Ειδικότερα το συνέδριο των αντιπροσώπων της Suzuki πραγματοποιήθηκε φέτος στα Ιωάννινα, στις 25-26 Ιανουαρίου με το event να φιλοξενείται στο Hotel DuLac Congress & Spa.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το best seller της Suzuki για το 2024 – Τετρακίνητο SUV με 26.180 ευρώ
Εκεί συγκεντρώθηκαν στελέχη του Ομίλου Σφακιανάκη, της Suzuki Motor Corporation (SMC) και του δικτύου αντιπροσώπων, με στόχο την αποτίμηση των επιτυχιών του 2024 και τη στρατηγική ανάπτυξης για τη νέα χρονιά.
Την έναρξη των εργασιών κήρυξαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, Σταύρος Π. Τάκη και ο διευθυντής του ομίλου Christian Τάκη, μεταφέροντας μήνυμα αισιοδοξίας.
Τονίστηκαν οι κορυφαίες επιδόσεις της ιαπωνικής εταιρείας το 2024, με τη μάρκα να πετυχαίνει άνοδο 5 θέσεων στη συνολική κατάταξη, κατακτώντας τη 2η θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,8%, αλλά και τη 2η θέση στην αγορά του retail, με μερίδιο 10,2%.
Ο κ. Σταύρος Π. Τάκη ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους, υπογραμμίζοντας τον σημαντικό ρόλο της συλλογικής προσπάθειας και της νέας γενιάς επιχειρηματιών στις προκλήσεις του μέλλοντος, αλλά και τη στρατηγική εστίαση στην εμπειρία του πελάτη.
Ξεχωριστή τιμή για τη διοργάνωση αποτέλεσαν οι ομιλίες των υψηλόβαθμων στελεχών της SMC, κατά τη διάρκεια των οποίων παρουσιάστηκε το όραμα της Suzuki, οι καινοτόμες τεχνολογίες της μάρκας και το νέο e Vitara, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, που λανσάρεται το δεύτερο εξάμηνο του 2025 σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.
Το διήμερο περιλάμβανε παρουσιάσεις για τις τάσεις στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και εξειδικευμένα workshops σε πωλήσεις, after-sales και marketing και η εκδήλωση έκλεισε με τη βράβευση των κορυφαίων συνεργατών του δικτύου και τη δέσμευση πως η Suzuki θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά και το 2025.