Η Renault επέλεξε να αποκαλύψει το νέο της 4ever Trophy στην Έθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού παρουσιάζοντας στο κοινό μια σύγχρονη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού Renault 4, η οποία έχει παράλληλα διευρυμένες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Διαβάστε επίσης – Renault Group: Το παρόν και το μέλλον στο Σαλόνι του Παρισιού
Με πάνω από οχτώ εκατομμύρια πωλήσεις σε περισσότερες από 100 χώρες, σε διάστημα 30 ετών, το Renault 4 είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της γαλλικής εταιρείας αλλά και των τεσσάρων τροχών γενικότερα με το όνομά του να μνημονεύεται ακόμη και σήμερα.
Το πρωτότυπο 4ever Trophy που παρουσίασε η Renault στο Παρίσι, είναι το δεύτερο concept της γαλλικής εταιρείας, μετά το Renault 5 Prototype, που εμπνέεται σχεδιαστικά από ένα θρυλικό της μοντέλο και λανσάρεται σε ηλεκτρική έκδοση, ως μέρος του στρατηγικού πλάνου Renaulution.
Το Renault 4ever Trophy προκαλεί με την εμφάνισή του, ενώ ξυπνάει αναμνήσεις. Κάτω από το σκληροτράχηλο αμάξωμα, οι στιλιστικοί δεσμοί με τον πρόγονό του, το 4L, κάνουν αισθητή την παρουσία τους.
Διαβάστε επίσης – Renault: Ντεμπούτο για το επαγγελματικό ηλεκτρικό E-Tech Electric
Το κάτω μέρος του 4ever Trophy, βαμμένο σε ασημί Gun Metal απόχρωση, έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει αισθητικά με την ύπαιθρο, αναδεικνύοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Το σύνολο ξεχωρίζει χάρη στην ιδιαίτερη αισθητική του, με την ασημί βαφή και τις μωβ αποχρώσεις στις μπάρες οροφής, τα ελατήρια των αναρτήσεων και τα σήματα στις ζάντες.
Η εικόνα ενός “dune-buggy”, χαρίζει στο 4ever Trophy μία εντυπωσιακή εμφάνιση. Το κοίλο καπό έχει έναν τεράστιο αεραγωγό που βελτιώνει θεαματικά την αποτελεσματικότητα του ψυγείου που βρίσκεται στο μέσον της μάσκας. Ο μπροστινός πρόβολος είναι κοντός σε μήκος και προσφέρει έτσι διευρυμένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Με τη ρεζέρβα τοποθετημένη στην οροφή από ανθρακονήματα, ένα φτυάρι και τις κυματιστές ράμπες στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας, το concept δείχνει έτοιμο να εγκαταλείψει την άσφλατο με αξιώσεις.
Σύμφωνα με τ Renault τα τεράστια προστατευτικά πάνελ στο κάτω μέρος του αμαξώματος και τα προστατευτικά στα “φρύδι” των φτερών αφήνουν μία σημαντική απόσταση 200 χλστ.. γύρω από τους θόλους των τροχών. Το ψηλωμένο αμάξωμα αναδεικνύει το μέγεθος των τροχών (753 χλστ.) και τις ζάντες των 19 ιντσών. Το κάτω μέρος έχει ενισχυθεί για να παρέχει μεγαλύτερη προστασία στην μπαταρία που βρίσκεται στο μέσον του πλαισίου.
Κάθε τροχός του 4ever Trophy διαθέτει έναν ορατό συμπιεστή αέρος ώστε ο οδηγός να μπορεί να ρυθμίσει από το εσωτερικό την πίεση στα λάστιχα, προσαρμόζοντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τον τύπο του εδάφους.
Το 4ever Trophy, με μήκος λίγο κάτω από τα 4.200 χλστ. δείχνει το δρόμο για το μελλοντικό ηλεκτρικό SUV κατηγορίας Β της Renault, που θα προσφέρει άνετη πρόσβαση σε αστικούς και αγροτικούς δρόμους.
Όπως και το Renault 5, έτσι και αυτό θα βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-BEV, που χρησιμοποιείται για ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας Β. Η πλατφόρμα αυτή εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση αναφορικά με την αυτονομία, την ακουστική και τη συμπεριφορά στο δρόμο, χωρίς όμως να απαιτεί συμβιβασμό στη σχεδίαση. Το positioning των μελλοντικών Renault 5 και Renault 4 θα είναι παρόμοιο με τα Clio και Captur, εκπροσωπώντας τη νέα γενιά μοντέλων Renault.
Το μελλοντικό μικρό SUV των Γάλλων θα βασίζεται στα σχεδιαστικά μοτίβα του 4ever Trophy, ενώ όπως και όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα CMF-BEV, θα κατασκευάζεται στο ElectriCity hub στη βόρεια Γαλλία.