Ράλι Μεξικού: 2η ημέρα (+videos)

Αν η χθεσινή ημέρα ήταν δύσκολη για ανθρώπους και μηχανές, η σημερινή είναι ακόμη δυσκολότερη, καθώς είναι η μεγαλύτερη του αγώνα

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο 3ος γύρος του WRC συνεχίζεται απόψε, με την δεύτερη πραγματική ημέρα του αγώνα. Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές μήκους 138,37 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Guanajuatito, Otates, El Brinco), μήκους 25,90, 32,27 και 8,13 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Η διατήρηση των ελαστικών σε καλή κατάσταση καθ’ όλη τη διάρκεια του loop αποτελεί δύσκολη εξίσωση. Η υψηλή θερμοκρασία θα παίξει το ρόλο της, ενώ οι οδηγοί θα πρέπει να συνδυάσουν την ταχύτητά τους, με προστασία των ελαστικών τους από υπέρμετρη φθορά.


Η ημέρα, θα ολοκληρωθεί με τη διεξαγωγή της υπερειδικής στους δρόμους της Leon (1,11 χιλιόμετρα), καθώς και 2 περάσματα από την υπερειδική διαδρομή V-Power Shell Stage, μήκους 2,33 χιλιομέτρων.

Θα διατηρήσουν οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Citroen C3 WRC) το προβάδισμα που απέκτησαν με άνεση χθες; Θα μπορέσουν οι κύριοι ανταγωνιστές τους, Ott Tanak-Martin Jarveoja (Toyota Yaris WRC) και Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) να αναρριχηθούν στην κατάταξη; Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν στο τέλος αυτής της κομβικής αγωνιστικής ημέρας.

Υπενθυμίζεται, πως η χρονική διαφορά μεταξύ Ελλάδας και Μεξικού, είναι 8 ώρες

Πρόγραμμα μεταδόσεων (Cosmote TV Sport 7)
Guanajuatito 1 (SS10): 16:20
Otates 1 (SS11): 18:10
El Brinco Nueva (SS12): 19:00
Guanajuatito 2 (SS13): 22:30
Otates 2 (SS14): 00:25

Νέα, ωράριο, συμμετοχές και ζωντανή μετάδοση κατά τη διάρκεια του αγώνα, παρέχεται στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]