Shell V-Power Diesel: Υγρό μετάξι

Ο Κώστας Στεφανής μας μιλά για την διαφορετικότητα του Shell V-Power Diesel και την τεχνολογία πίσω από αυτό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι από εσάς – εάν όχι όλοι – έχετε προσέξει ότι αυτό τον καιρό «τρέχει» στα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ μια καμπάνια της Shell για το νέο καύσιμο VPower Diesel.

Από προσωπική εμπειρία γύρω από το νέο καύσιμο και την ποιότητά του, μπορώ να αντικαταστήσω τη λέξη «διαφημιστική» με τη λέξη «ενημερωτική» καμπάνια, γιατί δεν πρόκειται για κάποιο εμπορικό τέχνασμα ονοματολογίας, αλλά για πολύχρονη προσπάθεια έρευνας, μελετών αλλά και εξέλιξης.

Η διαφορετικότητα του νέου καυσίμου στηρίζεται στην τεχνολογία GTL (Gas Τo Liquids) που η Shell κατάφερε να εξελίξει ύστερα από πολλά χρόνια δοκιμών. Άλλωστε από το 2002 η Shell είναι η πρώτη εταιρεία πετρελαιοειδών που διέθεσε διαφοροποιημένα καύσιμα στην ελληνική αγορά, όπως Shell VPower, Shell VPower Racing, Shell FuelSave και τώρα Shell VPower Diesel.


Από τα προηγούμενα προϊόντα σίγουρα έχετε δει διαφορά με αποτέλεσμα να παραμένετε πιστοί στην «αχιβάδα» και να της χαρίζετε ηγετική θέση στα πρατήριά της με μέση απόδοση 60% υψηλότερη από τον μέσο όρο της αγοράς!

Αυτό αποδεικνύεται από την έρευνα αγοράς που πραγματοποιεί ανεξάρτητη εταιρεία κάθε εξάμηνο (Global Customer Tracker).

GTL: Μοναδική τεχνολογία

Μίλησα προηγουμένως για την τεχνολογία GTL (Gas Τo Liquids), την τεχνολογία μετατροπής του φυσικού αερίου σε υγρό καύσιμο – η Shell πρωτοστάτησε στη δημιουργία αυτού του πρωτοποριακού συστατικού παγκοσμίως. Παρασκευάζεται από φυσικό αέριο, χαρακτηρίζεται από υψηλό αριθμό κετανίων και καθαρότητα που εξασφαλίζουν καλύτερη ανάφλεξη και καύση, με αποτέλεσμα οικονομία, απόδοση αλλά και μακροβιότητα στον κινητήρα.

Φυσικά μπορεί να υπάρξει και αντίλογος.

«Εντάξει, φίλε μου, κι εγώ έφτιαξα ένα καύσιμο από τα κατάλοιπα του τσίπουρου και το αυτοκίνητό μου πετάει, δεν ρυπαίνει και καίει ελάχιστο».

Ολόσωστη παρατήρηση – αντίλογος, γιατί ο καθένας με λόγια μπορεί να λέει ό,τι θέλει χωρίς να το τεκμηριώνει.

Όμως η τεχνολογία GTL κέρδισε το βραβείο «Professor Ferdinand Porsche», το οποίο απονεμήθηκε σ’ έναν από τους κορυφαίους επιστήμονες της Shell για την ανάπτυξη της πρωτοποριακής αυτής τεχνολογίας στο πετρέλαιο κίνησης.

Μάλιστα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του βραβείου που αυτό απονεμήθηκε σε έναν επιστήμονα που δεν προέρχεται αυστηρά από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

To βραβείο Professor Ferdinand Porsche αναγνωρίζει έρευνα και καινοτομία στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στο παρελθόν το βραβείο έχει απονεμηθεί σε επαναστατικά επιτεύγματα, όπως το ABS (1981), ο αερόσακος (1977) και το ESP (1999).

Υπάρχει όμως και πρακτική επιβεβαίωση της διαφορετικότητας του καυσίμου Shell VPower και μάλιστα δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη από τις… 24 Ώρες του Le Mans.

Αλήθεια, ποιος δεν γνωρίζει τον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, τον δυσκολότερο αγώνα αντοχής και ταχύτητας, που πραγματοποιείται στη Γαλλία, στο ομώνυμο χωριό, κάθε χρόνο τον Ιούνιο από το 1923 μέχρι σήμερα με μόνη διακοπή, λόγω Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, την περίοδο 1940 – 1948.

Ως γνωστόν, χρησιμοποιεί κομμάτια μόνιμης πίστας αλλά και απλούς δρόμους.

Το ρεκόρ ταχύτητας, αν δεν με απατούν οι πληροφορίες μου, το κατέχει ένα πρωτότυπο της Peugeot το 1988 με 407 χιλιόμετρα (!!!), όταν η διαδρομή του αγώνα περιλάμβανε και την τεράστια ευθεία της Muslanne.

Φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι η τεχνολογία περνάει στα καθημερινά αυτοκίνητά μας μέσα από τον σκληρό, επίπονο και επικίνδυνο κόσμο των αγώνων.

Το 2006 έγινε όμως ένα άλλο παγκόσμιο ρεκόρ.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του Le Mans ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, το Audi R10 TDI, κέρδισε τον αγώνα με καύσιμα Shell VPower Diesel.

Η δύναμη του 12κύλινδρου κινητήρα των 5.499 κ.εκ. ήταν 650 άλογα και η ροπή του έφτανε στον εξωπραγματικό αριθμό των 1.285 Nm (!!!) – φυσικά βασικός συντελεστής αυτής της μοναδικής απόδοσης ήταν το Shell VPower.

Έτσι, έπειτα από 369 γύρους το μεσημέρι της Κυριακής 18 Ιουνίου 2006 οι Frank Biela, Emmanuele Pirro και Marco Werner γεύτηκαν την υπέροχη γεύση της σαμπάνιας και έγραψαν τα ονόματά τους με χρυσά γράμματα όχι μόνο στη λίστα των νικητών του αγώνα, αλλά και στην ιστορία του αυτοκινήτου, γιατί πήγαν την τεχνολογία ένα βήμα παραπέρα για το καλό όλων μας, αλλά και του πλανήτη.

Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο διατήρησε την ίδια απόδοση και αντοχή σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Μάλιστα η επιτυχία αυτή επαναλήφθηκε και το 2007 (!!!), με το ίδιο πλήρωμα αλλά και το ίδιο καύσιμο!!!

Για να επιβεβαιώσω όσα υποστηρίζω για το καύσιμο Shell VPower Diesel σας παραθέτω αυτούσια τη δήλωση του επικεφαλής της Audi Sport μετά τη νίκη του Audi R10 TDI:

«Οι δοκιμές που έχουμε πραγματοποιήσει έδειξαν ότι το πετρέλαιο κίνησης Shell VPower Diesel προσφέρει τη δύναμη που χρειάζεται για να νικήσουμε στον αγώνα του Le Mans. Εμείς το χρησιμοποιούμε στους αγώνες ταχύτητας και εσείς μπορείτε να το αγοράσετε από τα πρατήρια της Shell»

Dr Wolgang Ullrich, Head of Audi Sport

Για να ολοκληρώσω την αναφορά μου στo Le Mans πληροφοριακά θα αναφερθώ στην ομώνυμη ταινία που γυρίστηκε στη διάρκεια του αγώνα το 1970 και βγήκε στις αίθουσες το 1971 με πρωταγωνιστή τον Steve McQueen. Τα πλάνα μέσα από τον αγώνα προέρχονται από μια Porsche 908/2 που συμμετείχε και ήταν εξοπλισμένη με κάμερα.

Όσοι δεν την έχετε δει, ψάξτε την, αξίζει τον κόπο.

Επιστροφή στην τεχνολογία GTL

Για να είναι πλήρης η ενημέρωσή σας θα πρέπει να εξηγήσουμε πώς λειτουργεί η τεχνολογία GTL:

Στους κινητήρες εσωτερικής καύσης με την πάροδο του χρόνου συνήθως δημιουργούνται επικαθίσεις στο σύστημα ψεκασμού του κινητήρα, μειώνοντας έτσι την απόδοσή του.

Για να μην έχουμε προβλήματα και για να διατηρηθεί η απόδοση του κινητήρα σε κορυφαία επίπεδα, πρέπει αυτά τα ευαίσθητα εξαρτήματα του κινητήρα να διατηρούνται σε άριστη κατάσταση.

Το Shell VPower Diesel είναι το πρώτο και μοναδικό καύσιμο στον κόσμο που ενσωματώνει την επαναστατική τεχνολογία GTL (Gas Τo Liquids) και όπως προείπαμε παρασκευάζεται από φυσικό αέριο.

Η εξέλιξη του συστατικού αυτού από την αρχή μέχρι το τέλος έχει γίνει από την Shell. Μάλιστα για να είναι εξασφαλισμένη η σταθερότητα της ποιότητας και να μην παρουσιάζει αυξομειώσεις, κατασκευάζεται σε ένα μόνο εργοστάσιο, στο Pearl του Qatar.

Γιατί, όπως πολύ καλά γνωρίζουμε όλοι, όλα τα αμπέλια βγάζουν κρασί, όμως η ποιότητα ποικίλλει από αμπέλι σε αμπέλι και από περιοχή σε περιοχή.

Για επίλογο…

Άφησα τον ερχομό του νέου έτους 2013, που, όπως κάθε φορά, μας γεμίζει ελπίδα για κάτι καλύτερο από τη χρονιά που αφήσαμε πίσω μας.

Για τον λόγο αυτό ανταλλάσσουμε δώρα και ευχές με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Η Coral ως νόμιμος διαχειριστής του σήματος της Shell έφερε στους πελάτες της το δικό της δώρο για τη νέα χρονιά, τώρα που η πετρελαιοκίνηση είναι ελεύθερη σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Μάλιστα μια φορά την εβδομάδα θα μπορείτε να το προμηθεύεστε στην τιμή του απλού πετρελαίου κίνησης.

Καλή χρονιά, λοιπόν, με Shell VPower και την τεχνολογία GTL, ώστε να απολαμβάνετε κάθε στιγμή την ποιότητα και την τεχνολογία του πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου σας με εξασφαλισμένη απόδοση και οικονομία.

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]