Το SYM VF125 είναι ο μικρότερος “αδερφός” του VF185 και πλέον είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με νέα χαμηλότερη τιμή, η οποία ανέρχεται στα 1.960 ευρώ.
Το παπί των 125 κ.εκ. της SYM ξεχωρίζει για τη σπορ σχεδίαση που προτάσσει, η οποία “συμπληρώνεται” από επιφάνειες με φινίρισμα σε carbon look και μια επιθετική στην όψη ουρά που καταλήγει σε μία αεροδυναμική αεροτομή.
Η σέλα του φέρει αντιολισθητική επένδυση και χαρακτηριστική κόκκινη, ενώ κάτω από αυτή θα βρείτε θήκες για τα εργαλεία του παπιού και αρκετό αποθηκευτικό χώρο για μικροπράγματα όπως αδιάβροχα και γάντια. Ο αποθηκευτικός χώρος ανοίγει εύκολα από ένα διακόπτη τοποθετημένο στο δεξί χειριστήριο του τιμονιού, χωρίς να χρειάζεται να σβήσει το όχημα. Στα θετικά της εργονομίας του συγκαταλέγονται και τα μεγάλα και άνετα μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη.
Ο πίνακας οργάνων, αποτελείται από ένα αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή LCD οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και περιμετρικά σε αυτά ενημερωτικές λυχνίες.
Οι αλουμινένιες χυτές ζάντες προσφέρουν σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και πιο σπορ συμπεριφορά έναντι των ακτινωτών τροχών, ενώ σε αυτό συνεισφέρει και το εμπρός συμβατικό πιρούνι με διαδρομή στα 94 χλστ. Τα πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου ολοκληρώουν την εικόνα των αναρτήσεων.
Το VF125 φέρει δύο δισκόφρενα 220mm, με σωληνάκια υψηλής πίεσης και δαγκάνα 2 εμβόλων εμπρός και ενός εμβόλου πίσω. Τα δύο δισκόφρενα συνδυάζουν τη λειτουργία τους και προσφέρουν έτσι άμεση και αποτελεσματική επιβράδυνση ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης.
Ο κινητήρας του VF125, είναι 4χρονος, αερόψυκτoς, 2βάλβιδος, SOHC, με χωρητικότητα 123 και έμφαση στην οικονομική απόδοση., Η ισχύς του ανέρχεται στους 8,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή τα 8,7 Nm στις 5.500 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο τύπου “μύλος” τεσσάρων σχέσεων (N-1-2-3-4-N -σε στάση). Σύμφωνα με τη SYM η κατανάλωση του ανέρχεται στα μόλις 1,84 λίτρα/100 χλμ.