Seat MÓ: Με δύο ηλεκτρικά scooters η νέα μάρκα των Ισπανών

Seat MÓ ονομάζεται η νέα μάρκα των Ισπανών οι οποίοι κάνουν και επίσημα το ηλεκτρικό τους ντεμπούτο στους δύο τροχούς με το eScooter 125.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Seat ΜΟ eScooter 125 2020

Μετά και τα εικονικά εγκαίνια στον νέο Casa Seat, το νέο “σπίτι” της στη Βαρκελώνη, η ισπανική εταιρία προχώρησε και στην επίσημα εγκαίνια με φυσικές παρουσίες και την αποκάλυψη της νέας μάρκας κινητικότητας Seat MÓ.

Οι Ισπανοί είχαν κάνει ήδη γνωστές τις προθέσεις τους στο πρόσφατο παρελθόν για είσοδο στην κόσμο των ηλεκτρικών δικύκλων με το scooter που είχαν παρουσιάσει πριν από μερικούς μήνες υπό τη μορφή concept.

Τώρα μας δείχνουν το τελικό μοντέλο παραγωγής το οποίο και ονομάζουν eScooter 125. Tο νέο ηλεκτρικό scooter των Ισπανών, το πρώτο στην ιστορία τους, αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την επίσης ισπανική Silence μια νέα εταιρία παραγωγής ηλεκτρικών scooters.


Όπως υπονοεί και το όνομά του, το eScooter 125 έχει απόδοση αντίστοιχη με εκείνη ενός συμβατικού scooter με κινητήρα εσωτερικής καύσης 125 κ.εκ. και αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να οδηγείται με δίπλωμα κατηγορίας Α1. H ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ ανέρχεται στους 12,2 ίππους με την ροπή να είναι σαφώς πιο εντυπωσιακή στα 24 Nm. Σύμφωνα με την ισπανική εταιρία αυτά τα νούμερα είναι αρκετά για να προσφέρουν στο “125” τελική της τάξης των 95 χλμ./ώρα και 0-50 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου των 5,6 kWh η αυτονομία του scooter μπορεί να φτάσει έως και στα 125 χλμ.

Το eScooter 125 προσφέρει επίσης τη δυνατότητα εύκολης αλλαγής της μπαταρίας του για την τοποθέτηση μιας “φρέσκιας” μονάδας. Ουσιαστικά αυτό λύνει τα χέρια του ιδιοκτήτη του που μπορεί να έχει μια μπαταρία στο σπίτι να φορτίζει και μια πάνω στο scooter, για τη χρήση του.

Η αλλαγή της μπαταρίας μπορεί να γίνει σύμφωνα με τη Seat και σε ανάλογα εξοπλισμένους σταθμούς φόρτισης. Γενικά η ευκολία της αλλαγής των μπαταριών στα ηλεκτρικά δίκυκλα είναι ένα από τα δυνατά τους στοιχεία στην “εκμετάλλευση” και από τις εταιρίες ενοικίασης-sharing, για κίνηση στο αστικό περιβάλλον. Για αυτές τις εταιρίες η Seat θα δημιουργήσει μια ειδική έκδοση, ο εξοπλισμός της οποίας θα περιλαμβάνει… όπισθεν, tob box, για την αποθήκευση περισσότερων πραγμάτων αλλά και μια βάση στήριξης για κινητά τηλέφωνα.

Το scooter τνω Ισπανών συνοδεύεται και από ανάλογη εφαρμογή για το κινητό με την οποία ο χρήστης μπορεί να λαμβάνει πληροφορίες για την κατάσταση του, όπως για παράδειγμα το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται και δύο θύρες USB, ενώ κάτω από τη σέλα του μπορούν να χωρέσουν δύο κράνη, σύμφωνα με τη Seat.

Κάτω από το “125”, βρίσκεται το ηλεκτρικό scooter-πατίνι eKickScooter 65 που παρουσιάζεται ως μία ολοκληρωμένη πρόταση για κίνηση στο αστικό κέντρο. Φέρει φώτα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικό πίσω φρένο και ταμπούρο εμπρός. Φέρει μοτέρ, 350 Watts και μπαταρία 551Wh που του δίνει αυτονομία έως 65 χλμ. και έχει τελική 20 χλμ./ώρα, ώστε να εναρμονίζεται και με τις αυστηρότερες νομοθετικά χώρες, γι αυτού του είδους δίκυκλα, όπως είναι η Γερμανία. Η χρήση του προορίζεται μόνο από σχετικές εταιρίες ενοικίασης.

H υπάρχουσα έκδοση “25” του eKickScooter παραμένει στη γκάμα της SEAT με το μικρότερης ισχύος μοτέρ των 300 W και μπαταρία 187Wh. Η τελική σε αυτή την περίπτωση είναι ψηλότερη στα 25 χλμ./ώρα, ωστόσο μικρότερη είναι η αυτονομία που φτάνει έως τα 25 χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]