Ράλι Μόντε Κάρλο: 4η ημέρα

Η στιγμή του τερματισμού στο Μονακό πλησιάζει, με την τελευταία ημέρα του αγώνα να περιλαμβάνει μια από τις πιο φημισμένες ειδικές διαδρομές του πλανήτη, με το πέρασμα από το Col de Turini.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Credits: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Η συγκεκριμένη ειδική διαδρομή ονομάζεται “La Bollène-Vésubie – Peïra-Cava” και μαζί με την “La Cabanette – Col de Braus 1”, διαμορφώνουν ένα πεδίο βολής 63,98 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με τα οποία θα πέσει η αυλαία του πρώτου γύρου του φετινού WRC.

Η θρυλική διαδρομή που περιλαμβάνει ανάβαση και κατάβαση σε στενούς, ιδιαίτερα απαιτητικούς δρόμους, είναι μια από τις πιο χαρακτηριστικές στην ιστορία του WRC. Απαιτητική ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, βγάζει πάντοτε διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων, ακόμη και αν είναι εντελώς στεγνή.

Σε περίπτωση δε, κάτι που έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές, που οι συνθήκες στο οδόστρωμα αλλάζουν εντός της διαδρομής, τότε πραγματικά η τελευταία ημέρα θα θυμίζει ρουλέτα, και δεν αναφερόμαστε σε εκείνη που διαθέτει το φημισμένο καζίνο στο Μόντε Κάρλο…


Ποιος θα κατακτήσει μια νίκη, που εκτός από βαθμούς, προσδίδει ξεχωριστή πρεστίζ στην καριέρα των οδηγών; Υπενθυμίζεται, πως οι πιο επιτυχημένοι οδηγοί του αγώνα, Sebastien Loeb και Sebastien Ogier, που έχουν κατακτήσει από 7 και 6 νίκες αντίστοιχα, βρίσκονται μεταξύ των διεκδικητών της νίκης, ενώ παρών είναι και ο Tommi Makinen που έχει κερδίσει 4 φορές, καθώς είναι ο team manager της Toyota Gazoo Racing WRT!

Live timing και ενημέρωση για τον αγώνα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]