Respect! Αυτή είναι η λέξη που αρμόζει σε αυτήν τη φωτογραφία και αυτή είναι η μοναδική λέξη που επέχει θέση λεζάντας. Οτιδήποτε άλλο οφείλει να έχει μόνον επεξηγηματικό χαρακτήρα και σκοπό και τίποτα άλλο. Και αν, ανάμεσα σε όλα αυτά, υπάρχει κάτι που πρέπει να απουσιάζει, είναι η οποιαδήποτε τυχόν κριτική που αφορά τις επιδόσεις και τη θέση των δύο εικονιζόμενων κυρίων στο πάνθεον της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού!
Αμφότεροι Γάλλοι, συνονόματοι: Sebastien. Συνολικά, μαζί, μετράνε 14 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών! Ο Loeb (αριστ.) έχει το απόλυτο ρεκόρ τίτλων, εννέα τον αριθμό, ενώ ο Ogier βρίσκεται για την ώρα στους πέντε…
Μια και μιλάμε για ρεκόρ, ο Loeb έχει στο ενεργητικό του 98 νίκες στο WRC, έχει κερδίσει 908 Ειδικές Διαδρομές, έχει ανέβει 116 φορές στο βάθρο, έχει συγκεντρώσει 1.636 βαθμούς και κατέχει το δεύτερο ρεκόρ μεγαλύτερου σε ηλικία οδηγού που εξασφάλισε παγκόσμιο τίτλο στο WRC, σε ηλικία 38 ετών (παλαιότερος παραμένει ο Hannu Mikkola που πήρε το πρωτάθλημα το 1983, σε ηλικία 41 ετών).
Respect και στον Sebastien Ogier, που έχει σημειώσει 42 νίκες στο WRC, έχει κερδίσει 510 Ειδικές Διαδρομές, έχει ανέβει 67 φορές στο βάθρο, έχει συγκεντρώσει 1.805 βαθμούς και ακόμα είναι μάχιμος και συνεχίζει!
Ο Loeb, μετά από τρία χρόνια αποχής από το WRC, επέστρεψε με τη Citroen (αφού παραμερίστηκαν οι κόντρες του παρελθόντος…) σε ένα περιορισμένο πρόγραμμα τριών αγώνων στο WRC, αρχής γενομένης από το Μεξικό. Και εκεί, έβαλε τα γυαλιά σε μικρούς και μεγάλους, αφού παρά την αποχή, παρά το ότι οδηγούσε ένα αυτοκίνητο με σχεδόν μηδενική εμπειρία, βρέθηκε να διεκδικεί τη νίκη μέχρι που αντιμετώπισε ένα κλατάρισμα. Η νίκη τελικά πήγε στον Ogier, που επανήλθε βαθμολογικά στην κορυφή του πίνακα.
Τα όσα έγιναν πάντως στο Μεξικό, από πλευράς επιδόσεων, αποτελούν και είναι άξια μελέτης για τις επιδόσεις των επίδοξων μελλοντικών πρωταθλητών…