Skoda 1100 OHC: Το ανεκπλήρωτο όνειρο για το Le Mans

Με σχεδίαση που εντυπωσιάζει και σήμερα το Skoda 1100 OHC έμελλε να μείνει ένα ανεκπλήρωτο όνειρο αναφορικά με τις αγωνιστικές φιλοδοξίες των Τσέχων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Skoda 1100 OHC 1957

Μπορεί σήμερα να ακούγεται λίγο περίεργο αλλά η Skoda έχει καταφέρει να χτίσει μια μακρά αγωνιστική παράδοση, η οποία ξεκινά σχεδόν από την ίδρυση της εταιρίας και φτάνει μέχρι και τις ημέρες μας! Μάλιστα οι Τσέχοι έχουν ασχοληθεί με διάφορες μορφές αγώνων κατά την πάροδο των ετών. Οι νεότεροι σίγουρα γνωρίζουν την εμπλοκή της Skoda στους αγώνες ράλι και φυσικά στο WRC, ωστόσο υπήρχε και μία περίοδος κατά την οποία οι Τσέχοι λάμβαναν μέρος σε αγώνες αντοχής, συμμετέχοντας ακόμη και στο Le Mans!

Η πρώτη τους προσπάθεια (διαβάστε περισσότερα γι’ αυτήν εδώ), στέφθηκε με σχετική επιτυχία, παρόλο που δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Αυτό όμως ήταν αρκετό για να τους πεισμώσει όσο χρειαζόταν ώστε να συνεχίσουν τις προσπάθειες τους με στόχο τουλάχιστον μία ακόμη συμμετοχή που θα συνοδευόταν από καλύτερα αποτελέσματα.

Διαβάστε επίσης: Το Skoda Kodiaq ανανεώθηκε και αισθητικά

Κάπως έτσι προέκυψε και το Skoda 1100 OHC, το αγωνιστικό διθέσιο roadster που βλέπετε στις οθόνες σας. Η εξέλιξη του ξεκίνησε την άνοιξη του 1956 με τους Τσέχους να έχουν ως βάση τις επιτυχίες τους με τα Sport και Supersport των προηγούμενων ετών.

Το Skoda 1100 OHC, ωστόσο, ήταν ένα ολοκαίνουριο μοντέλο με πλαίσιο χωροδικτύωμα κατασκευασμένο από ελαφριούς ατσάλινους σωλήνες, κινητήρα τοποθετημένο στο εμπρός μέρος και ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς. Αντίθετα το πλαίσιο τουSupersport βασιζόταν σε εκείνο του coupe παραγωγής.

Το μοτέρ του 1100 OHC ήταν ένας εν σειρά 4κύλινδρος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, από όπου προκύπτει και το “OHC”. Τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα είχε χωρητικότητα μόλις 1.089 κ.εκ. αλλά χάρη στα δύο διπλά καρμπυρατέρ της Jikov απέδιδε 92 ίππους στις 7.700 σ.α.λ. με όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ.

Με τους Τσέχους να χρησιμοποιούν πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα για την κατασκευή του αμαξώματος και το συνολικό βάρος να φτάνει στα μόλις 583 κιλά, το μικρής χωρητικότητας μοτέρ προσέφερε πολύ καλές επιδόσεις στο 1100 OHC, με την τελική του να βρίσκεται μεταξύ 190-200 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Ντεμπούτο για την ολοκαίνουρια 4η γενιά της SKoda Fabia

H υψηλή τελική ήταν αποτέλεσμα και της πολύ καλής δουλειάς που είχε κάνει με την αεροδυναμική του ο Jaroslav Kindl, ο άνθρωπος που σχεδίασε το αμάξωμα με τις εντυπωσιακές αναλογίες και τις διαχρονικές γραμμές, το οποίο δεν έχει επί της ουσίας να ζηλέψει κάτι από τα μεγάλα ονόματα εκείνης της εποχής. Το μήκος του τσέχικου αγωνιστικού ήταν μόλις 3.880 χλμ. με πλάτος και ύψος στα 1.430 και 964 χλστ. αντίστοιχα.

Οι ολοκλήρωση των δύο πρωτότυπων ανοιχτών αγωνιστικών ολοκληρώθηκε στα τέλη του 1957 και τις αρχές του 1958, και οι αγωνιστικές επιτυχίες εντός Τσεχίας δεν άργησαν να έρθουν. Η Skoda είχε την πρόθεση να συμμετέχει επίσημα με το 1100 OHC στο 24ωρο του Le Mans. Ωστόσο, το κομμουνιστικό καθεστώς έβαλε δύσκολα στους Τσέχους εκείνη την περίοδο και μια δεύτερη συμμετοχή με στόχο τα καλύτερα αποτελέσματα, παρέμεινε όνειρο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.