Shell Eco-Marathon 2018: Φαντασία vs Κατανάλωση σημειώσατε 2!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο Shell Eco-Marathon είναι από τα πλέον κορυφαία προγράμματα ανταγωνισμού ενεργειακής απόδοσης στον κόσμο. Σε αυτόν τον στίβο της τεχνολογίας καλούνται μαθητές και φοιτητές να σχεδιάσουν, κατασκευάσουν και δοκιμάσουν ενεργειακά αποδοτικά αυτοκίνητα που προσπαθούν να περάσουν τα όρια του τεχνικά εφικτού. Αφού ολοκληρώσουν την εξέλιξη της ιδέας και πάρει σάρκα και οστά, δηλαδή γίνει ένα πειραματικό όχημα, οι σπουδαστές φτάνουν στην πίστα προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη χιλιομετρική πρόκληση. Εκεί διαπιστώνουν ποιο όχημα είναι το πλέον ανταγωνιστικό και μπορεί να πάει όσο το δυνατόν μακρύτερα με τη λιγότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, σε αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αναδεικνύεται και βραβεύεται η αποδοτικότητα των οχημάτων σε συνδυασμό με τις ικανότητες του οδηγού, που πρέπει να διαθέτει ταχύτητα αλλά ταυτόχρονα να είναι και ενεργειακά αποδοτικός. Αναμφίβολα οι διαστάσεις και το βάρος του οδηγού παίζουν καθοριστικό λόγο.

Ο διαγωνισμός χωρίζεται σε δυο κατηγορίες. Αυτή των πρωτοτύπων που στοχεύει στη μέγιστη απόδοση και στην κατηγορία Urban Consept που φιλοξενεί πιο πρακτικά σχήματα. Υπάρχει μια ακόμη διαίρεση, που αφορά τον τύπο ενέργειας. Έχουμε λοιπόν κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν βενζίνη, πετρέλαιο ή υγρά καύσιμα από φυσικό αέριο και αιθανόλη. Στην κατηγορία ηλεκτρικής κινητικότητας τα οχήματα τροφοδοτούνται από κυψέλες υδρογόνου και μπαταρίες λιθίου.

Όσον αφορά τον αγώνα, τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν πρέπει να καλύψουν έναν συγκεκριμένο αριθμό γύρων στην προκαθορισμένη διαδρομή – πίστα. Στη συνέχεια, οι οργανωτές υπολογίζουν την ενεργειακή τους απόδοση και βγάζουν τον νικητή σε κάθε κατηγορία αλλά και για κάθε πηγή ενέργειας. Επιπλέον, υπάρχουν βραβεία εκτός της αγωνιστικής συμμετοχής, που επιβραβεύουν την ασφάλεια, την ομαδική εργασία και τον σχεδιασμό. Ο διαγωνισμός γίνεται αφορμή έμπνευσης για τους μηχανικούς του μέλλοντος να πραγματοποιήσουν το όραμα τους για βιώσιμη κινητικότητα στην πράξη, έστω και για όσο διαρκεί. Παράλληλα, δείχνει τι θα μπορούσε να γίνει κάποτε εφικτό στην αυτοκίνηση.


Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών

Στόχος αυτού του διαγωνισμού είναι να προτρέψει τους οδηγούς των πειραματικών οχημάτων να συνδυάσουν την ταχύτητα με την ενεργειακή απόδοση σε ένα αγώνα, περνώντας πρώτοι τη γραμμή του τερματισμού, χωρίς όμως να έχουν εξαντλήσει την ενέργεια του οχήματος. Διοργανώνονται τρεις περιφερειακοί αγώνες και ολοκληρώνεται η προσπάθεια με τον μεγάλο ευρωπαϊκό τελικό, στον οποίο συμμετέχουν τρεις κορυφαίες ομάδες από κάθε περιοχή. Οι εννέα ομάδες αγωνίζονται για τον τίτλο του πλέον αποτελεσματικού οδηγού στον κόσμο – και προσέξτε πόσο όμορφα και πρακτικά περνά στους νέους ανθρώπους η φιλοσοφία και η τέχνη της οικονομικής οδήγησης. Μάλιστα, στον φετινό τελικό, το έπαθλο ξεπερνούσε και την πιο τολμηρή φαντασία, αφού οι νικητές, εννοείται πέρα από τον οδηγό και την ομάδα υποστήριξης, έχουν την αποκλειστική πρόσβαση για τη συγκομιδή μοναδικής εμπειρίας στη Scuderia Ferrari στο Maranello.

Και λίγη ιστορία

Ο διαγωνισμός Shell-Eco Marathon χρονολογείται από το 1939, όταν υπάλληλοι της Shell Oil Company στην Αμερική έβαλαν ένα φιλικό στοίχημα για το ποιος θα μπορούσε να ταξιδέψει μακρύτερα, με την ίδια ποσότητα καυσίμου σε όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα. Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, πέρασαν πολλές δεκαετίες και ο διαγωνισμός έχει επεκταθεί σε δυο ακόμη ηπείρους, την ευρωπαϊκή και την ασιατική, συμπεριλαμβάνοντας πολλούς τύπους καυσίμου – ή ενέργειας, αν προτιμάτε – αλλά με ακόμη περισσότερο πάθος όσον αφορά το μέλλον της ενέργειας και της κίνησης.

Ο φετινός αγώνας

Η φετινή διοργάνωση ανέδειξε τους δικούς της νικητές. Στην κατηγορία των πρωτοτύπων θριάμβευσε για μια ακόμη χρονιά η ομάδα Microjoule – La Joliverie από το λύκειο Saint-Joseph La Joliverie, διανύοντας 2.324 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου. Αντίστοιχα, στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες λιθίου νικήτρια αναδείχτηκε η ισπανική ομάδα Eco-Dimon iES Cotes Baixes. Το όχημα τους κάλυψε 742 χλμ. καταναλώνοντας μία KWh. Τέλος, στην κατηγορία καυσίμου με υδρογόνο νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα της Ταϊλάνδης H2-Racing Stralsund του ομώνυμου πανεπιστημίου εφαρμοσμένων επιστημών. Η απόσταση που κάλυψε το όχημά τους άγγιξε τα 779 χλμ. με ένα m3 υδρογόνου.

Στη διάρκεια του φετινού αγώνα ο ανταγωνισμός ήταν μικρότερος από τεχνικής πλευράς, στην κατηγορία όμως Urban Concept έγινε το μοναδικό ρεκόρ με νικήτρια την ομάδα INSA de Toulouse, Πανεπιστήμιο Paul Sabatier της Toulouse. Κατάφεραν να διανύσουν 188 χλμ. με μία KWh. Το βραβείο εσωτερικής καύσης κέρδισε η ομάδα DTU Roadrunners, Τεχνικό Πανεπιστήμιο Δανίας, με κατανάλωση καυσίμου 374 χλμ. με ένα λίτρο.

Στην ίδια κατηγορία οχημάτων τη νίκη στην κατηγορία υδρογόνου κέρδισε η τουρκική ομάδα UMAKIT του Πανεπιστημίου Uludag, ξοδεύοντας ένα m3 για να καλύψει 183 χλμ.

Ελληνικές Διακρίσεις

Στον φετινό Μαραθώνιο Οικονομίας, που διοργανώθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά στο Queen Elizabeth Olympic Park του Λονδίνου, η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε επάξια από δύο ομάδες ενώ το σύνολο των διαγωνιζομένων άγγιξε τις 160 ομάδες φοιτητών από 27 Ευρωπαϊκές και άλλες γεωγραφικές περιοχές.

Η ομάδα «Ποσειδώνας» από τα Τμήματα Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού και Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα, χρησιμοποίησε το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Τριήρης. Διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) και κατέκτησε την δέκατη θέση διανύοντας 458 km/kWh, βελτιώνοντας σημαντικά την περσινή της επίδοση.

Χορηγοί της ομάδας είναι οι: Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Φωτοκύκλωση, USAG, Mondial Forwarding Hellas S.A., Aegean Airlines, TGS, Φανός Ηεκτρονικά, Stanley Black & Decker, MICRON-20, UNIT Professional Power Conversion και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Προηγμένα Βιομηχανικά Συστήματα Παραγωγής».

Η ομάδα «Προμηθέας» από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Πυρφόρος και κατέλαβε την 23η θέση, αγγίζοντας τα 201 km/kWh.

Η ομάδα κατέκτησε και το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος, καθώς η κριτική επιτροπή εντυπωσιάστηκε από τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα διαχειριζόταν και ενσωμάτωνε τον έλεγχο κινδύνου στο έργο συνολικά, από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου μέχρι την ασφάλεια στην πίστα. Η ασφάλεια ήταν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής της ομάδας, από την ευημερία της μέχρι την ασφαλή μηχανική.

Χορηγοί της ομάδας είναι οι: ΕΠΙΣΕΥ, Περιφέρεια Πελοποννήσου, NISSAN (Nικ. I. Θεοχαράκης AE), Raycap, ΔΕΗ ΑΕ, ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, Aegean Airlines, DAE (Design & Application Engineers), ΣΠE Φωτοβολταϊκά, ΑΒΒ, ΗΡΩΝ, Eθνική Tράπεζα Eλλάδος, Ίδρυμα Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης, Ιαπωνική ΑΕ, Κουτσοδόντης ΕΠΕ, GET 3D, RTI (Rescue Training International), VALCO, Φανός Ηλεκτρονικά, Karabelas exhaust, HWS, A-Store, Stanley Black & Decker και Digitech Hellas.

Οι επιτυχίες των δυο ελληνικών ομάδων όπλισαν με δύναμη τους συμμετέχοντες φοιτητές, ώστε να δοκιμάσουν την τύχη τους για καλύτερα αποτελέσματα στον επόμενο Μαραθώνιο οικονομίας της Shell.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]