Renault: Νέες υβριδικές εκδόσεις για Megane, Captur και Arkana

Οι Γάλλοι επεκτείνουν τη γκάμα των υβριδικών τους προσθέτοντας σε αυτή τα Arkana και Captur E-Tech Hybrid αλλά και το plug-in Megane.

Βρείτε μας στο
Renault E-Tech υβριδικές εκδόσεις 2020

Με την είσοδο του στις ευρωπαϊκές αγορές το ξεχωριστό σε σχεδίαση Arkana αποκτά ήπια υβριδική έκδοση E-Tech με στόχο τις χαμηλότερες εκπομές ρύπων. Σε αυτή την έκδοση το SUV της γαλλικής εταιρίας εξοπλίζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα 12V της Renault με την μπαταρία των 1,2 kWh και είναι διαθέσιμο με τον εν σειρά turbo κινητήρα των 1,3 λίτρων σε εκδόσεις με 140 και 160 ίππους.

Ο εν λόγω εξηλεκτρισμός ισχύει και για το Captur. Έπειτα από την Plug-in έκδοση αποκτά επίσης το ήπια υβριδικό σύστημα των 12V διαθέσιμο με τον παραπάνω κινητήρα στην έκδοση με τους 140 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Renault Arkana – Το νέο SUV “coupe” έρχεται στην Ευρώπη (+video)

Παράλληλα, και για πρώτη φορά, το Captur αποκτά τη δική του έκδοση R.S. Line με τα σπορ στοιχεία εξοπλισμού και αξεσουάρ που το κάνουν να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Οι διαφορές εντοπίζονται μεταξύ άλλων στις ξεχωριστές επενδύσεις της καμπίνας, στο δερμάτινο τιμόνι με τις κόκκινες ραφές, τα διακοσμητικά carbon look στοιχεία και τη μαύρη οροφή.

Διαβάστε επίσης: Renault Megane eVision, ο προάγγελος του ηλεκτρικού Megane

Το τρίτο μοντέλο της εξηλεκτρισμένης γκάμας της Renault είναι το Megane, το οποίο, μετά από τη station wagon έκδοση του, είναι διαθέσιμο με το plug-in υβριδικό σύστημα των Γάλλων και με το hatchback αμάξωμα. Το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1,6 λίτρων σε συνδυασμό με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (έναν ισχυρότερο και τον μικρότερο που εκκινεί το μοτέρ εσωτερικής καύσης και φορτίζει την μπαταρία) συνδυαστικά 160 ίππους, η μπαταρία των 400V μπορεί να αποθηκεύσει 9,8kWh και σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στο μικτό κύκλο μετρήσεων φτάνει έως και τα 50 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και τα 135 χλμ./ώρα.

Τα τρία νέα υβριδικά μοντέλα της Renault θα είναι διαθέσιμα στις ευρωπαϊκές αγορές το πρώτο μισό του 2021.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr