Respect!

Respect! Αυτή είναι η λέξη που αρμόζει σε αυτήν τη φωτογραφία και αυτή είναι η μοναδική λέξη που επέχει θέση λεζάντας. Οτιδήποτε άλλο οφείλει να έχει μόνον επεξηγηματικό χαρακτήρα και σκοπό και τίποτα άλλο. Και αν, ανάμεσα σε όλα αυτά, υπάρχει κάτι που πρέπει να απουσιάζει, είναι η οποιαδήποτε τυχόν κριτική που αφορά τις επιδόσεις και τη θέση των δύο εικονιζόμενων κυρίων στο πάνθεον της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού!

Αμφότεροι Γάλλοι, συνονόματοι: Sebastien. Συνολικά, μαζί, μετράνε 14 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών! Ο Loeb (αριστ.) έχει το απόλυτο ρεκόρ τίτλων, εννέα τον αριθμό, ενώ ο Ogier βρίσκεται για την ώρα στους πέντε…

Μια και μιλάμε για ρεκόρ, ο Loeb έχει στο ενεργητικό του 98 νίκες στο WRC, έχει κερδίσει 908 Ειδικές Διαδρομές, έχει ανέβει 116 φορές στο βάθρο, έχει συγκεντρώσει 1.636 βαθμούς και κατέχει το δεύτερο ρεκόρ μεγαλύτερου σε ηλικία οδηγού που εξασφάλισε παγκόσμιο τίτλο στο WRC, σε ηλικία 38 ετών (παλαιότερος παραμένει ο Hannu Mikkola που πήρε το πρωτάθλημα το 1983, σε ηλικία 41 ετών).

Respect και στον Sebastien Ogier, που έχει σημειώσει 42 νίκες στο WRC, έχει κερδίσει 510 Ειδικές Διαδρομές, έχει ανέβει 67 φορές στο βάθρο, έχει συγκεντρώσει 1.805 βαθμούς και ακόμα είναι μάχιμος και συνεχίζει!

Ο Loeb, μετά από τρία χρόνια αποχής από το WRC, επέστρεψε με τη Citroen (αφού παραμερίστηκαν οι κόντρες του παρελθόντος…) σε ένα περιορισμένο πρόγραμμα τριών αγώνων στο WRC, αρχής γενομένης από το Μεξικό. Και εκεί, έβαλε τα γυαλιά σε μικρούς και μεγάλους, αφού παρά την αποχή, παρά το ότι οδηγούσε ένα αυτοκίνητο με σχεδόν μηδενική εμπειρία, βρέθηκε να διεκδικεί τη νίκη μέχρι που αντιμετώπισε ένα κλατάρισμα. Η νίκη τελικά πήγε στον Ogier, που επανήλθε βαθμολογικά στην κορυφή του πίνακα.

Τα όσα έγιναν πάντως στο Μεξικό, από πλευράς επιδόσεων, αποτελούν και είναι άξια μελέτης για τις επιδόσεις των επίδοξων μελλοντικών πρωταθλητών…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέο πρόγραμμα “Απόσυρση από τη Citroen”, μια ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση που προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Το best seller της Citroen στην ελληνική αγορά έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία μάλιστα είναι ότι πιο... γήινο έχουμε οδηγήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία....
To δημοφιλές C-SUV έφτασε στη δεύτερη γενιά του! Δείτε τους διαθέσιμους κινητήρες, αλλά και τον αναλυτικό τιμοκατάλογο......
Το νέο Citroen C4 μας συστήνεται στην υβριδική έκδοση των 145 ίππων! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το γαλλικό μοντέλο......
"Παίζει" σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία αλλά κατέκτησε μία θέση στην τριάδα! Δείτε το best seller της Citroen......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα