Ράλι Μόντε Κάρλο: 2η ημέρα

Το Ράλι Μόντε Κάρλο αποτελεί παραδοσιακά τον εναρκτήριο, αλλά και πιο απρόβλεπτο, αγώνα του WRC και για αυτό το λόγο, έχει αποκτήσει ένα θρυλικό status.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Credits: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Μετά τις πρώτες δύο, νυχτερινές ειδικές διαδρομές, ο πρώτος αγώνας του θεσμού για το 2019, περνάει στο κυρίως… πιάτο. Ένα πιάτο που περιλαμβάνει τη μακράν μεγαλύτερη αγωνιστική ημέρα του ράλι, καθώς περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Valdrôme – Sigottier, Roussieux – Laborel, Curbans – Piégut), συνολικού μήκους 125,12 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Καθώς η πρόσφυση στο οδόστρωμα είναι ιδιαίτερα ευμετάβλητη, πολλές φορές από στροφή σε στροφή, τα πληρώματα καλούνται να επιδείξουν απόλυτη συγκέντρωση, σε έναν αγώνα που η εμπειρία παίζει πρωταρχικό ρόλο. Υπάρχουν περιπτώσεις που σε μια διαδρομή συναντώνται στεγνή και βρεγμένη άσφαλτος, χιόνι και πάγος, με τον λεγόμενο “black ice”, δηλαδή τον πάγο που δε φαίνεται, να αποτελεί τον μεγαλύτερο φόβο των οδηγών. Η επιλογή ελαστικών είναι πολλές φορές σπαζοκεφαλιά, καθώς συνήθως οι οδηγοί καλούνται να “πουλήσουν” ειδικές διαδρομές, ώστε να βρουν τον ιδανικό συνδυασμό για ολόκληρο το loop. Επιπλέον, σημαντικό ρόλο παίζουν και τα gravel crews, δηλαδή τα πληρώματα που αναλαμβάνουν να επιβεβαιώσουν τις σημειώσεις, λίγη ώρα πριν το αγωνιστικό πέρασμα.

Το Μόντε κρύβει πάντοτε απρόοπτα, οπότε απομένει αν η δεύτερη ημέρα του αγώνα θα επιβεβαιώσει τον κανόνα για πληρώματα και ομάδες…


Live timing και ενημέρωση για τον αγώνα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]