Συνθετικά υγρά καύσιμα: Η επόμενη μέρα στα καύσιμα

Η αξία της δημιουργίας της Συμμαχίας των συνθετικών καυσίμων, δείχνει να είναι πιο απαραίτητη από ποτέ, γιατί η ηλεκτροκίνηση δεν πρέπει να είναι μονόδρομος.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Μία νέα πλατφόρμα δράσεων και τεχνολογικών εξελίξεων ήρθε στο προσκήνιο και αν αναλογιστεί κάποιος τα όσα διαδραματίζονται στον ενεργειακό τομέα του μέλλοντος, δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε ότι άργησε κιόλας… Η Συμμαχία απαρτίζεται από οργανισμούς και ενδιαφερόμενα μέρη που έχουν στόχο την καθιέρωση και την προώθηση του οράματος των neutral εκπομπών του CO2, των e-καυσίμων και του υδρογόνου, ως αξιόπιστου και πραγματικού παράγοντα στη μείωση των εκπομπών στον τομέα των μετακινήσεων.

Τα eFuels προτείνονται ως η παγκόσμια λύση σε μια παγκόσμια πρόκληση κι αυτό επειδή – κατά την άποψη των ειδικών – θα επιτρέψουν τη χρήση οχημάτων και συστημάτων παγκοσμίως με κλιματικά ουδέτερο τρόπο σήμερα και στο μέλλον. Η καταπολέμηση της αλλαγής του κλίματος αποτελεί παγκόσμια πρόκληση και συνεπώς απαιτεί παγκόσμιες λύσεις. Η eFuel Alliance εντάσσεται στους στόχους της Ε.Ε. για την προστασία του κλίματος για το 2050 και θέλει να υποστηρίξει ενεργά τη μετάβαση σε βιώσιμες, σύγχρονες και ανταγωνιστικές οικονομίες στην Ε.Ε.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι φιλόδοξοι αυτοί στόχοι για την προστασία του κλίματος και να προωθηθεί επιτυχώς η ενεργειακή μετάβαση, η τεχνολογική καινοτομία είναι ζωτικής σημασίας και αυτό μπορεί να διασφαλιστεί μόνο από μια πραγματική διαφάνεια στην τεχνολογία. Πρέπει να είναι δυνατή η ανάπτυξη αυτών των τεχνολογικών λύσεων σε ολόκληρη την Ε.Ε., αλλά και σε περιοχές εκτός της Ευρώπης, ανεξάρτητα από την οικονομική τους ισχύ, τη γεωγραφία ή τις τεχνικές απαιτήσεις τους.


Τα συνθετικά υγρά καύσιμα, που ονομάζονται eFuels, είναι ακριβώς μια τέτοια λύση. Είναι η ουδέτερη ως προς το κλίμα εναλλακτική λύση έναντι των συμβατικών υγρών καυσίμων και είναι κατάλληλα για τη μείωση των εκπομπών CO2 στις μεταφορές και την αγορά θέρμανσης. Τα eFuels μπορούν να επιτύχουν τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου αποτελεσματικά και οικονομικά – μέχρι την ουδετερότητα του κλίματος.

Είναι ενδεικτική η αναφορά του Ole von Beust, γενικού διευθυντή της Συμμαχίας eFuel: «Η υποστήριξη και η προώθηση της κατανόησης των πολιτικών προστασίας του κλίματος που διασφαλίζουν έναν υγιή ανταγωνισμό μεταξύ διαφορετικών τεχνολογιών, είναι ο βασικός στόχος της Συμμαχίας eFuel. Τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι καθοριστικά, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αναθεωρήσει τις βασικές οδηγίες τής πολιτικής της για το κλίμα. Αυτές θα πρέπει να περιλαμβάνουν έναν μηχανισμό στη νομοθεσία για τα αυτοκίνητα, που να επικροτεί τη συμβολή των καυσίμων χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών. Η κοινή προσπάθεια των ενδιαφερόμενων ομάδων και των οργανισμών σε όλους τους εμπλεκόμενους τομείς θα είναι καθοριστική».

Μία ψύχραιμη «φωνή»
Η Mazda – πρώτη μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – προσχώρησε στην eFuel Alliance προκειμένου να δημιουργήσει μια εναλλακτική λύση στην τεχνολογία ηλεκτροδότησης, ούσα ανέκαθεν ένθερμος υποστηρικτής μιας προσέγγισης πολλαπλών λύσεων, που συνδυάζει διαφορετικές τεχνολογίες, θεωρώντας ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για τον περιορισμό των εκπομπών. Είναι ένα παράδειγμα ενός οργανισμού που αναζητά άλλες μεθόδους για ένα μέλλον μηδενικού άνθρακα. Η ίδια έχει εφαρμόσει μια στρατηγική ηλεκτροδότησης με στόχο όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούν μπαταρίες έως το 2030, μια και υπάρχουν διάφοροι στόχοι για τη μελλοντική απαγόρευση νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE) και υβριδικών οχημάτων σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Ακόμη και με αυτές τις αλλαγές, όμως, εκατομμύρια παλαιότερα οχήματα θα συνεχίσουν να βρίσκονται στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες. Τα ηλεκτρονικά καύσιμα είναι συνθετικά και κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Συνδυάζουν το CO2 και το υδρογόνο, καθιστώντας τους μια βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα. Είναι επίσης γνωστά ως καύσιμα «drop-in», καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν με συμβατικές μονάδες ICE (Internal Combustion Engine).

Έτσι, αντί αφορισμού, χρειάζεται λοιπόν μια προσέγγιση πολλαπλών λύσεων, επιτρέποντας σε αυτά τα παλαιότερα οχήματα να μειώσουν τη συμβολή τους στις επιβλαβείς εκπομπές. Η καθιέρωση ηλεκτρονικών καυσίμων μηδενικού άνθρακα θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει την αγορά εφοδιαστικής αλυσίδας, όπου οι κρίσιμες για τον χρόνο παραδόσεις και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων δεν ταιριάζουν με τις τρέχουσες τεχνολογίες ηλεκτροδότησης.

Επιμύθιο
Σε όλα αυτά να προσθέσουμε ότι οι ψύχραιμες φωνές μιλάνε για μία παγκόσμια ισορροπία στον τομέα της χρήσης όλων των διαθέσιμων ενεργειακών πόρων. Γιατί μπορεί ο ηλεκτρισμός να φαίνεται άμεσα «καθαρός» σε εμάς τους καταναλωτές, πλην όμως για να καλυφθεί η ραγδαία αύξηση της ζήτησης ρεύματος θα πρέπει να σκεφτούμε πώς αυτή θα βρεθεί… Ήδη τα οικολογικά κινήματα που έριχναν ανάθεμα στα ορυκτά καύσιμα άρχισαν να αναρωτιούνται αν το να τσιμεντώνεις πυθμένες θαλασσών και κορυφές βουνών για την εγκατάσταση ανεμογεννητριών, επηρεάζοντας ταυτόχρονα το μικροκλίμα, θα επηρεάσουν δραστικά τη χλωρίδα… Ήδη τα πρώτα εφιαλτικά μηνύματα για την αρνητική επίδραση των ανεμογεννητριών στα μελίσσια, έναν καθοριστικό παράγοντα στην οικουμενική ισορροπία, άρχισαν να έρχονται στην επιφάνεια. Οπότε η αξία της δημιουργίας της Συμμαχίας, που θα πρέπει να δει και αυτές τις παραμέτρους, δείχνει να είναι πιο απαραίτητη από ποτέ…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]