δυνατοτήτων του χώρου φόρτωσης, με το γνωστό πλέον MegaBox να προσφέρει έναν επιπλέον ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο χωρητικότητας 80 λίτρων στο πορτμπαγκάζ που ανεβάζει την συνολική χωρητικότητα του πίσω χώρου αποσκευών στα 456 λίτρα. Να σημειωθεί ότι η ειδική επένδυση του MegaBox, καθώς και η τάπα αποστράγγισης στο κάτω τμήμα, του επιτρέπουν να καθαρίζεται εύκολα.

Σε τεχνολογικό επίπεδο, αιχμή του δόρατος για το νέο Puma ST-Line Design εξακολουθεί να αποτελεί το σύστημα κίνησης EcoBoost Hybrid της Ford, που συνδυάζει τα γνωστά πλεονεκτήματα του πολυβραβευμένου 1.0L βενζινοκινητήρα της εταιρείας με ένα προηγμένο και αποδοτικό ήπια υβριδικό σύστημα με γεννήτρια/μίζα, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερη επιτάχυνση σε σχέση με τα μη υβριδικά σύνολα, αλλά και βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου έως και 10%.

Το νέο Puma ST-Line Design, όπως και κάθε μοντέλο Ford, σας προσφέρει πολλά χρόνια ξέγνοιαστης και αξιόπιστης οδήγησης χάρη και στην 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect που το συνοδεύει. Η εγγύηση Ford Protect** αφορά στο σύνολο του οχήματος, έχει πανευρωπαϊκή ισχύ και μπορεί να μεταβιβαστεί στον επόμενο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, γεγονός που αυξάνει την μεταπωλητική του αξία.

Στάνταρ εξοπλισμός εκδόσεων ST-Line Design:

(Εξωτερικό)
-Ζάντες ελαφρού κράματος 17″ με φινίρισμα μαύρο/φρεζαριστό μεταλλικό και ελαστικά 215/55 R17 94H
-Σπορ Ανάρτηση
-Εμπρός προφυλακτήρας – Εμπρός όψη του αυτοκινήτου σπορ, στο χρώμα του αμαξώματος, κάτω προφυλακτήρας στο χρώμα του αμαξώματος και ιδιαίτερη μάσκα με μαύρο γυαλιστερό και μαύρο ματ φινίρισμα, φτερά στο χρώμα του αμαξώματος
-Πίσω προφυλακτήρας – Πάνω τμήμα στο χρώμα του αμαξώματος, κάτω τμήμα σπορ σχεδίασης ST-Line στο χρώμα του αμαξώματος με ένθετο προστατευτικό από μαύρο πλαστικό
-Αψίδες τροχών και πλευρικά προστατευτικά αμαξώματος σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα
-Πίσω αεροτομή
-Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, στο χρώμα του αμαξώματος, με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους καθρέφτες
-Προβολείς ομίχλης με στατικούς λαμπτήρες στροφής
-Προβολείς εστιασμένης δέσμης LED και φώτα ημέρας LED
Φώτα LED πίσω
-Παρμπρίζ με πράσινη, βασική επίστρωση προστασίας
-Δισκόφρενα εμπρός
-Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
-Σήμα ST-Line
-Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης

(Εσωτερικό)
-Επιπλέον αποθηκευτικός χώρος MegaBox
-Φωτιζόμενο ντουλαπάκι ταμπλό
-Επένδυση ταμπλό υψηλού επιπέδου
-Επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας – Πλεκτή, σκουρόχρωμη, σκιάδια οδηγού και συνοδηγού με φωτιζόμενα καθρεφτάκια
-Χειρολαβές εμπρός
-Πλάτη πίσω καθίσματος διαιρούμενη 60/40 με δύο τμήματα αναδιπλούμενα σε οριζόντια θέση
-Τιμόνι σπορ κοφτό flat-bottom (ευθύ κάτω μέρος, 3 ακτίνων, με διάτρητη δερμάτινη επένδυση και κόκκινη ραφή
-Δερμάτινη λαβή χειρόφρενου
-Μαλακή λαβή μοχλού ταχυτήτων με ένθεμα από αλουμίνιο (με μηχανικό κιβώτιο)
-Ταπέτα δαπέδου εμπρός και πίσω με διπλή ραφή
-Κάθισμα οδηγού χειροκίνητα ρυθμιζόμενο με 4 ρυθμίσεις
-Κάθισμα οδηγού με ρύθμιση στήριξης της μέσης
-Κάθισμα συνοδηγού χειροκίνητα ρυθμιζόμενο με 2 ρυθμίσεις
-Σπορ πλήρωση καθισμάτων από αφρώδες υλικό
-Επένδυση καθισμάτων από ύφασμα
-Κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο και αποθηκευτικό χώρο
Πλαφονιέρα φωτισμού LED

Εξοπλισμός ασφάλειας και τεχνολογίας
-Κάμερα οπισθοπορείας
-Αναλογικός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη 4,2″
-Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (EATC)
-Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
-Φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης
-Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω
-Ασύρματη φόρτιση συσκευών
-Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα
-Αναγνώριση ορίων ταχύτητας
-Υποβοήθηση & προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας
-Ραδιόφωνο AM/FM με ψηφιακό δέκτη DAB, κεντρική οθόνη αφής 8 , SYNC 3, δυνατότητα σύνδεσης smartphone, Apple Car Play και Google Android, φωνητικό έλεγχο και 6 ηχεία
-Ενσωματωμένο modem
-eCall, κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω του ενσωματωμένου modem
-Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας (ISA)
-Κεντρικό προσκέφαλο στο πίσω κάθισμα
-Αερόσακοι οροφής
-Interactive Vehicle Dynamics (IVD) – Σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς αυτοκινήτου με έλεγχο πρόσφυσης Traction Cotnrol, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA) και υποβοήθηση των φρένων στο απότομο φρενάρισμα (EBA)
-Ford MyKey – Σύστημα παραμετροποίησης ρυθμίσεων του αυτοκινήτου ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται
-Υπολογιστής ταξιδιού
-Drive Mode Selector (SDM) – Επιλογή λειτουργίας οδήγησης
-EcoCoach, υποβοήθηση οικονομικής οδήγησης
-Δακτύλιοι πρόσδεσης στον χώρο αποσκευών (ISO 27955)
-Κιτ πλήρωσης ελαστικών
-Κιτ προσωρινής επισκευής ελαστικών
-Παρμπρίζ μερικά θερμαινόμενο
-Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί με 2 παθητικά κλειδιά
-Ηλεκτρικές κλειδαριές θυρών
-Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (με αυτόματο κιβώτιο)

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]