Renault Group: Περιοριστής ταχύτητας στα μοντέλα του σύντομα

Μια νέα δέσμη από μέτρα που αφορούν και την ασφάλεια ανακοίνωσε ο όμιλος της Renault, ανάμεσα στα οποία και ο "κόφτης" στην τελική των μοντέλων του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Megane e vision

Σύμφωνα και με την επίσημη ανακοίνωση του Renault Group, έπειτα από την ετήσια γενική συνέλευση, η ασφάλεια των πελατών του αναμένεται να παίξει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στο μέλλον επηρεάζοντας και το μεσοπρόθεσμο στρατηγικό πλάνο Renaulution των Γάλλων.

Ανάμεσα στα μέτρα που θα λάβει ο κατασκευαστεί για να ενισχύσει την ασφάλεια που προσφέρουν τα μοντέλα του είναι και ο περιορισμός της τελικής τους ταχύτητας ανεξάρτητα από την κατηγορία που ανήκουν και τον κινητήρα που φέρουν.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe LPG 100 PS


Η αρχή αναμένεται να γίνει από την επόμενη κιόλας χρονιά με το αμιγώς ηλεκτρικό Megane-E με τον ηλεκτρονικό κόφτη να μπαίνει στα 180 χλμ./ώρα, κάτι που θα ισχύει τόσο για τα μοντέλα της Renault όσο και εκείνα της Dacia. Το Megane-E θα φέρει και αυτόματο περιοριστή ταχύτητας, σύμφωνα με τα όρια στους δρόμους, ο οποίος θα είναι συνέχεια ενεργός, αλλά θα δίνεται η δυνατότητα απενεργοποίησης του.

Όπως καταλαβαίνουμε το παραπάνω μέτρο δεν θα ισχύει για τα μοντέλα της Alpine. Αυτός είναι ο δεύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής, έπειτα από τη Volvo, που ανακοινώνει “καπέλο” για την τελική ταχύτητα των μοντέλων του.

Παράλληλα τα οχήματα του ομίλου θα προσφέρουν πληροφορίες στους οδηγούς τους υπότη μορφή “Σκορ Ασφάλειας”. Το σύστημα θα αξιολογεί τη συμπεριφορά του οδηγού μέσω των αισθητήρων του οχήματος και θα τον ενθαρρύνει να οδηγεί πιο προσεκτικά. Γι’ αυτό το λόγο στο πλευρό του θα έχει και τον “Βοηθό Ασφάλειας”, ένα σύστημα που θα επεξεργάζεται δεδομένα σχετικά με το δρόμο και τις συνθήκες κίνησης και θα προειδοποιεί τον οδηγό για ενδεχόμενους κινδύνους στη διαδρομή που έχει επιλέξει.

Τέλος, στην περίπτωση που ο οδηγός βρίσκεται μπροστά σε πραγματικό κίνδυνο (όπως είναι για παράδειγμα είναι η απώλεια ελέγχου για σημαντικό χρονικό διάστημα), θα ενεργοποιείται αυτόματα σύστημα που θα επιβραδύνει το αυτοκίνητο μέχρι αυτό να φτάσει σε πιο ασφαλείς ταχύτητες για τις συνθήκες κίνησης.

Μένει να δούμε αν το συγκεκριμένο “μονοπάτι” θα το ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μέλη της συμμαχίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]