Τα plug-in υβριδικά Audi Q5, A6 και A7 με μεγαλύτερη αυτονομία

Αναβάθμιση ανακοίνωσε η Audi για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Q5, A6 και A7 που προσφέρουν πλέον μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και όχι μόνο.

Βρείτε μας στο
Audi A7 plug-in
Audi A7

Τα Audi Q5 TFSI e, A6 TFSI e καθώς και το A7 Sportback TFSI e, αποκτούν τώρα μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, καθώς θα είναι διαθέσιμα στο κοινό με νέα πιο ισχυρή συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, η οποία έχει μικτή χωρητικότητα 17,9 kWh (καθαρή 14,4 kWh).

Έτσι, σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της γερμανικής εταιρίας τα τρία μοντέλα της Audi μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά έως και 91 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον πρότυπο NEDC.

Διαβάστε επίσης: Νέο ηλεκτρικό Audi e-tron GT quattro. Και σε έκδοση RS με έως 646 ίππους (+video)

Η μπαταρία των 17,9 kWh βρίσκεται στο πίσω μέρος και αντικαθιστά την προηγούμενη, μικτής χωρητικότητας 14,1 kWh. Παράλληλα, η μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης είναι 7,4 kW που αντιστοιχεί σε δυόμισι περίπου ώρες για μια πλήρη φόρτιση από άδεια, όταν τα μοντέλα της Audi συνδέονται σε μια ικανής ισχύος πηγή φόρτισης.

Να σημειωθεί ότι οι διαστάσεις της νέας μπαταρίας ιόντων λιθίου δεν έχουν αλλάξει. Ως εκ τούτου, τα μοντέλα διατηρούν αμείωτη τη χρηστικότητά τους. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως ανάλογα με το μοντέλο, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται μεταξύ 405 λίτρων (A6 Avant) και 465 λίτρων (Q5), από τις μεγαλύτερες στις κατηγορίες τους. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, ο μέγιστος διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές αυξάνεται στα 1.535 λίτρα (A6 Avant) και 1.405 λίτρα (Q5), αντίστοιχα. Επιπλέον, το δάπεδο του χώρου αποσκευών παραμένει επίπεδο και ιδιαίτερα πρακτικό, χωρίς κάποιο σκαλοπάτι να δυσκολεύει τη φορτοεκφόρτωση.

Διαβάστε επίσης: Πότε θα “τελειώσει” η Audi τους θερμικούς κινητήρες;

Τα αναβαθμισμένα plug-in υβριδικά μοντέλα, εκτός της νέας μπαταρίας έχουν μία ακόμα πολύ χρήσιμη προσθήκη: εκτός των γνωστών και επιλέξιμων από τον οδηγό τρόπων λειτουργίας, για βέλτιστη χρήση της ενέργειας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, δηλαδή των “EV”, “Auto” και “Hold”, υπάρχει τώρα μια τέταρτη λειτουργία που ονομάζεται “Charge”. Η τελευταία, επιτρέπει την εσκεμμένη φόρτιση της μπαταρίας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την οδήγηση, προκειμένου να υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να οδηγηθεί το όχημα αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, όταν για παράδειγμα αυτό πρόκειται να κινηθεί αμέσως μετά σε περιοχή με περιορισμούς στην κυκλοφορία συμβατικών οχημάτων.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr