O διαγωνισμός “Νέων Σχεδιαστών” της Rolls-Royce έλαβε τέλος και η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε του νικητές, οι οποίοι, όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις εικόνες της gallery έχουν κάτι παραπάνω από ισχυρή φαντασία.
Φυσικά δεν έχουμε να κάνουμε απλά με νεαρούς σχεδιαστές, αλλά όπως σας είχαμε ενημερώσει τον περασμένο Απρίλιο, ο διαγωνισμός της Rolls-Royce, που ανακοινώθηκε εν μέσω lockdown, αφορούσε επί της ουσίας παιδιά ηλικίας έως και τα 16 τους χρόνια.
Η κριτική επιτροπή των Βρετανών που αποτελούνταν από τα μέλη της δικής τους σχεδιαστικής ομάδας είχε μπροστά της ένα δύσκολο έργο με τα σχέδια που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό να φτάνουν τελικά στις 5.000 με τα παιδιά να προέρχονται από 80 συνολικά χώρες από όλο τον κόσμο.
Οι κριτές ανέδειξαν νικητές μέσα από τέσσερις κατηγορίες (Τεχνολογία, Περιβάλλον, Φαντασία και Διασκέδαση), ενώ τελικά… “λύγισαν” και απένειμαν “εύσημο μνεία” σε μερικά ακόμη σχέδια.
Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς τα σχέδια και οι ζωγραφιές των παιδιών που διακρίθηκαν μετατράπηκαν σε ψηφιακές απεικονίσεις με τη χρήση των ίδιων προγραμμάτων που χρησιμοποιεί η Rolls-Royce και κατά τη σχεδίαση των μοντέλων της.
Οι νικητές των Βρετανών θα λάβουν την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του σχεδίου του, η οποία θα φέρει την υπογραφή του CEO της εταιρίας, Torsten Muller Otvos, ενώ αν κάποιος από τους νικητές μένει στη Μ.Βρετανία θα έχει την ευκαιρία να πάει στο σχολείο του με μια από τις λιμουζίνες της Rolls-Royce.
Οι νικητές έχουν ως εξής:
Τεχνολογία: Bluebird II, Chenyang, 13 ετών, Κίνα
Περιβάλλον: Caprsule, Saya, 6 ετών, Ιαπωνία
Φαντασία: Turtle, Florian, 16 ετών, Γαλλία
Διασκέδαση: Glow, Lena, 11 ετών, Ουγγαρία
“Ο αριθμός και η ποικιλία των σχεδίων μας δείχνει μια ακόμη φορά κάτι που πάντα πιστεύαμε και έχουμε σαν αρχή στην ομάδα εξατομικευμένου σχεδίου της Rolls-Royce: Η Έμπνευση βρίσκεται Παντού. Ως ενήλικοι, συνήθως βιαζόμαστε να σταματήσουμε τους εαυτούς μας από το να ακολουθήσουμε κάποια φανταστική ιδέα. Στην Rolls-Royce, εμείς παροτρύνουμε τους πελάτες μας να είναι τολμηροί και δημιουργικοί, να μην επηρεάζονται από τις νόρμες για το πώς θα έπρεπε να είναι ένα αυτοκίνητο. Αυτός ο διαγωνισμός και οι ιδέες που γέννησε μας υπενθυμίζει την τεράστια δύναμη που κρύβει πίσω της η ερώτηση: “Δεν θα ήταν υπέροχο αν…;”, δήλωσε σχετικά ο Gavin Hartley, επικεφαλής του τμήματος Bespoke Design.