Στους 530 ίππους το Audi RS4 με τις “βιταμίνες” της ABT

Ο διάσημος γερμανικός οίκος βελτιώσεων ABT πιάνει στα χέρια του το Audi RS4 και στέλνει την απόδοση του σε νέα ύψη, χωρίς να ξεχάσει και την αισθητική του αναβάθμιση.

Βρείτε μας στο
Audi RS4 ABT 2020

Ειδικά σε αυτό το μαύρο χρώμα η γοητεία που ασκεί το Audi RS4 από τα χεράκια της ABT είναι αδιαμφισβήτητη. Ο μεγαλύτερος οίκος βελτιώσεων για Audi και VW μοντέλα έκανε για μία ακόμη φορά τα μαγικά του και βελτίωσε τόσο την απόδοση του 4κίνητου μοντέλου της Audi όσο και την εμφάνιση του.

Οι αλλαγές της ABT στο ήδη δυναμικό παρουσιαστικό του μοντέλου της γερμανικής εταιρίας είναι κομψά διακριτικές. Δίνουν ωστόσο αυτό το κάτι παραπάνω που ψάχνει κανείς για να ξεχωρίσει από το πλήθος. Οι ανθρακονημάτινοι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά και το γυαλιστερό σπόιλερ στο πίσω μέρος συμπληρώνονται από τη νέα εξάτμιση της εταιρίας με τις τέσσερις μεγάλες ανθρακονημάτινες απολήξεις, με διάμετρο 102 χλστ. έκαστη. Το δικό τους ρόλο παίζουν φυσικά και οι νέες μαύρες ζάντες της ABT διαθέσιμες με διάμετρο 20-21 ίντσες, σε τρία σχέδια.

Προσοχή έχει δοθεί και στη δυναμική συμπεριφορά με τους Γερμανούς να προσφέρουν τα δικά τους ρυθμιζόμενα και σε ύψος αμορτισέρ και ελατήρια αλλά και διαφορετικές αντιστρεπτικές και για τους δύο άξονες.

Τα πιο μεγάλα νέα αφορούν βέβαια τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί κάτω από το καπό του RS4. Με μικρές αλλαγές που εντοπίζονται στη νέα κεντρική μονάδα ελέγχου της ABT, τη νέα εισαγωγή αέρα αλλά και τη βελτίωση στο σύστημα ψύξης, η απόδοση του V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων και δύο turbo κέρδισε 80 ολόκληρους ίππους και φτάνει πλέον στους 530. Κερδισμένη βγήκε παράλληλα και η ροπή με 80 επιπλέον Nm με το σύνολο να φτάνει στα 680 Nm.

Η εταιρία δεν ανακοινώνει προς το παρόν επιδόσεις για το βελτιωμένο RS4 με τα 0-100 χλμ./ώρα να αναμένονται σίγουρα ακόμη καλύτερα απότα μόλις 4,1 δευτερόλεπτα που χρειάζεται το στάνταρ RS4, το οποίο περιορίζει ηλεκτρονικά την τελική του ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr