Τα plug-in υβριδικά Audi Q5, A6 και A7 με μεγαλύτερη αυτονομία

Αναβάθμιση ανακοίνωσε η Audi για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Q5, A6 και A7 που προσφέρουν πλέον μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και όχι μόνο.
Audi A7 plug-in

Τα Audi Q5 TFSI e, A6 TFSI e καθώς και το A7 Sportback TFSI e, αποκτούν τώρα μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, καθώς θα είναι διαθέσιμα στο κοινό με νέα πιο ισχυρή συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, η οποία έχει μικτή χωρητικότητα 17,9 kWh (καθαρή 14,4 kWh).

Έτσι, σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της γερμανικής εταιρίας τα τρία μοντέλα της Audi μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά έως και 91 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον πρότυπο NEDC.

Διαβάστε επίσης: Νέο ηλεκτρικό Audi e-tron GT quattro. Και σε έκδοση RS με έως 646 ίππους (+video)

Η μπαταρία των 17,9 kWh βρίσκεται στο πίσω μέρος και αντικαθιστά την προηγούμενη, μικτής χωρητικότητας 14,1 kWh. Παράλληλα, η μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης είναι 7,4 kW που αντιστοιχεί σε δυόμισι περίπου ώρες για μια πλήρη φόρτιση από άδεια, όταν τα μοντέλα της Audi συνδέονται σε μια ικανής ισχύος πηγή φόρτισης.

Να σημειωθεί ότι οι διαστάσεις της νέας μπαταρίας ιόντων λιθίου δεν έχουν αλλάξει. Ως εκ τούτου, τα μοντέλα διατηρούν αμείωτη τη χρηστικότητά τους. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως ανάλογα με το μοντέλο, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται μεταξύ 405 λίτρων (A6 Avant) και 465 λίτρων (Q5), από τις μεγαλύτερες στις κατηγορίες τους. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, ο μέγιστος διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές αυξάνεται στα 1.535 λίτρα (A6 Avant) και 1.405 λίτρα (Q5), αντίστοιχα. Επιπλέον, το δάπεδο του χώρου αποσκευών παραμένει επίπεδο και ιδιαίτερα πρακτικό, χωρίς κάποιο σκαλοπάτι να δυσκολεύει τη φορτοεκφόρτωση.

Διαβάστε επίσης: Πότε θα “τελειώσει” η Audi τους θερμικούς κινητήρες;

Τα αναβαθμισμένα plug-in υβριδικά μοντέλα, εκτός της νέας μπαταρίας έχουν μία ακόμα πολύ χρήσιμη προσθήκη: εκτός των γνωστών και επιλέξιμων από τον οδηγό τρόπων λειτουργίας, για βέλτιστη χρήση της ενέργειας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, δηλαδή των “EV”, “Auto” και “Hold”, υπάρχει τώρα μια τέταρτη λειτουργία που ονομάζεται “Charge”. Η τελευταία, επιτρέπει την εσκεμμένη φόρτιση της μπαταρίας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την οδήγηση, προκειμένου να υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να οδηγηθεί το όχημα αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, όταν για παράδειγμα αυτό πρόκειται να κινηθεί αμέσως μετά σε περιοχή με περιορισμούς στην κυκλοφορία συμβατικών οχημάτων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Η Audi παρουσιάζει τις προσφορές Audi Monthly Exclusives, για μια σειρά μοντέλων της, διαθέσιμων με αποκλειστικά προνόμια απόκτησης και ειδικό όφελος τιμής....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε