Συνεργασία χωρίς… αλκοόλ για τη Mercedes F1

Η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Formula1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών, Seedlip

Τα μη αλκοολούχα ποτά γίνονται ολοένα και περισσότερο κομμάτι της ζωής μας και πλέον, έχουν μπει δυναμικά στο μαγικό κόσμο της Formula1. Αυτό δείχνει και η συνεργασία μεταξύ της Mercedes και της βρετανικής Seedlip, η οποία αποτελεί την πρώτη φίρμα παραγωγής αποσταγμένων μη αλκοολούχων ποτών στη Μεγάλη Βρετανία.

Η Seedlip θα αποτελέσει επίσημο προμηθευτή της ομάδας σε όλους τους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, προσφέροντας τα μη οινοπνευματώδη κοκτέιλ της, στους καλεσμένους της Mercedes κατά τη διάρκεια των Grand Prix. Η έδρα της βρίσκεται στο Grove, πολύ κοντά στις εγκαταστάσεις της Mercedes-AMG Petronas Motorsport στην Αγγλία.

Η συγκεκριμένη εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 3 χρόνια, θέλοντας να κάνει τη δική της πρόταση στο διαχρονικό ερώτημα “τι πίνουμε όταν οδηγούμε”. Σήμερα, διαθέτει ήδη 3 μη αλκοολούχα κοκτέιλ (Seedlip Spice 94, Seedlip Garden 108 καιSeedlip Grove 42), τα οποία είναι διαθέσιμα σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και cocktail bars, 25 χωρών ανά τον πλανήτη. Όπως αναφέρεται από την ίδια, το Seedlip ταιριάζει πολύ με τόνικ, ενώ αποτελεί ιδανική βάση για μη αλκοολούχα κοκτέιλ και διατίθεται σε μπουκάλια 20 και 70 cl. Εκτός από μηδενικό αλκοόλ, δεν έχει θερμίδες και ζάχαρη.

Ο ιδρυτής της Seedlip, Ben Branson, δήλωσε: “Είναι τιμή να συνεργαστούμε με την Mercedes-AMG Petronas Motorsport και μαζί, να προσφέρουμε μια παγκόσμια πρόταση για τους οδηγούς. Έχοντας κοινό πάθος για την καινοτομία και την τεχνική τελειότητα, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα δουλέψουμε μαζί κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Είναι φανταστικό να καλωσορίζουμε μια ενεργητική νέα μάρκα όπως η Seedlip στην Mercedes-AMG Petronas Motorsport,” δήλωσε ο Toto Wolff, Επικεφαλής και CEΟ της ομάδας. “Είμαστε χαρούμενοι που η Seedlip είναι πια μέλος της οικογένειάς μας, εμπλουτίζοντας την εμπειρία των φιλοξενούμενών μας στην πίστα με φυσικά, μη οινοπνευματώδη ποτά. Η συμφωνία με αρκετούς νέους συνεργάτες πρόσφατα, υπογραμμίζει πως η Formula 1 παραμένει κορυφαία πλατφόρμα marketing για εταιρείες που θέλουν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους και τον κύκλο εργασιών τους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η νέα γενιά της Mercedes CLA είναι πλέον διαθέσιμη και στο ελληνικό κοινό, σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Δείτε τις τιμές της....
Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Διαθέσιμη ως αμιγώς ηλεκτρική, αλλά και ως υβριδική! Δείτε τις εκδόσεις της νέας Mercedes CLA, αλλά και τις τιμές στην Ελλάδα......
Δείτε τη μείωση τιμής για το γερμανικό μοντέλο, αλλά και παράδειγμα απόκτησης με το πρόγραμμα χρηματοδότησης......
Δείτε το επίσημο trailer του 2ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 30 Νοεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Δείτε το επίσημο trailer του 1ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 23 Νοεμβρίου στις 14:10 στο Star....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα