«Ρεύμα» κορυφής…

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ήταν θέμα χρόνου… το τόλμησε η Volkswagen. Που έγινε ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο ο οποίος θα επιχειρήσει να καταρρίψει με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο το ρεκόρ της θρυλικής Ανάβασης Pikes Peak!

Όταν η Volkswagen αποσυρόταν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) στο τέλος του 2016, είχε ανακοινώσει ότι θα δώσει την προσοχή της σε άλλα είδη αγώνων. Ένα από αυτά ήταν τα Ράλικρος (RX), ενώ παράλληλα άρχισε να εξελίσσει το προδιαγραφών R5 νέο Polo. Η είδηση όμως στις ημέρες μας είναι ότι επανέρχεται με ένα πρωτοποριακό αυτοκίνητο στη φημισμένη Ανάβαση του κόσμου, στο Pikes Peak, στο Κολοράντο των Η.Π.Α.

Και λέμε επανέρχεται γιατί, ως αγώνας, το Pikes Peak δεν της είναι άγνωστο… Αρκεί να επιστρέψουμε στη δεκαετία του 1980 και να δούμε το εντυπωσιακό για την εποχή του Golf με τους δύο κινητήρες που έλαβε μέρος στο Pikes Peak το 1985, 1986 και το 1987! Τι κοινό υπάρχει μεταξύ του τότε και του τώρα; Ότι όπως και τότε, έτσι και σήμερα, οι μηχανικοί επέλεξαν τη λύση των δύο κινητήριων συνόλων. Το I.D. R Pikes Peak διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητο συνολική ισχύ που φτάνει τους 680 ίππους (500 kW).


Σε αναλογία με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα παραγωγής, ως βασική μονάδα αποθήκευσης ενέργειας επιλέχθηκε η λύση των συσσωρευτών ιόντων λιθίου. Οι απαιτήσεις από τις κυψέλες της μπαταρίας είναι τεράστιες. Η πυκνότητα ισχύος είναι κρίσιμος παράγοντας για το σύστημα κατά την παραγωγή υψηλής τάσης. Σε αντίθεση όμως με τα μοντέλα μαζικής παραγωγής, όπου ο στόχος είναι η εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής εμβέλειας, οι μηχανικοί της αγωνιστικής ομάδας επεδίωξαν να επιτύχουν τη μέγιστη απόδοση ισχύος.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής τεχνικό διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος, τον μοναδικό Γάλλο «FX», κατά κόσμον FrancoisXavier Demaison, στα 20 χιλιόμετρα της ανάβασης η παραγωγή σχεδόν του 20% της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται όχι από τους συσσωρευτές αλλά από ανάκτηση ενέργειας: στη φάση του φρεναρίσματος, οι ηλεκτροκινητήρες, που σε αυτή την περίπτωση λειτουργούν ως γεννήτριες, μετατρέπουν σε ηλεκτρική ένα μέρος της ενέργειας πέδησης και τροφοδοτούν στη συνέχεια την μπαταρία.

Το Volkswagen I.D. R Pikes Peak, θα οδηγήσει ο έμπειρος Γάλλος Romain Dumas με μοναδικό σκοπό την κατάρριψη του ρεκόρ. Ο 39χρονος Γάλλος οδηγός θεωρείται η τέλεια επιλογή από τη VW, μια και ο Dumas έχει υπάρξει τρεις φορές νικητής του Pikes Peak, ενώ έχει επίσης κερδίσει δύο φορές στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Συμπτωματικά, ο Dumas, που έχει σαν πρότυπό του το θρύλο των αγώνων Jackie Ickx, έχει γεννηθεί στην Alès, την πόλη της Γαλλίας όπου βρίσκεται η πίστα στην οποία πραγματοποιήθηκαν οι δοκιμές εξέλιξης του I.D. R Pikes Peak.

Ο αγώνας

Το Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC), γνωστό και ως The Race to the Clouds, είναι ένας ετήσιος αγώνας για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που γίνεται στο Pikes Peak του Κολοράντο των ΗΠΑ. Η διαδρομή αποτελείται από 19,99 χλμ., συμπεριλαμβάνει 156 στροφές, και ανεβαίνει σχεδόν «κάθετα» στα 1.440 μ. Από την αρχή, στο Mile 7 στην Pikes Peak Highway, μέχρι τον τερματισμό στα 4.300 μέτρα ύψους, η ασφάλτινη πλέον – από το 2012 – διαδρομή αποτελεί μία πραγματική πρόκληση για τους συμμετέχοντες και τα οχήματα, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμα και στα μέσα Ιουνίου που διεξάγεται ο αγώνας, οι θερμοκρασίες προς τον τερματισμό αγγίζουν τιμές κάτω του μηδενός…

Ο αγώνας είναι αυτόνομος και πραγματοποιείται ανελλιπώς από το 1916. Επί του παρόντος παίρνουν μέρος οχήματα από μια ποικιλία κατηγοριών, όπως αυτοκίνητα, φορτηγά, μοτοσυκλέτες και «γουρούνες». Συχνά λαμβάνουν μέρος και οχήματα άλλων κατηγοριών και απορρίπτονται από έτος σε έτος. Κατά μέσο όρο υπάρχουν 130 συμμετέχοντες.

Το απόλυτο ρεκόρ στην Ανάβαση αυτή κατέχει ο Sébastien Loeb, με το Peugeot 208 T 16 Pikes Peak και χρόνο 8:13.878, ενώ στα ηλεκτροκίνητα οχήματα το ρεκόρ κατέχει ο Rhys Millen με το εκ Λιθουανίας πρωτότυπο e0 PP100 και χρόνο 8:57.118. Κατά δήλωσή της λοιπόν, η Volkswagen προσβλέπει σε κατάρριψη του ρεκόρ στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, πλην όμως ο ενδόμυχα διακαής της στόχος είναι η κατάρριψη του απόλυτου ρεκόρ… Μπορεί να μην το λέει, αλλά με ένα αυτοκίνητο που είναι ταχύτερο από τα μονοθέσια από Formula 1 και Formula E αντιλαμβανόμαστε τι εννοεί!…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]