Renault Mégane eVision, ο προάγγελος του ηλεκτρικού Mégane

Με την υπόσχεση ότι σύντομα θα είναι πραγματικότητα, η Renault μας παρουσιάζει το αμιγώς ηλεκτρικό Mégane eVision, με το βλέμμα στο ηλεκτρικό της μέλλον.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Mégane eVision

Το Renault Mégane eVision αποτελεί, σύμφωνα με τους Γάλλους, μια προσπάθεια της Renault να “εφεύρει εκ νέου” τον εαυτό της στη μικρομεσαία κατηγορία αξιοποιώντας φυσικά το βαρύ χαρτί της που δεν είναι άλλο από το Mégane.

Σχεδιαστικά το Mégane eVision δεν ξεφεύγει από τα σημερινά σχεδιαστικά μονοπάτια των Γάλλων. Φέρνει ωστόσο νέα στοιχεία αποτελώντας προφανώς τον συνδετικό κρίκο με τα μοντέλα που θα παρουσιάσει η Renault στο όχι και τόσο άμεσο μέλλον.

Χαρακτηριστική είναι η εμπρός φωτεινή “υπογραφή” του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που ονομάζεται Livinglights. Πλέον δεν έχουμε να κάνουμε απλά με φωτιστικά σώματα αλλά με ένα LED Matrix φωτιστικό σύστημα που καταλαμβάνει όλο το πλάτος στο ρύγχος του eVision, ενώ φωτιζόμενο είναι και το σήμα της Renault. Η νέα φωτεινή υπογραφή της γαλλικής εταιρίας αναμένεται να παίζει ρόλο στη δημιουργία ατμόσφαιρας και στο εσωτερικό του νέου μοντέλου της, για το οποίο ωστόσο δεν υπάρχει προς το παρόν εικόνα. Σε παρόμοια λογική κινείται και η σχεδίαση και τον πίσω φωτιστικών σωμάτων που ενώνονται μεταξύ τους και τονίζουν περαιτέρω το πλάτος του Megane eVision.


Με μήκος 4.210 χλστ. το Mégane eVision αξιοποιεί την ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF-EV της Συμμαχίας και τοποθετείται στη μικρομεσαία κατηγορία από πλευράς διαστάσεων με το πλάτος του να φτάνει στα 1.800 χλστ. και το ύψος του στα 1.505 χλστ. Το μακρύ μεταξόνιο των 2.700 χλστ. προδιαθέτει για εξαιρετική εκμετάλλευση χώρων και μια καμπίνα που θα προσφέρει άνεση στο ταξίδι ακόμη και για πέντε άτομα κανονικό μεγέθους. Αυτό άλλωστε το τονίζουν οι Γάλλοι ως ένα από τα θετικά που φέρνει στο τραπέζι η νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο αμιγώς ηλεκτρικό Megane.

Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία το Mégane eVision κινείται από ένα compact ελαιόψυκτο ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 217 ίππους και 300 Nm ροπής, νούμερο που αναμένεται να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα βάρους 1.650 κιλών με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Η Renault αναφέρει προς το παρόν 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα.

Η υγρόψυκτη συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου των 400V και 60 kWh είναι μια από τις πιο λεπτές τις αγοράς, ενώ το σύστημα κίνησης του eVision ζυγίζει 145 κιλά και σε αυτά περιλαμβάνονται το μοτέρ, ο onboard φορτιστής των μπαταριών, ο εναλλάκτης του ρεύματος αλλά και ο μειωτήρας των στροφών. Σε ταχυφορτιστή 130 kW χρειάζεται λιγότερη από μισώ ώρα για να φορτίσει πλήρως με τις τεχνολογίες που ενσωματώνει να κάνουν πραγματικότητα και αυτή την επιλογή.

Η αυτονομία που θα προσφέρει η μπαταρία δεν είναι ξεκάθαρη αυτή τη στιγμή με τους Γάλλους να κάνουν λόγο για 450 περίπου χιλιόμετρα, ή όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, όσο είναι η απόσταση “Λονδίνο-Newcastle” και μάλιστα στον ίδιο χρόνο που κάνουν τα μοντέλα με συμβατικά συστήματα κίνησης “συμπεριλαμβανομένων και των στάσεων”.

Σύμφωνα με τους Γάλλους το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του το 2021, σε λιγότερο από τρεις μήνες δηλαδή, με τη Renault ωστόσο να μην γίνεται πιο συγκεκριμένη αναφορικά με το χρονικό διάστημα για το ντεμπούτο του αμιγώς ηλεκτρικού Mégane.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]