Skoda Enyaq Coupe iV: Σύντομα κοντά μας το νέο SUV

Η επιτυχία του ηλεκτρικού Skoda Enyaq iV δεν άφησε τους Τσέχους με σταυρωμένα τα χέρια, με αποτέλεσμα η παρουσίαση της Coupe έκδοσης να βρίσκεται προ των πυλών.
Skoda Enyaq Coupe iV 2021

Ούτε λίγο ούτε πολύ οι παραγγελίες για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV έχουν φτάσει μέχρι στιγμής κοντά στις 70.000 με το ηλεκτρικό «επιχείρημα» των Τσέχων να στέφεται από αναμενόμενη ίσως επιτυχία. Τώρα δίπλα στην πρακτικότητα που προσφέρει η στάνταρ έκδοση του ηλεκτρικού SUV της Skoda, έρχεται να προστεθεί η κομψότητα και ο δυναμισμός με την παρουσίαση του Enyaq Coupe iV.

Διαβάστε επίσης – Skoda Octavia: Φόρος τιμής στον τίμιο “οικογενειάρχη”

Το Enyaq Coupe iV, το δεύτερο μοντέλο της τσέχικης εταιρίας που αξιοποιεί την MEB πλατφόρμα του ομίλου VW, έκανε την εμφάνιση του αρχικά με βαρύ καμουφλάζ, με τη νέα έκδοση να κάνει επίσημα το ντεμπούτο της τις επόμενες ημέρες. Είναι μόλις τέσσερα χιλιοστά μακρύτερο και ένα χιλιοστό ψηλότερο σε σχέση με το στάνταρ Enyaq iV, με μήκος και ύψος που φτάνουν στα 4.653 και 1.617 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το πλάτος και το μεταξόνιο του Coupe Enyaq παραμένουν στα 1.879 κι 2.765 χλστ. αντίστοιχα. Παράλληλα το νέο και πιο αεροδυναμικό σχήμα κατεβάζει περαιτέρω τον συντελεστή οπισθέλκουσας, από τα 0,257 στα 0,247, με το πορτμπαγκάζ να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων με 570 λίτρα χωρητικότητα.

Στο εσωτερικό, η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 13 ιντσών μπορεί να εξατομικευτεί και παρέχει πρόσβαση στο σύστημα infotainment καθώς και σε όλες τις λειτουργίες του οχήματος. Με διαγώνιο 5,3 ιντσών, η οθόνη του Digital Cockpit ενημερώνει τον οδηγό για τις πιο σημαντικές πληροφορίες, όπως ταχύτητα, δεδομένα οδήγησης, πλοήγηση και ενεργά συστήματα υποβοήθησης, ενώ προαιρετικά διαθέσιμο είναι και HUD.

Το Enyaq Coupe iV θα είναι διαθέσιμο με δύο μεγέθη μπαταρίας και τρεις διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς ισχύος. Το Coupe iV 60 φέρει μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 62 kWh (58 kWh καθαρά) και ηλεκτρικό μοτέρ 180 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς. Έπεται το Coupe iV 80 επίσης με κίνηση στους πίσω τροχούς και απόδοση 204 ίππων. Όταν είναι εφοδιασμένο με το μεγαλύτερο πακέτο μπαταρίας 82 kWh (77 kWh καθαρά), αυτή η έκδοση μπορεί να καλύψει περισσότερα από 535 χιλιόμετρα με μία φόρτιση σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Διαβάστε επίσης – Skoda Trekka: Ο “παππούς” των SUV της Skoda! (+video)

Το Coupe iV 80x είναι εξοπλισμένο με τη μεγαλύτερη μπαταρία και δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα με συνολική απόδοση 265 ίππων. Χρησιμοποιώντας φορτιστή τοίχου εναλλασσόμενου ρεύματος έως 11 kW – οι μπαταρίες του Coupe Enyaq μπορούν να φορτίσουν πλήρως σε έξι έως οκτώ ώρες, ενώ φορτίζουν και σε δημόσιους σταθμούς ταχείας φόρτισης DC, με ισχύ έως 125 kW.

Το νέο ηλεκτρικό SUV της Skoda θα είναι εμπορικά διαθέσιμο στις αρχές του 2022.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Mercedes GLA

Mercedes GLA – Το Best Seller της τώρα με σημαντικό όφελος αγοράς

Renault Reward

Όφελος έως 2.500 ευρώ από τη Renault μέχρι το τέλος της χρονιάς – Για ποια μοντέλα ισχύει

Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ευρωπαϊκή διάκριση 2025

Ευρωπαϊκή διάκριση για την αντιπροσωπεία της Nissan – Τι κατόρθωσε