Έχοντας άπλετο χρόνο στα χέρια του ο Γερμανός Hansjorg von Gemmingen-Hornberg ετοιμάζεται να ξεπεράσει έναν δυσθεώρητο αριθμό χιλιομέτρων στο τιμόνι του αμιγώς ηλεκτρικό Tesla S P85 του.
Ο μόνιμος κάτοικος Γερμανίας αγόρασε το συγκεκριμένο Model S ως μεταχειρισμένο το 2014, με μόλις 30.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ του και αποφάσισε ότι με αυτό θα… οδηγεί παντού, όπου και αν αν είναι ο προορισμός του.
Πριν από τέσσερα περίπου χρόνια ο von Gemmingen-Hornberg είδε το οδόμετρο του πρώτης γενιάς Model S -και ενός εκ των πρώτων που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής- να ξεπερνά το ένα εκατ. χιλιόμετρα με τον Elon Musk να τον συγχαίρει δημόσια όταν ο Γερμανός έκανε τη σχετική ανάρτηση στο X (πρώην Twitter).
Διαβάστε επίσης: Το μοντέλο που “σαρώνει” στην Ευρώπη – Υποψήφιο για best seller της χρονιάς
Τώρα, τέσσερα χρόνια μετά ο von Gemmingen-Hornberg ετοιμάζεται να σπάσει το φράγμα των δύο εκατ. χιλιομέτρων καθώς στα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου ανάρτησε σχετική φωτογραφία με το Model S να έχει “μαζέψει” ήδη κάτι παραπάνω από 1,9 εκατ. χιλιόμετρα.
Ο δρόμος προς αυτό το ορόσημο δεν είναι ωστόσο στρωμένος με ροδοπέταλα αναφορικά με την αξιοπιστία των ηλεκτρικών κινητήρων του μοντέλου της αμερικάνικης εταιρείας.
Το Tesla S P85 βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τέταρτη συστοιχία μπαταριών του και αυτό σημαίνει ότι ο μέσος όρος χιλιομέτρων που διάνυσε ο Γερμανός με καθεμιά από αυτές βρίσκεται κοντά στα 500.000 χιλιόμετρα, ένα νούμερα σεβαστό αναφορικά με την αντοχή τους στον χρόνο.
Από την άλλη, το ίδιο ίσως δεν μπορεί να ειπωθεί για τον πίσω ηλεκτρικό κινητήρα του 4κίνητου Tesla. Έπειτα από το πρώτο μοτέρ που άντεξε 800.000 χιλιόμετρα ο von Gemmingen-Hornberg το αντικατέστησε με «καινούργια» μεταχειρισμένα που έχουν ανακατασκευαστεί από την ίδια την Tesla στις εγκαταστάσεις της στο Tilburg της Ολλανδίας, αλλάζοντας συνολικά κινητήρα 13 φορές.
Για το παραπάνω δεν ευθύνεται αποκλειστικά το ίδιο το μοτέρ αλλά η κατώτερη των απαιτούμενων προδιαγραφών ανακατασκευή της Tesla, με εταιρεία που ανέλαβε να επισκευάσει το τελευταίο τέτοιο μοτέρ που φέρει στο Tesla του ο Γερμανός να αναφέρει ότι μπορεί να λειτουργήσει τώρα χωρίς πρόβλημα για τουλάχιστον 500.000 χιλιόμετρα. Το κόστος για την αντικατάσταση των κινητήρων και των μπαταριών δεν αναφέρεται.
Παράλληλα για τις αντικαταστάσεις των μοτέρ και των μπαταριών δεν ευθύνεται ο τρόπος που οδηγεί ο von Gemmingen-Hornberg, ο οποίος υποστηρίζει ότι δίνει ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο που φέρεται στο μοντέλο της Tesla. Για παράδειγμα ο Γερμανός αναφέρει ότι φροντίζει να μην διανύει ποτέ πάνω από 100 χιλιόμετρα χωρίς να κάνει μια στάση για “ξεκούραση”. Φορτίζει επίσης τις μπαταρίες σε ταχυφορτιστή πριν πέσει η ενεργειακή χωρητικότητα κάτω από το 20% και πάντα έως το 80%, εκτός και αν αυτές φορτίζονται σε συμβατικό φορτιστή.
Όπως και να έχει το εγχείρημα του von Gemmingen-Hornberg είναι εντυπωσιακό καθώς ο Γερμανός έχει ταξιδέψει σε πολλές γωνιές του κόσμου και εκτός Ευρώπης (όπως Κίνα και Μαρόκο), σε εποχές μάλιστα που το δίκτυο φόρτισης σε όλο τον κόσμο ήταν πολύ πιο… αραιό σε σχέση με σήμερα.
Δεν ξέρουμε στα πόσα χιλιόμετρα σκοπεύει να σταματήσει την προσπάθειά του ο von Gemmingen-Hornberg, πρέπει να σημειωθεί όμως ότι το απόλυτο επίσημο ρεκόρ χιλιομέτρων με συμβατικό αυτοκίνητο το έχει ο Irv Gordon, ο οποίος δεν βρίσκεται πια ανάμεσά μας. Ο Gordon κατάφερε να φτάσει έως και τα 5,23 εκατ. χιλιόμετρα με το Volvo P1800 του 1966 που είχε στην κατοχή του, έχοντας προχωρήσει μόλις σε δύο ανακατασκευές του κινητήρα του.