Μπορεί το πρώτο τετράμηνο του 2022 να παρατηρήθηκε μία μείωση στις ταξινομήσεις της ελληνικής αγοράς κατά περίπου 5%, αλλά η αύξηση του Μαΐου φέρνει αισιοδοξία, μιας και καταγράφηκε μία αύξηση της τάξης του 10,6% στα καινούρια επιβατικά αυτοκίνητα. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι συνέβη, αλλά και ποια “καύσιμα” χάνουν/κερδίζουν έδαφος.
Ταξινομήσεις: Αυτό είναι το best seller SUV στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο
Το πρώτο πεντάμηνο του 2022 “έκλεισε” με 44.487 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων, όταν στο ίδιο διάστημα του 2021 ταξινομήθηκαν 43.711 αυτοκίνητα. Βλέπουμε, λοιπόν, να παρατηρείται μία μείωση της τάξης του 1,7%. Αναφορικά με τις κατηγορίες, στη No.1 θέση βρίσκονται τα B-SUV μοντέλα με το μερίδιο αγοράς τους να αγγίζει το 26,2%, ακολουθεί η κατηγορία B, γνωστή και ως “supermini” με μερίδιο 25,1%. Στην τρίτη θέση βρίσκονται τα C-SUV με μερίδιο 22,8%.
Στον τομέα των “καυσίμων”, στο πρώτο πεντάμηνο του 2022 η βενζίνη εξακολουθεί να είναι πρώτη με το μερίδιο αγοράς της να μειώνεται από το περσινό 40,8%, στο 36,0%. Ακολουθούν τα υβριδικά με 25,1%, καταγράφοντας σημαντική αύξηση κατά 4,2% συγκριτικά με την περασμένη χρονιά. Η πρώτη τριάδα ολοκληρώνεται με τα αμιγώς ηλεκτρικών και Plug-In υβριδικά που αφήνουν πίσω τους το diesel με μερίδιο αγοράς 18,8% έναντι 16,8%.