Σημαντική ανανέωση για την Triumph Street Triple 765

Πιο ισχυρή και προηγμένη από ποτέ παρουσιάζεται η μεσαίου κυβισμού streetfighter Triumph Street Triple 765 έπειτα από τις σημαντικές αναβαθμίσεις που δέχτηκε σε όλους τους τομείς.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Triump Street Triple 765 2022

Η ανανέωση της Triumph Street Triple 765 για τη νέα χρονιά αφορά όλη τη σειρά της μεσαίου κυβισμού 3κύλινδρης streetfighter της βρετανικής εταιρείας, η οποία αποτελείται από την R, την RS και την περιορισμένης παραγωγής έκδοση “Moto2” με τα κορυφαία περιφερειακά.

Διαβάστε επίσης: Η νέα KTM RC 8C ακόμη πιο ετοιμοπόλεμη

Οι αλλαγές ξεκινούν από την εμφάνισή της Street Triple 765, η οποία παραμένει γνώριμη, με το σχεδιαστικό τμήμα των Βρετανών να μην αφήνει ωστόσο τίποτα το ίδιο και να ενισχύει περαιτέρω το επιθετικό design της 3κύλινδρης streetfighter.


Μέσω και της τεχνογνωσίας που έχει αποκτήσει η Triumph από την εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Moto2, η απόδοση του εν σειρά 3κύλινδρου μοτέρ των 765 κ.εκ. παρουσιάζεται συνολικά βελτιωμένη και έφτασε σε νέα ύψη με τους Βτρετανούς να δίνουν παράλληλα έμφαση στη ροπή στις χαμηλομεσαίες αλλά και την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα στο υψηλότερο φάσμα λειτουργίας.

Στην περίπτωση της Street Triple 765 R η ισχύς και η ροπή έφτασαν στους 120 ίππους και τα 80 Nm ροπής στις 11.500 και 9.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η μέγιστη ροπή διατηρείται και στις άλλες δύο εκδόσεις, ωστόσο για τις RS και Moto2 εκδόσεις η ισχύς του κινητήρα ανεβαίνει στους 130 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. Στην αυξημένη απόδοση συμβάλουν τα νέα πιστόνια και μπιέλες, η αναθεωρημένη σχεδίαση των κυλίνδρων, οι νέες βαλβίδες και οι εκκεντροφόροι και η συμπίεση που αυξήθηκε κατά 4,7% σε σχέση με πριν φτάνοντας τώρα στο 13,25:1.

Παράλληλα, η κλιμάκωση των σχέσεων του 6τάχυτου κιβωτίου αναθεωρήθηκε και έγινε πιο “σφιχτή” για καλύτερες εν κινήσει επιταχύνσεις, ενώ νέα είναι και η τελική σχέση μετάδοσης. Στις αλλαγές περιλαμβάνεται και το νέο σύστημα εξαγωγής με το νέας σχεδίασης τελικό, τα οποία, εκτός από τις επιδόσεις, βελτιώνουν και το χαρακτηριστικό soundtrack του 3κύλινδρου μοτέρ.

Διαβάστε επίσης: Η Triumph γιορτάζει το χρώμιο με τη νέα σειρά Chrome Collection

Η Triumph αναφέρει αλλαγές και στη γεωμετρία του πλαισίου με την μείωση της γωνίας κάστερ και την αύξηση του ύψους της ουράς να αποσκοπούν σε μία ακόμη πιο “κοφτερή” συμπεριφορά στις στροφές χωρίς να θυσιάζεται η σταθερότητα της μοτοσικλέτας.

Αλλαγές που βελτιώνουν τον έλεγχο της βρετανικής streetfighter αλλά και τα επίπεδα άνεσης του αναβάτη έχουμε και στην εργονομία της μοτοσικλέτας, η οποία φέρει πλέον φαρδύτερο κατά 12 χλστ. τιμόνι για τις R και RS και ψηλά τοποθετημένα κλιπόν για την Moto2. Τα τελευταία βρίσκονται 80 χλστ. χαμηλότερα και 50 χλστ. πιο μπροστά έναντι του νέου τιμονιού των άλλων δύο εκδόσεων. Στη βελτίωση της εργονομίας έρχεται να προστεθεί και ο νέος TFT πίνακας πληροφοριών με διαγώνιο στις πέντε ίντσες και τον έλεγχο των ενδείξεων να πραγματοποιείται από joystick πέντε κατευθύνσεων. Ο πίνακας συνδέεται προαιρετικά και με smartphone μέσω του έξτρα bluetooth.

Να σημειωθεί ότι το ύψος της σέλας φτάνει στα 826 και 836 χλστ. για τις R και RS αντίστοιχα και στα 839 χλστ. για την Moto2 Edition, με την Triumph να διαθέτει προαιρετικά χαμηλότερη κατά 28 χλστ. σέλα, αλλά και κιτ για την ανάρτηση που ρίχνει το ύψος άλλα 10 χιλιοστά για τις RS και Moto2. Το βάρος, πλήρες υγρών φτάνει στα 189 κιλά για την R και πέφτει ένα κιλά για τις άλλες δύο.

Οι αναβαθμίσεις προχωρούν στο σύστημα πέδησης με την R να φέρει πλέον τις ακτινικής τοποθέτησης μονομπλόκ 4πίστονες Brembo M4.32 για τους εμπρός δίσκους των 310 χλστ. και τις Stylema για τις RS και Moto2. Οι τελευταίες συνεργάζονται μάλιστα με την ακτινική MCS τρόμπα της ιταλικής εταιρείας για ακόμη υψηλότερα επίπεδα ισχύος και ακρίβειας στο φρενάρισμα.

Στον τομέα των αναρτήσεων όλες οι εκδόσεις της ανανεωμένης Street Triple φέρουν πλήρως ρυθμιζόμενες μονάδες με την R να χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. (SFF-BP), και αμορτισέρ της Showa. Στην RS βλέπουμε το αμορτισέρ να δίνει τη θέση του στο STX40 της Ohlins και το πιρούνι να αναβαθμίζεται στο BFP της ιαπωνικής εταιρείας, ενώ η Moto2 φέρει και στα δύο άκρα αναρτήσεις των Σουηδών. Σε όλες τις περιπτώσεις η διαδρομή μπροστά φτάνει στα 115 χλστ., ενώ πίσω είναι 133,5 για την R και 131,2 χλστ. για τις υπόλοιπες δύο.

Ο αέρας της ανανέωσης φύσηξε και στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του αναβάτη με το ABS να αποκτά νέα μονάδα με ενσωματωμένη IMU ώστε να προσαρμόζει τη λειτουργία του και υπό κλίση. Το ίδιο ισχύει και για τη λειτουργία του νέου traction control, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης, όπως και το ABS.

Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τέσσερα αναθεωρημένα συνολικά προγράμματα (Road, Rain, Sport και custom) με τις εκδόσεις RS και Moto2 να φέρουν επίσης το πρόγραμμα Track για χρήση σε περιβάλλον πίστας. Στο εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης και το νέας γενίας quickshifter, για αλλαγές σχέσεων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, ο μονόδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση στη μανέτα και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.