Σήκωσε κούπα Honda Ν600 με V4 μοτέρ μοτοσυκλέτας

Το νικηφόρο N600 στον διαγωνισμό Honda Super Tuner Legend Series των Ιαπώνων κέρδισε την δική του θέση στην καρδιά των φίλων της εταιρίας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Honda N600 Honda Super Tuner Legend Series

To κάτι παραπάνω από ποθητό Honda N600 του 1972 που βλέπετε στις οθόνες σας είναι ο νικητής του 1ου διαγωνισμού της ιαπωνικής εταιρίας Honda Super Tuner Legend Series, ενώ έλαβε μέρος και στον διαγωνισμό Hot Wheels Legends Tour με την ελπίδα να γίνει ένα από τα νέα παιχνίδια μινιατούρες σε κλίμακα 1/64 της γνωστής εταιρίας παιχνιδιών. Το τελευταίο μπορεί να μην το κατάφερε τελικά, ωστόσο, ως νικητής του πρώτου διαγωνισμού “Θρυλικών Σούπερ Φτιαγμένων” μοντέλων της Honda, έχει πλέον την δική του σελίδα στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρίας.

“Όταν έφτασα στο Hot Wheels Legends Tour, πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την δουλειά που είχαν κάνει άλλοι βελτιωτές της Honda στα δικά τους μοντέλα. Είμαι κατενθουσιασμένος που το δικό μου N600 κατάφερε να ξεχωρίσει και ακόμη περισσότερο που κέρδισε τον 1ο διαγωνισμό Honda Super Tuner Legend Series, δήλωσε ο Stephen Mines, ιδιοκτήτης του λιλιπούτειου hatchback των μόλις 3,09 μέτρων. Η Honda έδωσε επίσης την ευκαιρία στον Αμερικάνο να παρουσιάσει το αυτοκίνητο του και στην περασμένη SEMA, στο Las Vegas των Ηνωμένων Πολιτειών στο δικό της περίπτερο.


O Mines, φανατικός οπαδός της Honda, δούλεψε πάνω στο project του για μια πενταετία, χωρίς φυσικά να γνωρίζει, όταν ξεκίνησε, για τον διαγωνισμό. Ο Αμερικανός άλλαξε το μοτέρ των 600 κ.εκ. του N600 με έναν V4 κινητήρα, ο οποίος προήλθε επίσης από Honda αλλά από μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας, το VFR800! Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ η ανάρτηση προέρχεται από Mazda MX-5!

Κάτι μας λέει ότι η συμπεριφορά αυτού του N600 και ακόμη περισσότερο οι επιδόσεις πρέπει να έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, αν και δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για αυτές. Στη στάνταρ μορφή του το V4 μοτέρ του VFR800 αποδίδει περί τους 110 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με το βάρος του αυθεντικού N600 να μην υπερβαίνει τα μόλις 510 κιλά!

Άλλες αλλαγές που αξίζει να αναφερθούν είναι τα νέα καθίσματα που προέρχονται από το σπορ side by side RZR ATV της Polaris αλλά και οι τροποποιημένοι προφυλακτήρες του που προέρχονται από Chevrolet Camaro του 1967-1968!

Το N600 ήταν το πρώτο μοντέλο που η Honda έκανε εξαγωγή στην αγορά των Η.Π.Α. το 1969. Θεωρούνταν ιδιαίτερα προηγμένο για την εποχή του με τον μικρό κινητήρα των 600 κ.εκ. να είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και συναγωνίζεται τα 1000άρια της εποχής σε απόδοση με τους 45 ίππους του, ενώ ήταν πιο οικονομικός από αυτούς και μπορούσε να στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]