Έχουν περάσει 23 ολόκληρα χρόνια από τότε που η γερμανική εταιρεία δημιούργησε το τμήμα Opel Performance Center. Το πρώτο μοντέλο που παράχθηκε με την υπογραφή της ήταν η κορυφαία έκδοση του Astra εν έτει 1999. Ένα εξ’ αυτών διατηρείται μέχρι σήμερα σε υπεράριστη κατάσταση και όλα δείχνουν πως σύντομα θα αλλάξει χέρια έναντι ενός αξιοσέβαστου ποσού.
Opel Astra: Έκλεισε τα 31 το μικρομεσαίο των Γερμανών
Εξωτερικά φέρει το χαρακτηριστικό χρώμα του τμήματος OPC που δεν είναι άλλο από το “Aspen Blue Metallic”, ενώ δεν απουσιάζουν και οι ζάντες 17 ιντσών της BBS (έτσι το έβγαζε η Opel). Η “sportive” εξωτερική εμφάνιση του τρίπορτου αμαξώματος ολοκληρώνεται με την αεροτομή στο πίσω μέρος και τα σχετικά λογότυπα. Στο εσωτερικό οι αναβαθμίσεις είναι λιγότερες και περιορίζονται στις μπλε ζώνες ασφαλείας και το τριάκτινο, πολυλειτουργικό τιμόνι.
Κακά τα ψέματα, το “ζουμί” της όλης υπόθεσης ήταν ο κινητήρας, με τον δίλιτρο ECOTEC να αποκτά πιο “άγριους” εκκεντροφόρους, σφυρήλατα πιστόνια και επαναπρογραμματισμό της ECU. Κάπως έτσι, η ισχύς του ατμοσφαιρικού μοτέρ αυξήθηκε στους 160 ίππους, τιμή που επέτρεπε 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν τα αμορτισέρ της Bilstein, αλλά και τα ισχυρότερα φρένα συγκριτικά με τις “απλές” εκδόσεις.
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις εικόνες, από το 1999 μέχρι σήμερα έχει διανύσει μόλις 38.500 χλμ., όλα έγιναν από έναν ιδιοκτήτη και βρίσκεται σε πλήρως εργοστασιακή κατάσταση. Πωλείται από την εταιρεία “Premium Classics” έναντι του ποσού των 17.950 ευρώ, όπως μπορείτε να δείτε στην σχετική αγγελία πατώντας εδώ.