Ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο με ηλεκτρικό – 650 χλμ. με το Skoda Enyaq

Το Skoda Enyaq απέδειξε ότι ταξίδια των 300-350 χλμ. γίνονται χωρίς στάση σε φορτιστές, δηλαδή με απίστευτη οικονομία! Οι εντυπώσεις μας...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Skoda Enyaq

Η πρόσφατη “μεγάλη έξοδος” για τις διακοπές του Πάσχα με βρήκε πίσω από το τιμόνι του Skoda Enyaq, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της τσέχικης εταιρείας. Μάλιστα, αν εξαιρέσουμε τις νέες MY24 εκδόσεις, το εικονιζόμενο ήταν αυτό με την μεγαλύτερη μπαταρία της γκάμας. Χρήσιμη και η τελευταία κιλοβατώρα… όταν μιλάμε για ταξίδι με ηλεκτρικό στον αυτοκινητόδρομο! Το Skoda Enyaq, βέβαια, δεν με άγχωσε ποτέ… και εξηγούμαι ευθύς αμέσως.

Δείτε επίσης: Το B-SUV με 0% επιτόκιο και 5 χρόνια εγγύηση – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα

Το ταξίδι των 300 χλμ. μέχρι το Αγρίνιο ξεκίνησε από την Αττική της κυκλοφοριακής συμφόρησης με την μπαταρία του Skoda Enyaq να βρίσκεται στο 95% και την αυτονομία των 485 χλμ. να αναγράφεται στην μικρή οθόνη πίσω από το τιμόνι. Κάπου εδώ να αναφέρω πως η εν λόγω έκδοση φέρει ένα μοτέρ ισχύος 204 ίππων και η μέγιστη ροπή φτάνει στα 310 Nm. Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί μία μπαταρία με χωρητικότητα 82 kWh που στην θεωρία προσφέρει μία αυτονομία της τάξης των 500+ χλμ. To ζητούμενο εδώ, όμως, είναι τι συνέβη στον αυτοκινητόδρομο.


Αθήνα – Αγρίνιο σε λιγότερο από 3 ώρες
Με το οδόμετρο να μηδενίζει την ώρα που η μπαταρία ήταν στο 95%, το ταξίδι των 280 χλμ. (90% αυτών σε αυτοκινητόδρομο) ξεκίνησε. Σημαντικό να αναφέρουμε πως το Skoda Enyaq των ήδη 2.100 κιλών ήταν φορτωμένο με τέσσερις ενήλικες επιβάτες, στον χώρο αποσκευών των 585 λτ. δεν “έπεφτε” καρφίτσα και καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού ο αυτόματος κλιματισμός ήταν “καρφωμένος” στους 22 βαθμούς. Μόλις απαλλάχθηκα από την κίνηση της πόλης, προσάρμοσα την ταχύτητα ακριβώς με τα νόμιμα όρια. Σε σημεία με όριο τα 130 χλμ./ώρα, το Skoda Enyaq ταξίδευε με ακριβώς αυτή την ταχύτητα. Μόλις το όριο μειωνόταν, προσάρμοζα την ταχύτητα αντίστοιχα. Μέχρι την Κόρινθο, το ηλεκτρικό μοντέλο με είχε πείσει ότι το ταξίδι των περίπου 300 χλμ. θα ολοκληρωθεί με τεράστια άνεση. Έτσι κι έγινε, προσπερνούσα όλους τους φορτιστές που συναντούσα στη διαδρομή και το ταξίδι ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από τρεις ώρες με 30% υπολειπόμενη μπαταρία (όπως μπορείτε να δείτε στην κεντρική εικόνα) ακριβώς σαν να οδηγούσα ένα συμβατικό όχημα, όμως πιο οικονομικά… πολύ πιο οικονομικά!

The power of… σούκο!
Το μυστικό της αποδοτικής συμβίωσης με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (σε οικονομικό επίπεδο) είναι να μην μπαίνει σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Αν καταφέρει κανείς να πραγματοποιεί ταξίδια χωρίς στάση, το κόστος μειώνεται δραματικά. Κανένα diesel δεν μπορεί να πετύχει την οικονομία ενός ηλεκτρικού που φορτίζεται αποκλειστικά στο οικιακό δίκτυο. Η εξόρμηση του Πάσχα έγινε αποκλειστικά με φορτίσεις στο σπίτι. Αργά, βασανιστικά… αλλά πολύ οικονομικά. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι, όπως μπορείτε να δείτε και στην σχετική εικόνα (λίγο πιο κάτω), συνολικά διένυσα 650 χλμ. με μέση κατανάλωση 18 kWh/100 χλμ. H εν λόγω ενέργεια, φορτίζοντας αποκλειστικά στο σπίτι “μεταφράζεται” σε περίπου 3 ευρώ ανά 100 χλμ. (αν θεωρήσουμε μια μέση τιμή χρέωσης στα 0,15 ευρώ ανά kWh). Σε μεγαλύτερα ταξίδια, όπου θα χρειαστεί φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο με τιμές 0,50 – 0,60 ευρώ ανά kWh, καταλαβαίνετε πως ο τελικός απολογισμός είναι εντελώς διαφορετικός. Ο χρόνος της φόρτισης στο σπίτι με μια απλή οικιακή πρίζα είναι βέβαια άλλο “κεφάλαιο”. Αναλογιστείτε μονάχα ότι μόλις σύνδεσα το αυτοκίνητο, η μπαταρία ήταν στο 30% και το μήνυμα έγραφε “πλήρης φόρτιση” σε 25 ώρες. Βέβαια, οι περισσότεροι κάτοχοι ηλεκτρικού έχουν στην πυλωτή τους wallbox που μειώνει σημαντικά τον χρόνο αναμονής.

Φορτίζοντας στο σπίτι, με απλή πρίζα… και μεγάλη υπομονή!

Ταξιδεύοντας με το Skoda Enyaq
Πέρα από κιλοβατώρες και κόστη, να αναφερθώ και στις οδηγικές εντυπώσεις πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού οικογενειακού. Στον αυτοκινητόδρομο η κύλιση του αμαξώματος είναι εξαιρετική, με τους αεροδυναμικούς θορύβους να απουσιάζουν. Η ανάρτηση με υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα “φιλτράρει” αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς ταυτόχρονα να στερεί την αίσθηση στιβαρότητας. Κορυφαία είναι και η ορατότητα, ενώ την μοναδική αρνητική εμπειρία αποτελούν τα φρένα. Μπορεί να είναι δυνατά και να επιβραδύνουν αποτελεσματικά το αμάξωμα, αλλά το πεντάλ στερείται σημαντικά σε αίσθηση. Αυτό συμβαίνει στα περισσότερα ηλεκτρικά λόγω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας, ενώ διαπίστωσα επίσης ότι αρκετά νωρίς επεμβαίνει και το ABS.

Καλύψαμε συνολική απόσταση 650 χλμ. (τα 50 χλμ. στην πόλη)…

Από την άλλη, οι χώροι του Skoda Enyaq είναι εξαιρετικοί. Υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και οι πίσω επιβάτες ταξιδεύουν πολύ άνετα. Ο χώρος για το κεφάλι είναι επαρκής για όλα τα αναστήματα και στο πάτωμα δεν υπάρχει τούνελ, δημιουργώντας extra χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.

Πόσο κοστίζει;
Το Skoda Enyaq MY23 που είχαμε στην κατοχή μας ξεκινά από τα 47.100 ευρώ στην βασική έκδοση. Για την απόκτηση της έκδοσης με την μεγαλύτερη μπαταρία, όπως αυτή της δοκιμής, η τιμή αυξάνεται στα 53.400 ευρώ (χωρίς να συνυπολογίζεται) η έκπτωση της επιδότησης “Κινούμαι Ηλεκτρικά”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.