Subaru WRX STI EJ20: Το τέλος ενός θρύλου…

Η Subaru αποχαιρετά τον θρυλικό μπόξερ κινητήρα EJ20 με μία ειδική έκδοση του Impreza WRX STI σε μόλις 555 μονάδες. Δείτε τις διαφορές της.

Βρείτε μας στο

Ο κωδικός EJ20 μπορεί σε πολλούς να μην λέει απολύτως τίποτα, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τους φίλους της Subaru.

Και αυτό γιατί ο κωδικός αυτός αντιστοιχεί σε ένα από τα πλέον θρυλικά και διακεκριμένα μοτέρ της αυτοκίνησης.

Η υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του κινητήρα 2.0 λίτρων EJ20, έκανε το ντεμπούτο της στο Legacy το 1989 και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της Subaru. Μάλιστα τροφοδοτούσε το εμβληματικό Impreza WRX STI και βοήθησε την μάρκα να εξασφαλίσει πολλούς παγκόσμιους τίτλους ομάδων και οδηγών στο WRC τις δεκαετίες του 1990 και του 2000.

Αν και μετέπειτα αντικαταστάθηκε στις περισσότερες αγορές από τον EJ25 των 2.5 λίτρων, η εταιρεία διατήρησε τον EJ20 στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, συνεχίζοντας να τον εξελίσσει σε λεπτομέρειες.

Όμως, όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν και αυτό ισχύει φυσικά και για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Για να γιορτάσει λοιπόν η Subaru το τέλος του επίπεδου αυτού μοτέρ και από την ιαπωνική αγορά, παρουσίασε την ειδική έκδοση του WRX STI EJ20 Final Edition. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει σε 555 μονάδες – η μάρκα 555 της British American Tobacco ήταν ο κύριος χορηγός του κατά τη διάρκεια που μεσουρανούσε στο WRC – και θα παρουσιαστεί επισήμως στην επερχόμενη έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο.

Φυσικά, η συγκεκριμένη έκδοση θα έχει αλλαγές που την διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα WRX STI. Αυτές είναι το χρυσό φινίρισμα των σημάτων, οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών BBS, οι ροζ λεπτομέρειες στη γρίλια και οι ειδικές πλακέτες Final Edition.

Όσον αφορά τον τιμώμενο… κινητήρα αυτός θα αποδίδει 329 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και ροπή 432 Nm από 3.200 σε 4.800 σ.α.λ.