Δοκιμή Suzuki Swift Sport 1.4 140 PS

Με την σπορ έκδοση του δημοφιλούς μικρού της, η Suzuki έρχεται να υπενθυμίσει κάτι που στις ημέρες μας τείνουμε να ξεχάσουμε: Την ανάγκη για οδηγική ευχαρίστηση!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Suzuki αποτεινόταν ανέκαθεν σε… ανήσυχους οδηγούς. Διόλου τυχαία λοιπόν, μας έχει χαρίσει κατά το παρελθόν αυτοκίνητα με ξεχωριστά σπορ χαρακτηριστικά. Το Swift, είχε πάντοτε ξεχωριστή βαρύτητα για την ιαπωνική εταιρεία, με την σπορ εκδοχή του να απευθύνεται παραδοσιακά σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν την οδήγηση και ως διασκέδαση. Ακριβώς αυτό είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από τη νέα γενιά του Suzuki Swift Sport, που εξοπλίζεται με τούρμπο κινητήρα 1,4 λίτρων και αποδίδει 140 ίππους.

Σπορ DNA, εντός και εκτός
Προφανώς, το νέο Suzuki Swift Sport διαθέτει την τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας σε κάθε τομέα. Κατά συνέπεια, ήταν προφανές πως ο εξοπλισμός του θα απέχει παρασάγγας από εκείνον ενός Swift GTI των αρχών της δεκαετίας του ’90. Ωστόσο, αυτό που έχει διατηρηθεί σε σημαντικό βαθμό, είναι το σπορ DNA. Κάτι που γίνεται αντιληπτό με την πρώτη ματιά, όταν και κατανοείς πως δεν πρόκειται για ένα “απλό” Swift. Δεν είναι μόνο η προαιρετική διχρωμία, η οποία στην περίπτωση του μοντέλου που οδηγήσαμε περιλαμβάνει και διαφορετικού χρώματος εξωτερικούς καθρέπτες. Οι σπορ καταβολές του Suzuki Swift Sport εκτείνονται από τους σπορ τροχούς 17 ιντσών, έως τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και εντέλει, το λογότυπο “Sport” που πιστοποιεί της… αρχικής σκέψης μας το αληθές.

Ανάλογη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό. Τα μπάκετ καθίσματα, οι κόκκινες λεπτομέρειες και τα πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα, δίνουν τον απαραίτητο τόνο. Ο πίνακας οργάνων, στο κέντρο του οποίου βρίσκεται μια οθόνη TFT 4,2 ιντσών, προβάλλει πληροφορίες όπως κατανάλωση, ροπή ή αναλογία πατήματος γκαζιού/φρένου ανά πάσα στιγμή. Βέβαια, η προσαρμογή στο σήμερα είναι φανερή όχι μόνο από την αρχιτεκτονική του εσωτερικού εν γένει, αλλά και από το γεγονός ότι το Swift Sport διαθέτει 5 πόρτες. Αυτό ήταν σπάνιο για οχήματα σπορ χαρακτηριστικών και τέτοιου μεγέθους παλαιότερα, ωστόσο πλέον εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης αναβάθμισης. Η χωρητικότητα αποσκευών είναι, όπως και στην απλή έκδοση, 265 λίτρα, που μπορεί να φτάσει στα 967 εφόσον πέσουν τα καθίσματα.


Τεχνολογία που ταιριάζει με την εποχή
Η οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, σε συνδυασμό με την οθόνη TFT που προαναφέραμε, είναι εκεί για να υπενθυμίζουν την τάση της εποχής. Όσον αφορά στη συνδεσιμότητα, το σύστημα του Suzuki Swift Sport είναι συμβατό με Android Auto και Apple Car Play. Μέσω του MirrorLink, ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το smartphone και να προβάλλει πληροφορίες, ή να κάνει κλήσεις μέσω της κεντρικής οθόνης. Αναμενόμενα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με πλειάδα τεχνολογικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, τα οποία εντάσσονται στην ομπρέλα Suzuki Safety Support.Σε αυτά εντάσσονται το Dual Sensor Brake Support (DSBS), καθώς επίσης και τα Radar Brake Support, Lane Departure Prevention, που έχουν ως βάση την ανάλυση δεδομένων από κάμερα και αισθητήρες κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Επιπλέον, το Suzuki Swift Sport εξοπλίζεται με κάμερα οπισθοπορείας, η οποία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη κατά το παρκάρισμα. Η συγκεκριμένη λειτουργία διευκολύνει τη ζωή των οδηγών κατά την κίνηση εντός πόλης, που λόγω μεγέθους και ευελιξίας παραμένει ένα από τα δυνατά χαρτιά του Swift, ακόμη και στην έκδοση Sport.

Πρώτη φορά… turbo
Τι γίνεται όμως κάτω από το καπό του Suzuki Swift Sport; Πατώντας το κουμπί εκκίνησης, ο κινητήρας γουργουρίζει καρτερικά, αναμένοντας τις πρώτες ξερογκαζιές. Αν και η αλήθεια είναι πως ο ήχος είναι αρκετά πολιτισμένος, η θέση οδήγησης προδιαθέτει τον οδηγό για στιγμές… διασκέδασης. Το μικρό ιαπωνικό GTI παίρνει ζωή από έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.4 Boosterjet με ισχύ 140 ίππων. Οι Ιάπωνες εφοδίασαν για πρώτη φορά με τούρμπο τη σπορ έκδοση του Swift. Αυτό, κάνει τη διαφορά και σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά Swift Sport, που ήταν ατμοσφαιρικό και διέθετε κινητήρα 1,6 λίτρων. Δεν είναι τόσο η αυξημένη -κατά 4 ίππους- ισχύς 140 ίππων, όσο η ροπή που, χάρη στο τούρμπο, φτάνει στα 230 Nm. Καθώς αυτή εμφανίζει τη μέγιστη τιμή της μεταξύ 2500 και 3500 στροφών, το “ξεπέταγμα” του Suzuki Swift Sport, δίνει αφορμή στον -εξ ορισμού αφού βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του συγκεκριμένου αυτοκινήτου- ανήσυχο οδηγό, να επιδιώξει το κάτι παραπάνω.

Στο δρόμο
Από την πλευρά του, το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων συνεισφέρει ώστε η οδήγηση να αποδειχθεί πραγματικά ευχάριστη. Το βάρος έχει διατηρηθεί μόλις στα 970 κιλά, γεγονός που καθιστά το αυτοκίνητο ευέλικτο και παιχνιδιάρικο. Σε αυτό παίζουν ρόλο και οι διαστάσεις του Swift, καθώς το μήκος του έχει διατηρηθεί στα 3,89 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2,45 μέτρα. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το Swift Sport, που μεταδίδει κίνησης στους εμπρός τροχούς, είναι προβλέψιμο και δεν προκαλεί δυσάρεστες εκπλήξεις στον οδηγό του, ακόμη και αν εκείνος επιδιώξει να εξερευνήσει τα όρια του αυτοκινήτου. Πάντως, τα παραπάνω δε σημαίνουν πως το Suzuki Swift Sport δεν μπορεί να κινηθεί και “πολιτισμένα”. Χάρη στη μικρό του μέγεθος, η κίνηση αποδεικνύεται παιχνίδι εντός πόλης, ενώ προφανώς οι επαρχιακές διαδρομές αποτελούν το στοιχείο του. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις της Suzuki, το Swift Sport έχει μικτή κατανάλωση 5,6 λίτρων/100 χλμ., ενώ η εκπομπή ρύπων φτάνει στα 125 γρ./χλμ.

Η τιμή του Suzuki Swift Sport, ανέρχεται στις 19.670 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]